213. forduló, 215. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 31. 15h:05'
EZ A 569. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD
570. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,76] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a mithril sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

h 341 8 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

h 341 465 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 290 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

tv 145 31 134 támadó/véd. varázslat a 145. varázslatot a 31. varázslatot a 134. varázslatot
145. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. Támadó varázslatok listájára került: élőholt pozdorja. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

t 239 1 támadod a 239. szörnyet
FT 239 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[209,75] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [209,74] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a woorgard testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+35 varázspont.) 1653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 20, gyógyulás: 84, összesen: +64 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [208,73] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Jól harcoltál! (+35 varázspont.) 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 40, gyógyulás: 43, összesen: +3 ÉP}

Észreveszel egy vapár cserjét. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek délre. [38 pontot használtál fel, van még 283.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[209,72] Az erdőt dombvidék váltja fel. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany, egy umbatari karkötő és egy ametiszt medál. Jutalmad nem marad el (+35 varázspont). 3070 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 114, gyógyulás: 114, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [208,71] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A támadás sajnos hatástalan volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 89 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 3570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 130, gyógyulás: 114, összesen: -16 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy göcsörtös bunkó. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel jól megszúrod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs. Varázserőd töltődik (+3 varázspont). 2188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 52, gyógyulás: 20, összesen: -32 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 51, gyógyulás: 115, összesen: +64 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy magnetikus praglonc készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [208,70] Dombos terepre érkeztél.

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [96 pontot használtál fel, van még 187.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Dáin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy bronzpengét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Lecsapsz, és rögtön üvölteni kezdesz. NAGYON beütötted az öklödet! Ráadásul csak két tégla tört el.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Tölgyfapajzsos Rain". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy kardfogú fülemüle feltrancsírozása a feladat.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Balrognyűvő Dáin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy cápaölő tőr. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 147.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[207,69] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy tüskés harci gromak. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 5, gyógyulás: 22, összesen: +17 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután lemásztál, továbbindulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [208,68] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a trikornis herceg nyakát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3009 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 37, gyógyulás: 73, összesen: +36 ÉP}


(Továbbmész...) [209,67] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét.

[46 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 mozogsz keletre
[210,67] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). [10 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 226 keresed a 226. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy norpadolótikát. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 71.]

v 22 157 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nyu-shurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 lapkorong, 3 sallank karom, 3 ragasztó. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

v 22 157 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nyu-shurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 lapkorong, 3 sallank karom, 3 ragasztó. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

v 22 157 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nyu-shurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 lapkorong, 3 sallank karom, 3 ragasztó. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 56.]

v 22 157 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nyu-shurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 lapkorong, 3 sallank karom, 3 ragasztó. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 51.]

v 22 157 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nyu-shurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 lapkorong, 3 sallank karom, 3 ragasztó. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-19 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 33.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 21, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 33 pontod maradt, ebből a következő körre 33 pontot vihetsz át. Kapsz még 355 pontot. A következő körben tehát 388 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr püspöke vagy. Papi hited: 198. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 214. fordulód.

Erő: 26 (41) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 78 Menekülés: 20 % Életkor: 6/18 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 448/584 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 7
Szerencse: 34 (45) Varázspont: 931/73 Pénz: 461 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 15/7 Pszi pont: 149/180 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 65
Eddig összesen 1463 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21237 TP-t kaptál. Jelenleg 1422694 TP-d van. A következő szinthez még 277306 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 213. fordulódban 889 arany került a bankszámládra. 889 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 69 (+1) 3. lopás: 6
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 20 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 69 (+10) 12. taumaturgia: 64 (+11)
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 11 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 32 (+1) 18. pszi: * 19
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 16 (+1)
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) becsületjel (#158) áldomás (#6)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 1 hajító csillag (#939) 3 kaja (#2)
1 mithril sisak (#465) 5 nyu-shuriken (#157) 2 pirkit (#153)
4 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
260 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 dentor bőr (#551)
1 ezüstdarab (#326) 2 fülemüle agyar (#267) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 gromak bőr (#268) 2 ilkin érc (#232) 5 lapkorong (#80)
1 nagy bronzkulcs (#185) 15 ragasztó (#83) 14 sallank karom (#128)
1 Thargodan esszencia (#328) 3 trikornis szarv (#198) 1 umbatari karkötő (#278)
1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vizestömlő (#3)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(207,69) tüskés harci gromakok (#156), grok-képződmény (#149), Tharr oltár, bűbájlidérc (#761)
(208,68) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), trikornis herceg (#261)
(208,70) Dornodon rúnaköve, kihívás tornya (#502), Leah oltár, 42. jellempróba, érclelőhely, kardfogú fülemüle (#146)
(208,71) ősdentor (#282), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), 46. jellempróba
(208,73) zoloboo sámánok (#230), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(209,67) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(209,72) 27. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(209,74) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 47. jellempróba, vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(209,75) kristálypalota (#401), 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár
(209,76) a 128. labirintus bejárata
(210,67) nekrofun (#173), 37. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek