| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. nov. 22. 9h:27' EZ A 231. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 232. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy Arénagödröt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett."
| be 710 213 19 | bemész a 710. épületbe |
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a varkaudar behemót jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel alaposan megvágod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Zombilapítóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Zombilapítóval eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc és egy borostyán függő. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megütöd a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 34, gyógyulás: 1, összesen: -33 ÉP}
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 66 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a vörös rakolits testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| kb 153 50 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (50 darabot) |
| im | imádkozol |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Zombilapítóval többször eltalálod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 152, gyógyulás: 26, összesen: -126 ÉP}
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a tetemember fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök támad rád. (ld. enc.)
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megütöd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1879 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Zombilapítóval eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1879 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1879 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök bal karját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a varkaudar hírnök bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1879 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megütöd a borzalmas varkaudar bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és egy borostyán függő. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Zombilapítóval néhányszor megcsapod a nőstény varkaudar bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megpöccinted a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3224 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 97, gyógyulás: 20, összesen: -77 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy gyóntatás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 145 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Mielőtt a közelébe érhetnél, ellenfeled lő Rád hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kobudera testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Feléd repül 4 ezüsttollú nyíl. A lövedékek perforálják a jobb karodat. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 240, gyógyulás: 19, összesen: -221 ÉP}
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett."
| szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
| h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
TŰZVIHAR (175. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)Mesés látvány, amikor ellenfeledet tomboló tűzvihar borítja be - nem véletlen, hogy a magasrangú papok a tűzvihart a gyengécske tűzesőnél sokkal jobban preferálják. A tűzvihar elmondása 2 pirkitet és 24 varázspontot igényel, de sebzése igencsak megvisel minden szervezetet, kivéve talán az ongóliantét, tyrexét meg a hozzá hasonló dögökét: a tűzvihar 20D10 sebzést okoz, amelyet sikeres mentődobás felez. De vajon ki képes sikeres mentődobásra egy ilyen nagyhatalmú pap varázslata ellen? |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY)A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve. |
| BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY) Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni. |
| VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY) Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót. |
| Erő: | 41 (45) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (27) | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 55 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/36 év |
| Egészség: | 27 | Életpont: | 292/245 | Jellem: | jó (592) | Tul. pont: | -6 |
| Szerencse: | 21 (36) | Varázspont: | 654/164 | Pénz: | 7647 arany | Kép. pont: | 27 |
| Tudatpont: | 56/3 | Pszi pont: | 127/332 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | szúrófegyverek: | 1/9 |
| vágófegyverek: | 1/61 (+13%) | ütőfegyverek: | 28/98 (+12%) | lőfegyverek: | 26/14 (+12%) |
| dobófegyverek: | 17/62 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 5/90 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 48/88 (+14%) | 3. mászás: | 10/37 (+7%) |
| 4. csapdakészítés: | 15/57 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 2/10 (+16%) |
| 7. titkosírás: | 2/49 | 8. felderítés: | 26/60 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 6/66 |
| 10. teológia: | 17/97 (+118%) | 11. taumaturgia: | 28/71 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 3/14 |
| 13. harcművészetek: | 6/30 | 14. zene: | 10/66 | 15. szörnyismeret: | 29/10 |
| 16. pszi: | 20/36 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 1/72 (+8%) |
| 19. bányászat: | 24/39 | 20. úszás: | 3/95 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097), gonoszok (#988) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 4) |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 94 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 381 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 7 | gyógykenőcs (#313) | 9 | kaja (#2) | 2 | pular kristály (#239) | |||
| 2 | sallank nyíl (#129) | 1 | smirglilevél (#29) | 20 | spiritusz (#170) | |||
| 14 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 928 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
| 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | rakolits por (#669) | |||
| 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 17 | tükör (#43) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 5 | vasérc (#152) | |||||||