| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. jún. 28. 9h:04' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A 9 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 33, gyógyulás: 84, összesen: +51 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| ef 10 | energia fejlesztése 10 |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
| be 710 138 126 | bemész a 710. épületbe |
| m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [177,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel súrolod az aurapollátor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval meghorzsolod az aurapollátor bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az aurapollátor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár jobb lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel épp hogy eltalálod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval súrolod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (31 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
| m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [179,103] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [180,103] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
| m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [181,102] Továbbra is magashegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Találsz egy csillezsályát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 17, gyógyulás: 18, összesen: +1 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff aranyszínű testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranygriff testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval megcsapod az aranygriff testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival az aranygriff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranygriff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranygriff jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranygriff bal szárnyát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval megcsapod az aranygriff testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranygriff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [180,101] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.
| in 2428 672 863 | leírod a 2428. kalandozónak a 672. szörnyet a 863. tárgyat |
| in 2428 0 879 | leírod a 2428. kalandozónak a 879. tárgyat |
| in 2428 0 908 | leírod a 2428. kalandozónak a 908. tárgyat |
| in 2428 0 911 | leírod a 2428. kalandozónak a 911. tárgyat |
| in 2428 0 941 | leírod a 2428. kalandozónak a 941. tárgyat |
| in 2428 0 1081 | leírod a 2428. kalandozónak az 1081. tárgyat |
| in 2428 0 1082 | leírod a 2428. kalandozónak az 1082. tárgyat |
| in 2428 0 1181 | leírod a 2428. kalandozónak az 1181. tárgyat |
| in 2428 0 1292 | leírod a 2428. kalandozónak az 1292. tárgyat |
| szk 229 | keresed a 229. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
| MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY) Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire. |
| MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY) Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg? |
| TERIÁD TŐR (1277. TÁRGY) A teriád gyilkosok hosszúra nyúlt karjában még ez a rövid tőr is félelmetes tulajdonságokkal bír. Csak úgy vibrál az elemi mágiától, amely ha lehet, dupla olyan élessé és gyilkossá teszi a fegyvert. Te hiába is vennéd a kezedbe, a teriád tőr túl rövid ahhoz, hogy elérd vele az ellenfelet anélkül, hogy vészesen kiszolgáltatnád magad neki. Felhasználhatnád viszont dobótőrként! Teszel pár próbát vele, kiszemelve egy célpont fűszálat magadnak, de lám, nem ehhez a súlyozáshoz szoktál, így a tőr többnyire nem az élével landol. Egy kis gyakorlás azonban csodát tehetne. Ha dobófegyver szakértelmed elérte a 40-es szintet, használhatod a teriád tőrt 2d13+14 sebzésű mágikus fegyverként. |
| HOLLÓKRISTÁLY (1102. TÁRGY) Ez a fekete színű drágakő szinte árasztja magából a sötétséget. Leglátványosabban úgy bizonyosodhatsz meg róla, ha egy meggyújtott fáklyát a közelébe tartasz. A fáklya által kibocsátott fény elhalványul, sőt, ha elég közel rakod a kristályhoz, teljesen ki is alszik, míg újra el nem távolítod ettől a különös anyagtól. Hogy az öklömnyi csoda hogyan került a föld alá, ismerték-e a múlt legendás gnóm tudósai, használták-e valaha is valamire, egyáltalán, használható-e valamire, azt sajnos nem tudni. Mégis, ahogy egy nemes kisasszonyt elvakít egy csillogó nyakék ragyogása, úgy bűvöl el mindenkit a hollókristályból sugárzó sötétség. Talán csak az elhivatottan jó jelleműek érezhetnek némi kételyt ezzel az ismeretlen feketeséggel kapcsolatban. |
| TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY) Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval. |
| Erő: | 33 (48) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 32 (49) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 32 (53) | Védekezés: | 96 (101) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 6/15 év |
| Egészség: | 32 (36) | Életpont: | 431/504 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
| Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 883/360 | Pénz: | 2296 arany | Kép. pont: | 19 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 185/109 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 9/47 (+35%) | szúrófegyverek: | 10/19 |
| vágófegyverek: | 11/27 | ütőfegyverek: | 29/31 (+2%) | lőfegyverek: | 9/63 (+30%) |
| dobófegyverek: | 26/37 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 180,101 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 18/74 (+8%) | 2. nyomkövetés: | 48/62 | 3. lopás: | 6/0 |
| 4. mászás: | 15/24 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 19/5 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/70 |
| 7. gyógyítás: | 6/10 (+9%) | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 21/71 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 75/22 (+9%) | 12. taumaturgia: | 50/0 (+7%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 6/2 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 36/22 (+40%) |
| 19. pszi: | 26/6 (+4%) | 20. zárnyitás: | 6/15 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 12/31 (+44%) | 24. úszás: | 7/2 |
| 25. főzés: | 12/51 (+10%) | 26. csapatmunka: | 3/98 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
| csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) |
| erőpajzs II (#63) | hadiszerencse III (#59) | halálkapu (#126) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) porszem megszólal (146) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) átcsoportosítás (189) kp. varázsenergia (191) nyugodt pihenés (195) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 126 | arany (#50) | 9 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 9 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranypikkely (#415) | 2 | aranytoll (#572) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
| 3 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | |||||