| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. ápr. 6. 9h:17' EZ A 570. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD 571. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
| * 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 8. KP: | elmormolod a 182. varázslatot |
| * 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| p 112 | használod a 112. pszi képességet |
| kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| h 341 66 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 249 9 | használod a 341. tárgyat |
| fkt 312 500 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (500 darabot) |
| v 159 344 | elmormolod a 159. varázslatot |
| m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [204,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy borzalmas varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 30, gyógyulás: 24, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 40, gyógyulás: 21, összesen: -19 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy és egy gyöngymangó. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 20, gyógyulás: 21, összesen: +1 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 42, gyógyulás: 23, összesen: -19 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 6 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű, egy ezüst gyűrű, egy aranytű és egy obszidián függő. Kiváló munka volt (+3 varázspont). 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 36, gyógyulás: 31, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [205,60] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy megsebesített vark. kardtáncos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [207,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [208,63] A sík vidéket bozótos váltja fel.
| m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 24, gyógyulás: 82, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [209,65] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
(Továbbmész...) [210,66] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel felnyársalod a pszi őselementál testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kissé megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 60, gyógyulás: 85, összesen: +25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru póklábát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a taalru testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sárga erőöv, egy gyöngymangó, egy fekete gyöngy és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 21, gyógyulás: 12, összesen: -9 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó nyakát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 3324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 138, gyógyulás: 34, összesen: -104 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| szk 226 | keresed a 226. szörnyet |
| v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
| h 341 195 7 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 158 5 | használod a 341. tárgyat |
| kt 3 2 | elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot) |
| * 1. BP: | t. energia kisütése: 215 2 |
| * 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
| PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
| Erő: | 26 (42) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (39) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 6/18 év |
| Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 452/554 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 7 |
| Szerencse: | 34 (45) | Varázspont: | 960/171 | Pénz: | 3136 arany | Kép. pont: | 20 |
| Tudatpont: | 15/13 | Pszi pont: | 154/-2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 78 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 30 |
| vágófegyverek: | 14 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 17 |
| dobófegyverek: | 28 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 70 (+1) | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 5 | 5. csapdakészítés: | 20 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 26 |
| 10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 70 | 12. taumaturgia: | 64 |
| 13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 13 (+1) | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 33 | 18. pszi: | 20 (+1) |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 19 (+1) |
| 22. úszás: | 3 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
| elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| trikornis herceg (#261) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | áldomás (#6) |
| hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
| óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | szörnycsábítás (#83) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 8 | bumeráng (#249) | 3 | ezüst karkötő (#158) | 5 | ezüsttőr (#322) | |||
| 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
| 5 | obszidián függő (#195) | 2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
| 12 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 191 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
| 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | bronzsisak (#88) | 27 | drótszőr (#37) | |||
| 2 | ezüst gyűrű (#180) | 10 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
| 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
| 2 | nyílvessző (#108) | 1 | rövid kard (#171) | 2 | sárga erőöv (#276) | |||
| 2 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | ubuk tüske (#131) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vasérc (#152) | |||||