214. forduló, 216. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 1. 9h:22'
EZ A 569. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
570. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [210,67] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+195 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy norpadolótika nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 37, gyógyulás: 37, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 391.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(210,67) norpadolótika (#226)

[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 dentor bőrt 35 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 2 ilkin ércet 6 aranyért, 5 lapkorongot 10 aranyért.
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 351.]

kpb 8 kezd. parancs berakása: 8

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]
[A parancs tárolásra került.]

ve 170 70 megveszed a 170. tárgyat 70
Vásároltál 70 spirituszt. 140 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

ve 642 5 megveszed a 642. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

ve 403 3 megveszed a 403. tárgyat 3
Vásároltál 3 fokhagymát. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

m 3 mozogsz délkeletre
[187,107] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 2 ametiszt medált 56 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy dal.kristálykesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Miss Re Beka. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 336.]

h 341 1107 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 300 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

h 341 474 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 150 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

pbe 500 beraksz a bankba 500 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1389 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

kb 251 1 kiveszel a bankból a 251. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

bb 328 268 277 beraksz a bankba a 328. tárgyat (268 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 Thargodan esszenciát. Beraksz a bank széfjébe 3 gromak bőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 1 mozogsz északkeletre
[188,106] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 326.]

im 0 4 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve ongóliant tombolás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 296.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esszenciavédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testű kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at! 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 266.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve becsületjel. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 236.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a kvazár páncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 206.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[189,106] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy csodák kútját. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő angyalok kesztyűje. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 csuklyavirág. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 85, gyógyulás: 28, összesen: -57 ÉP}


Összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű gnóm férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon főpap-jelöltje. Egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Clark O'Phane. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 drótszőr. Elteszed őket.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[210,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Felfedeztél egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).

(Továbbmész...) [210,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzsisak és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 44, gyógyulás: 105, összesen: +61 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 44, gyógyulás: 106, összesen: +62 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

[80 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[209,65] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [208,64] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel bal első lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. Jól harcoltál! (+3 varázspont.) 1362 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}

Találsz egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a smaragdgólem jobb karját. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel meghorzsolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 81, gyógyulás: 13, összesen: -68 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A következő próbához két dolog kell: egy kő és egy korsó mézsör. Fel kell dobnod a követ, majd mielőtt az visszaesne a földre, az édes nedűt magadba kell öntened. Sietős mozdulatokkal kezdesz a megvalósításhoz, és sikeresen és csöppet megrészegülve teljesíted a feladatot... A jósnő asztalához irányítanak. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Magabiztosan kiválasztod a középsőt és felmutatod. A Szerencselovag! Jól választottál. 675 tapasztalati pontot kaptál.
- Gratulálok! - jelenik meg előtted újra az alakváltó srác. - Végigcsináltad a próbákat. Jutalmad: a hatalom fülbevalója.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Vérfürdető magszim, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Aranyeső, 1 Ellenvarázslat, 1 Orbitális mackósajt. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 3 Piromenyét, 2 Orbitális mackósajt. Ez full! Vesztettél. 675 tapasztalati pontot kaptál. 45 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 675 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.

(Továbbmész...) [207,63] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet!


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elődött. [102 pontot használtál fel, van még 24.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[207,62] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel jobb vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Marásokat ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A 2 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 28, gyógyulás: 84, összesen: +56 ÉP}


(Továbbmész...) [208,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy kputtyintó csalán. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Észreveszel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy kamionoszaurusz volt a rémület okozója. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[20 pontot használtál fel, van még 4.]

kf 1263 kézbeveszed/felveszed az 1263. tárgyat
Leveszed a cetbőr válltömést, majd a válladra helyezed a tünde tegezt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 226 keresed a 226. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy norpadolótikát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-19 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -9.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 21, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ONGÓLIANT TOMBOLÁS (146. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az ongóliant tombolás hatására valóban majdnem olyan félelmetes leszel, mint egy ongóliant: a harc minden körében eggyel több támadást fogsz leadni, mint egyébként (még a lőfegyverrel is), kivéve, ha ököllel harcolsz. Ezenkívül a harc időtartamára kapsz +3 támadást és minden ütésedre +2 sebzést (tehát ha négyszer támadsz egy fegyverrel, az +8 sebzést jelent.) Az ongóliant tombolás komoly terhelésnek veti alá a szervezetet: minden alkalommal, amikor használod, a tested két évet öregszik. A varázslat elmondása 40 VP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp és egy tankány karom.

ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT)
Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

BECSÜLETJEL (158. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A becsületjelet általában jó és Tharr papok használják, nem annyira romboló jellegű, hanem inkább tanító, segítő szándékkal. Ha a becsületjel sikerrel jár, ellenfeledre egy mentális bélyeg kerül, amely megakadályozza, hogy az illető lopjon, egészen addig, amíg a bélyeget meg nem szünteti mágiafeloldással. A becsületjel mentális varázslat, anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 14 VP-t igényel. Csak olyanok ellen fogod alkalmazni, akiknek lopás szakértelme legalább 10-es (a tapasztalatlanabbak csak szükségből, ételt meg hasonlót lopnak, nekik istened megbocsát).

OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY)
Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével?

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 225. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 26 (42) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 76 Menekülés: 20 % Életkor: 6/18 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 452/630 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 7
Szerencse: 34 (45) Varázspont: 960/95 Pénz: 337 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 15/11 Pszi pont: 149/203 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 65
Eddig összesen 1473 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24798 TP-t kaptál. Jelenleg 1447492 TP-d van. A következő szinthez még 252508 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 215. fordulódban 1389 arany került a bankszámládra. 1389 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 16 (+1)
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 69 3. lopás: 6
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 20 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 69 12. taumaturgia: 64
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 12 (+1) 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 32 18. pszi: * 19
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 16
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) becsületjel (#158) áldomás (#6)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
124 arany (#50) 2 ametiszt medál (#275) 1 angyalok kesztyűje (#609)
1 aranylánc (#191) 1 dentor bőr (#551) 1 ezüst karkötő (#158)
4 fémrúd (#104) 1 göcsörtös bunkó (#123) 3 gromak bőr (#268)
1 hajító csillag (#939) 2 kaja (#2) 11 kazmár gyökér (#205)
5 lapkorong (#80) 3 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
1 rejtőköpeny (#277) 1 sallank karom (#128) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 Tilnetor kardja (#474) 1 umbatari karkötő (#278) 2 varázskő (#305)
3 varkaudar látógömb (#1107) 5 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzsisak (#88) 2 csuklyavirág (#133) 22 drótszőr (#37)
3 fokhagyma (#403) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kék orchidea (#68) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ragasztó (#83)
70 spiritusz (#170) 1 teremtés zsákja (#818)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(207,62) ezoterikus mardelek (#184), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, qwarg rohamosztagos (#242)
(207,63) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 32. jellempróba, érclelőhely
(208,62) kputtyintó csalán (#247), nekrofun (#173), Elenios oltár, művészi porolit (#720), kamionoszaurusz (#767)
(208,64) ezoterikus mardelek (#184), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), smaragdgólem (#417)
(209,65) Tharr oltár, 36. jellempróba, érclelőhely
(210,66) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), 31. jellempróba
(210,67) norpadolótika (#226), bűbájlidérc (#761), nekrofun (#173), 37. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek