| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. ápr. 3. 15h:03' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
| * 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 8. KP: | elmormolod a 182. varázslatot |
| * 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| t 184 | támadod a 184. szörnyet |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
| m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [198,56] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 26, gyógyulás: 123, összesen: +97 ÉP}
(Továbbmész...) [199,56] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő orbitális mackósajt mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt nyakát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megbököd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a hegyi góliát testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a hegyi góliát testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 51, gyógyulás: 61, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [201,56] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő orbitális mackósajt nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 40 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 63, gyógyulás: 43, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a téfea magoflux jobb karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [202,56] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 szöges bőrpajzsot. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
| m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [204,55] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
(Továbbmész...) [205,56] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Szeli'D Kígyószisz egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel megkarcolod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 93, gyógyulás: 40, összesen: -53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+953 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| kt 449 2 | elkészíted a 449. tárgyat (2 darabot) |
| h 449 | használod a 449. tárgyat |
| ef 8 | energia fejlesztése 8 |
| kt 3 2 | elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot) |
| h 341 1561 1 | használod a 341. tárgyat |
| * 1. BP: | t. energia kisütése: 215 2 |
| * 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
| Erő: | 26 (42) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (39) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 6/18 év |
| Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 452/609 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 7 |
| Szerencse: | 34 (45) | Varázspont: | 960/893 | Pénz: | 2945 arany | Kép. pont: | 20 |
| Tudatpont: | 15/9 | Pszi pont: | 149/276 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 78 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 30 |
| vágófegyverek: | 14 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 17 (+1) |
| dobófegyverek: | 28 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 20 | 2. nyomkövetés: | 69 | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 5 (-1) | 5. csapdakészítés: | 20 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 26 |
| 10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 70 (+1) | 12. taumaturgia: | 64 |
| 13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 12 | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 33 (+1) | 18. pszi: | * 19 |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 18 (+1) |
| 22. úszás: | 3 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
| elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| trikornis herceg (#261) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | áldomás (#6) |
| hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
| óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | fokhagyma (#403) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
| 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 1 | manakristály (#500) | 1 | pirkit (#153) | |||
| 2 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 2 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | 24 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 177 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 10 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
| 6 | óndarab (#85) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | |||
| 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | téfea-agy (#172) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
| 4 | vasérc (#152) | |||||||