213. forduló, 215. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jún. 28. 9h:04'
EZ A 626. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD
627. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,101] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 bronz taider (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 bányászcsákányt (100 arany), 1 bányászcsákányt (101 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 szent kézigránát (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Bea Melindre adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 2 vámpírkardot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 6 hollókristályt, 1 teriád tőrt, 16 mákrózsa virágot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 13 mópat tokent, 1 mösze hátpáncélt.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked egy gyógykenőcsöt.
Emella a Bombázó, amikor találkoztál vele, adott neked 16 mákrózsa virágot. Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+287 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+103 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 975. hetének nyerőszámai: 1, 23, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy qwarg rohamosztagos nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A 9 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 33, gyógyulás: 84, összesen: +51 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 475.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 473.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 471.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 469.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 465.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 458.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 456.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy teriád háló-csapda elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 436.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 376.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 374.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,101) qwarg rohamosztagos (#242)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy kopasz, kék szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre babarózsaszín. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy őselemek köpenyét, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy umbatari karkötőt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pici. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 364.]

be 710 138 126 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy halálkapu [Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 359.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,101] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [177,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[14 pontot használtál fel, van még 345.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladatod egy aurapollátor legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel súrolod az aurapollátor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval meghorzsolod az aurapollátor bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az aurapollátor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Garhin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy harci kalapácsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes harci kalapácsot 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roóklomtúrsók". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló szaglású pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés önbizalommal ugyan, de megindulsz. Mindent bevetsz, de a tökéletes szaglású pokolkutyák felfigyelnek rád, és hangos csaholás, no meg lángcsóva pökdösés közepette jelzik a kalandmesternek, hogy felfedeztek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 315.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Balrognyűvő Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy ónix masszavadító. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Szent Kulacs. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laentrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat a következő: a terem közepén fekvő norpadolótika megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésű lényt! Ez túl nehéz feladatnak tűnik, ügyetlenkedéssel a norpadolótika maradék pipaszárlábait is eltöröd, mire előbukkan a szörny hatalmas állkapcsa a hasából. Jujj! Sikoltozva menekülsz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 295.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Traldormukkcérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Egy bávatag golombár legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár jobb lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel épp hogy eltalálod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval súrolod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (31 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 275.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[178,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Raia oltár van. Északra egy Tharr templom van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [179,103] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [180,103] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy épület van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [21 pontot használtál fel, van még 254.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[181,103] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Látsz egy mély szakadékot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 12 aranyat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy épület van. Délnyugatra egy épület van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [181,102] Továbbra is magashegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket. Találsz egy csillezsályát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy griffőniksz!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 17, gyógyulás: 18, összesen: +1 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy aranygriff!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff aranyszínű testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranygriff testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval megcsapod az aranygriff testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival az aranygriff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranygriff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy aranygriff!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranygriff jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranygriff bal szárnyát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval megcsapod az aranygriff testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Az aranygriff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranygriff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [180,101] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

[65 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 672 863 leírod a 2428. kalandozónak a 672. szörnyet a 863. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zangrozi terrier. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) yetifogat. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 0 879 leírod a 2428. kalandozónak a 879. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kitintüskét. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 0 908 leírod a 2428. kalandozónak a 908. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szürke briliánst. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 0 911 leírod a 2428. kalandozónak a 911. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) skorpiókarmot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 0 941 leírod a 2428. kalandozónak a 941. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) keselyűmirigyet. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 0 1081 leírod a 2428. kalandozónak az 1081. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) behemótkörmöt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 0 1082 leírod a 2428. kalandozónak az 1082. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hósárkány szivet. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 0 1181 leírod a 2428. kalandozónak az 1181. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan csontot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

in 2428 0 1292 leírod a 2428. kalandozónak az 1292. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) biethlan pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

szk 229 keresed a 229. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orbitális mackósajtot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 184.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 9, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 184 pontod maradt, ebből a következő körre 184 pontot vihetsz át. Kapsz még 355 pontot. A következő körben tehát 539 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY)
Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire.

MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY)
Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg?

TERIÁD TŐR (1277. TÁRGY)
A teriád gyilkosok hosszúra nyúlt karjában még ez a rövid tőr is félelmetes tulajdonságokkal bír. Csak úgy vibrál az elemi mágiától, amely ha lehet, dupla olyan élessé és gyilkossá teszi a fegyvert. Te hiába is vennéd a kezedbe, a teriád tőr túl rövid ahhoz, hogy elérd vele az ellenfelet anélkül, hogy vészesen kiszolgáltatnád magad neki. Felhasználhatnád viszont dobótőrként! Teszel pár próbát vele, kiszemelve egy célpont fűszálat magadnak, de lám, nem ehhez a súlyozáshoz szoktál, így a tőr többnyire nem az élével landol. Egy kis gyakorlás azonban csodát tehetne.
Ha dobófegyver szakértelmed elérte a 40-es szintet, használhatod a teriád tőrt 2d13+14 sebzésű mágikus fegyverként.

HOLLÓKRISTÁLY (1102. TÁRGY)
Ez a fekete színű drágakő szinte árasztja magából a sötétséget. Leglátványosabban úgy bizonyosodhatsz meg róla, ha egy meggyújtott fáklyát a közelébe tartasz. A fáklya által kibocsátott fény elhalványul, sőt, ha elég közel rakod a kristályhoz, teljesen ki is alszik, míg újra el nem távolítod ettől a különös anyagtól. Hogy az öklömnyi csoda hogyan került a föld alá, ismerték-e a múlt legendás gnóm tudósai, használták-e valaha is valamire, egyáltalán, használható-e valamire, azt sajnos nem tudni. Mégis, ahogy egy nemes kisasszonyt elvakít egy csillogó nyakék ragyogása, úgy bűvöl el mindenkit a hollókristályból sugárzó sötétség. Talán csak az elhivatottan jó jelleműek érezhetnek némi kételyt ezzel az ismeretlen feketeséggel kapcsolatban.

TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY)
Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 214. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 32 (53) Védekezés: 96 (101) Menekülés: 17 % Életkor: 6/15 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 431/504 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 883/360 Pénz: 2296 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 185/109 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 1247 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9075 TP-t kaptál. Jelenleg 1452557 TP-d van. A következő szinthez még 247443 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, szánalmas pondró, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5128 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 9/47 (+35%) szúrófegyverek: 10/19
vágófegyverek: 11/27 ütőfegyverek: 29/31 (+2%) lőfegyverek: 9/63 (+30%)
dobófegyverek: 26/37 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
180,101 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/74 (+8%) 2. nyomkövetés: 48/62 3. lopás: 6/0
4. mászás: 15/24 (+6%) 5. csapdakészítés: 19/5 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/70
7. gyógyítás: 6/10 (+9%) 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/71
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 75/22 (+9%) 12. taumaturgia: 50/0 (+7%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 6/2
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 3/76 18. szörnyismeret: 36/22 (+40%)
19. pszi: 26/6 (+4%) 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 12/31 (+44%) 24. úszás: 7/2
25. főzés: 12/51 (+10%) 26. csapatmunka: 3/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78)
erőpajzs II (#63) hadiszerencse III (#59) halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
126 arany (#50) 9 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 2 aranytoll (#572) 2 gyöngymangó (#135)
3 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(177,101) Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, aurapollátor (#222), bávatag golombár (#165)
(178,101) qwarg rohamosztagos (#242), oltár, Tharr oltár
(178,102) ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(179,103) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(180,101) Fairlight rúnaköve, érclelőhely
(180,103) Dornodon oltár, érclelőhely
(181,102) sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106), aranygriff (#304)
(181,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), oltár, púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.06.27 15:01 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
2012.06.28 09:04 Változások a számládon! 30 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek