217. forduló, 219. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 3. 15h:03'
EZ A 569. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
570. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,57] koordinátán.
NaUgyanKii, amikor összefutottatok, adott neked 2 fülemüle agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. Varázserőd regenerálódik. (+198 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kultúrmasztodon nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 357.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 8. KP: elmormolod a 182. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 9. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

t 184 támadod a 184. szörnyet
FT 184 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ezoterikus mardel! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}


m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[197,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 9 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,56] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 26, gyógyulás: 123, összesen: +97 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,56] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő orbitális mackósajt mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt nyakát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megbököd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [62 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[200,56] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hegyi góliát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a hegyi góliát testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a hegyi góliát testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 51, gyógyulás: 61, összesen: +10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy hegyi óriás ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.
Összefutsz Mahmud Kalibbal. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy orbitális mackósajt trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mahmud Kalib kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [201,56] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő orbitális mackósajt nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 63, gyógyulás: 43, összesen: -20 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Apa Tifusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a téfea magoflux jobb karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [202,56] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 szöges bőrpajzsot. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [96 pontot használtál fel, van még 159.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[203,55] Továbbra is alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot!

(Továbbmész...) [204,55] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [205,56] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Szeli'D Kígyószisz egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel megkarcolod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 93, gyógyulás: 40, összesen: -53 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Déja vu, 1 Illúziópalota, 1 Temető, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 675 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 52 aranyad, ami most már az övé.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 675 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+953 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [74 pontot használtál fel, van még 85.]

m 4 mozogsz délre
[205,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 73.]

kt 449 2 elkészíted a 449. tárgyat (2 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Legyártottál 2 kristályfolyadékot. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 1370 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 3.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 341 1561 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 230 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -7.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 9, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 225. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 26 (42) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 78 Menekülés: 20 % Életkor: 6/18 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 452/609 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 7
Szerencse: 34 (45) Varázspont: 960/893 Pénz: 2945 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 15/9 Pszi pont: 149/276 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 78
Eddig összesen 1502 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16640 TP-t kaptál. Jelenleg 1509359 TP-d van. A következő szinthez még 190641 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, Krogan, a pusztító, Notermanthi. A 215. fordulódban 1389 arany került a bankszámládra. 1389 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 14 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 17 (+1)
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 69 3. lopás: 6
4. mászás: 5 (-1) 5. csapdakészítés: 20 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 70 (+1) 12. taumaturgia: 64
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 12 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 33 (+1) 18. pszi: * 19
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 18 (+1)
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) becsületjel (#158) áldomás (#6)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fokhagyma (#403) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 Krogan buzogánya (#1561) 1 manakristály (#500) 1 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
2 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305) 24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
177 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 10 drótszőr (#37)
1 gromak bőr (#268) 1 gyógykenőcs (#313) 1 kristályfolyadék (#449)
6 óndarab (#85) 1 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70)
1 szöges bőrpajzs (#66) 1 téfea-agy (#172) 5 ugh méreg (#166)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(196,57) ezoterikus mardelek (#184)
(197,57) grok-képződmény (#149), 29. jellempróba, bundás csirmáz (#93)
(198,56) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), oltár, vaskohó (#155), 48. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(199,56) oltár, érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(200,56) hegyi góliátok (#244), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, hegyi óriás (#397), Mahmud Kalib (1547. kalandozó)
(201,56) orbitális mackósajt (#229), mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), érclelőhely
(202,56) mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(203,55) Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(205,56) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), quwarg királynők (#153)
(205,57) quwarg boly (#359), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, 255. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek