218. forduló, 220. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 17. 9h:11'
EZ A 397. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
398. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 71 19 0 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 414.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 412.]

dd 1602 eldobod az 1602. tárgyat
Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Elhajítasz 1 ezüstszelencét. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

ef 9 506 energia fejlesztése 9
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 349.]

bb 112 200 beraksz a bankba a 112. tárgyat (200 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 200 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng, egy ezüsttőr és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 2 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (94,53)-> 80 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (96,108)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 304.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[108,99] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
Összefutsz Brummerpöff-fel. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy méregtagadót tart. Hátasállata egy szőrös azuka! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,100] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy manifesztátor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [106,101] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 286.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[105,101] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... A harmadik feladat a zsonglőrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegőbe hajítod őket, a leszállóágban érkezőket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... A negyedik próba következik. Sört kell innod időre. Belevágsz, de a korsó túl nagy, negyedéig sem jutsz a határidő letelte előtt. 624 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Meglepődsz, amikor a folyosó némaságát kellemes énekhang váltja fel.
- A szirén énekel nekem - gondolod, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. Legyőzhetetlenség-érzeted azonban hamar elpárolog, helyét pedig öreges fáradtságnak adja át. Öntudatlanul rogysz a földre. Később összetörten ébredsz, minden tagod sajog. Mégis képes vagy józan döntésre: feladod a próbát. 624 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. [ubuk tüske ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar kósza közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az uzbány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő khór darázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a khór darázs testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 248.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[102,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kósza jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar kósza bal lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a varkaudar kósza, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy ezüsthegyű nyíl [ezüsthegyű nyíl ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 40, gyógyulás: 2, összesen: -38 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy láncing [láncing ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 7 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (97,107)-> 7 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP], egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Napsugár vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [51 pontot használtál fel, van még 197.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! 2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! 3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! [30 pontot használtál fel, van még 167.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve alku. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! 2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! 3.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával! [30 pontot használtál fel, van még 137.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 107.]

m 5 6 8 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra
[101,102] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oldalt pillantva, meglátsz egy királyi őrsáncot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hayamu Oyabura egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,102] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant jobb oldalát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (97,107)-> 32 arany, -2 ÉP], 19 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 164, gyógyulás: 29, összesen: -135 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Jo-Lee a Mágus. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [100,101] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 89.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

10 7
9 6
8 5
4
11 3
12 2
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
10: 3. térkép 23. pont
13: 2. térkép 3. pont
4 1
2 12 15 18
5 6
10 11 14 17
13 16 19 20 7
23 26 29 31 8
21 22 25 28
32 9
3 24 27 30
33 34
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
2: 1. térkép 10. pont
3: 1. térkép 13. pont
34: 3. térkép 1. pont
22 20 18 16 15
23
21 19 17 14
13 12
11 10
9 7 5 3
1
8 6 4 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 34. pont
23: 1. térkép 10. pont

Ez a 124. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 66, északra 93 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 79.]

v 7 127 1 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 76.]

v 22 171 2 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 vasérc, 20 pirkit. [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 71.]

v 22 322 2 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 ezüstdarab. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

v 22 181 1 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP], 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 28 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 6, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 58 pontod maradt, ebből a következő körre 58 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 418 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

ALKU (139. VARÁZSLAT)
Tökéletes, csábító mosolyra húzódik szád, mézesmázos hangon ecseteled, hogy a kereskedő portékája mennyire gyenge minőségű, és mennyire nincs rá szükséged. Az alku varázslatnak köszönhetően, ha egy boltban a VE paranccsal vásárolsz, az árut az eredeti ár 75 százalékáért vásárolhatod meg, így jelentős összegeket takaríthatsz meg. Az alku 1 teljes körig tart, elmondása 20 VP-t és 5 TVP-t igényel, anyagi komponense egy arany. Az alku kizárólag a VE parancsnál fejti ki hatását, eladásnál, vagy szolgáltatások vásárlásnál (pl. varázslatok) nem működik.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 51 (54) Szint: 24 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 26 Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 19 Életpont: 357/299 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 267/161 Pénz: 1525 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 45/0 Pszi pont: 112/255 EFejl: 30
Eddig összesen 2091 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 695 TP-t kaptál. Jelenleg 1 361 738 TP-d van. A következő szinthez még 38 262 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, ongóliant. A 205. fordulódban 7041 arany került a bankszámládra. 7111 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: *19/101 (+3%)
ütőfegyverek: 30/15 (+2%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 21/54 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/30 (+12%) 2. nyomkövetés: 40/57 (+45%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/56 5. csapdakészítés: 19/53 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/83
7. gyógyítás: 33/58 8. titkosírás: 23/72 9. felderítés: 18/64 (+54%)
10. szörnyidomítás: 5/98 11. teológia: 13/67 (+27%) 12. taumaturgia: 19/60
13. szerencsejáték: 3/24 14. versengés: 4/60 (+20%) 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/55 (+12%) 17. szörnyismeret: 37/15 18. pszi: 23/58 (+4%)
19. zárnyitás: 14/43 20. vadászat: 11/75 (+12%) 21. bányászat: 30/42 (+4%)
22. testépítés: 40/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 124, 170, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 53 TU. szükséges még: 17 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 113 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 53 vashegyű nyíl (#176) 13 szürke bőrkesztyű (#271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1080 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
615 vasérc (#152) 1194 quwarg tojás (#360) 547 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 169 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
1 káosztiara (#765) 36 sallank karom (#128) 405 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 109 jégpasztilla (#1566)
8 bunthar bőr (#733) 3 pásztorbot (#513) 375 vas dobónyíl (#189)
4 bűvös shuriken (#562) 322 nyílvessző (#108) 11 xirnox szív (#213)
2 tarantulakarom (#887) 2 alligátorbőr (#661) $69 ramit kő ($226)
42 sötét ital (#284) 52 tolmokov-koktél (#351) 220 rókafarok (#124)
$351 gyöngymangó ($135) 101 csontkulcs (#74) 1 fejsze (#1240)
6 polip szívóka (#391) 361 isteni könnycsepp (#260)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstszelence (#1602) 1 ezüsttőr (#322) 4 kaja (#2)
196 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127) 2 rövid kard (#171)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 vasalt bunkó (#181)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
282 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bumeráng (#249)
1 darázsszárny (#652) 4 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mocsári penke (#148) 42 pirkit (#153)
3 rákfatty váladék (#333) 6 spiritusz (#170) 1 tinta (#101)
1 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar pálinka (#1137) 20 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
97
98
99
100
101
102
103
(100,101) vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), trappoló dinymák (#118)
(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(102,101) varkaudar kósza (#347), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, khór darázs (#348)
(104,101) 24. jellempróba, Tharr oltár, varkaudar kósza (#347)
(105,101) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, sörényes ubukok (#89)
(106,101) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), érclelőhely
(107,98) varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189)
(107,100) manifesztátor (#124), patak, Elenios oltár, régészeti lelőhely (#1208), 24. jellempróba
(108,99) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 33. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), Brummerpöff (4196. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek