216. forduló, 218. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 9. 15h:01'
EZ A 627. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
628. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 ryuku evezőt (100 arany).
Minden varázserőd visszatért. (+306 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+99 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 980. hetének nyerőszámai: 19, 9, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ongóliant nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 428.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 422.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 420.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 418.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 418.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 418.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 418.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 416.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 416.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 414.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 412.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 411.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 411.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 409.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy mithril kard elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 389.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 379.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 339.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 337.]

ek 180 14 t. energia kisütése: 180 14
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+14 TU). [98 pontot használtál fel, van még 239.]

ek 7 17 14 t. energia kisütése: 7 17 14
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+14 zene.) [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 239.]

p 74 232 7 használod a 74. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 vasérc molekuláit, előállítottál 7 ilkin ércet. [-70 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

p 74 326 7 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 ilkin érc molekuláit, előállítottál 7 ezüstdarabot. [-70 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[178,101] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a magger testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a magger testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

v 181 188 59 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,101) oltár, Tharr oltár, 25. jellempróba, magger (#747)

[188,59] Épületek tűnnek fel. Nocsak, ismerős csoportosulást veszel észre a közelben. A gnóm férfi, Pattogit, akit múltkor végighallgattál, még mindig együttest keres. Felidézve a múltkoriakat, újra eltöprengsz az ajánlaton, s így, fejed búbját vakargatva indulsz tovább. (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.


(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Yelina Warwick. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit vállvédőt, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: inkvizítori tanító. Felszerelését egy quwarg harcmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg gigász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Találkozol Bea Melindrével. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy ősplazmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan karkötőt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy márvány sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Megszólal: " Halál és Élet, Élet és Halál: egymástól elválaszthatatlanul jár..." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy kontyos ezüsthajú, kék szemű gnóm nővel. Fekete a bőre. Chara-din inkvizítora. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy díszes tunikát, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy fűzött kagylósort, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai aranymedált, egy őselemek köpenyét, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy törp sisakot, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy varkaudar böllér trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz William Maddennel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy Hatalom Karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy olimpiai rézmedált, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy taposó tappancsot, egy Thargodan amulettet, egy tradicionális övet, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Shengoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy örökkévaló jádekövét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ryuku gólem trófea, egy acélkolosszus trófea és egy umbatari bromag trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vakmerő Bagoly. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Vakmerő Bagoly kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy fekete, szöges hajú, lila szemű borzalmas varkaudar nővel. Bőre mélykék színű. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight nyakláncát, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi csizmát, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt és egy tűzhaj diadémet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sistergő Pumpa. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 189.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 179.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 159.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1536 leírod a 2428. kalandozónak az 1536. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1561 leírod a 2428. kalandozónak az 1561. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Krogan buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1564 leírod a 2428. kalandozónak az 1564. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fattylord derékövet. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1567 leírod a 2428. kalandozónak az 1567. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) napmedált. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1592 leírod a 2428. kalandozónak az 1592. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kamikáze fejfedőt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1603 leírod a 2428. kalandozónak az 1603. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) elmevédő kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1611 leírod a 2428. kalandozónak az 1611. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) régészásót. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1613 leírod a 2428. kalandozónak az 1613. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vámpírkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1624 leírod a 2428. kalandozónak az 1624. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mamajaga kőpálcáját. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 2428 0 1630 leírod a 2428. kalandozónak az 1630. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mamajaga kőcipőjét. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 4911 0 1641 leírod a 4911. kalandozónak az 1641. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 4911 0 1650 leírod a 4911. kalandozónak az 1650. tárgyat
Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 4911 0 1657 leírod a 4911. kalandozónak az 1657. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 4911 0 1658 leírod a 4911. kalandozónak az 1658. tárgyat
Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

in 4911 0 1677 leírod a 4911. kalandozónak az 1677. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

a 326 2428 11 átadod a 326. tárgyat a 2428. kalandozónak (11 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 11 ezüstdarabot Bea Melindre részére. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

tk 3 2071 többszemélyes kaland 3 2071
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Arany Macska, Fear'A Wee, William Madden, Bea Melindre, Vakmerő Bagoly, Darkmyth, Pici, Olga von der Volga, Yelina Warwick. Közösen készültök kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 144.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 6, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 144 pontod maradt, ebből a következő körre 144 pontot vihetsz át. Kapsz még 358 pontot. A következő körben tehát 502 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU EVEZŐ (1152. TÁRGY)
A mélytenger szörnyei tettek róla, hogy semmi ne maradjon érintetlen az elsüllyedt ryuku hajón. A roncs milliónyi darabja között azonban találsz egy épségben maradt evezőt. Már első pillanatban szemet szúr, hogy ugyanabból az anyagból készítették, mint a ryuku páncéldarabokat. Talán ennek köszönhette a tárgy, hogy túlélte a hajó elsüllyedése óta eltelt hosszú időt. Alaposabban megvizslatva, elképedsz azon, milyen is valójában. Szinte hihetetlen, hogy ez a tömzsi szerszám valaha bármilyen evezésre jó lett volna. Persze miután semmit nem konyítasz a hajózáshoz, akár ez lehetett a leghasznosabb tárgy azon a hajón. Sebaj, talán az első megépített bárkádnál felhasználhatod, amin végre elhagyhatod ezt az átkozott kontinenst. Ha pedig kiderül, hogy mégsem lesz jó semmilyen vízi jármű készítéséhez sem, egyszerűen csak elhagyod valahol, mint ahogy a Túlélők Földjén a kacatokat szokás. (Ha netán az az abszurd ötleted támad, hogy a ryuku evezőt a harcban használnád, a tárgy egy 2D10+2 sebzésű ütőfegyvernek számítana, melynek forgatásakor -6 védekezést és -6 támadást kapsz.)

MITHRIL KARD (575. TÁRGY)
Mint az egyik legkeményebb és ellenállóbb anyag, kézenfekvő, hogy a mithril kiválóan alkalmas minőségi kardpengék készítésére. Persze ezt a munkát csak a legképzettebb kvazárkovácsok képesek elvégezni, hosszadalmas munkával. A mithril kard elkészítéséhez szükséges: 50 TVP, 300 arany, egy din formázó minta, 5 mithril, 2 kvazár, egy manakristály és egy tudás gyöngye (ezeket a kard markolatába illesztik). A manakristály és a tudás gyöngye segítségével a penge a kard forgatójával személyes kapcsolatot létesít, így a fegyvert nem adhatod át másnak. A kardot életenergiád egy parányi részével táplálod (emiatt kapsz -10 max. életpontot, amíg a fegyvert forgatod). A mithril kard használatakor +5 támadást kapsz, sebzése 4D8+8. És persze mondani sem kell, hogy a mithril karddal mágikus teremtményeket is meg tudsz sebezni. A mithril kard igazi kardművészek kezébe való, egy kezdő könnyen megvágja magát vele: használatához legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr püspöke vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 32 (53) Védekezés: 96 (101) Menekülés: 17 % Életkor: 6/15 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 431/607 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 883/689 Pénz: 2029 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 185/9 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 26
Eddig összesen 1260 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2404 TP-t kaptál. Jelenleg 1472498 TP-d van. A következő szinthez még 227502 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, szánalmas pondró, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5203 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 9/88 szúrófegyverek: 10/19
vágófegyverek: 11/34 ütőfegyverek: 29/40 (+2%) lőfegyverek: 9/93
dobófegyverek: 26/44 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 178,101
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/74 2. nyomkövetés: 48/97 (+5%) 3. lopás: 6/0
4. mászás: 15/29 5. csapdakészítés: 19/23 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/70
7. gyógyítás: 6/10 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/71
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 75/46 (+6%) 12. taumaturgia: 50/25 (+7%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 6/2
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 17/76 (+1400%) 18. szörnyismeret: 37/14 (+26%)
19. pszi: 26/69 (+15%) 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 13/65 (-1400%) 24. úszás: 7/2
25. főzés: 12/61 (+10%) 26. csapatmunka: 3/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranypikkely (#415) 1 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326)
8 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
1 tükör (#43) 7 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 2 mandibulapenge (#125)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,59) 3. többszemélyes kaland, Yelina Warwick (1321. kalandozó), Bea Melindre (2428. kalandozó), egy gnóm nő, William Madden (3738. kalandozó), Vakmerő Bagoly (4843. kalandozó), egy alakváltó férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.07.04 15:01 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek