Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 21. 18h:44' EZ A 241. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD 242. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
v 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
v 198 182 24 | elmormolod a 198. varázslatot |
201 | 202 | 203 | |
47 | |
|
|
48 | |
|
|
49 | |
|
|
[182,24] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 208 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. 4 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 151, gyógyulás: 99, összesen: -52 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. 4 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 156, gyógyulás: 93, összesen: -63 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 276 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az 5 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 24, gyógyulás: 91, összesen: +67 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál nyakát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 34, gyógyulás: 52, összesen: +18 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 255 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 4 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 18, gyógyulás: 86, összesen: +68 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 128 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a Notermanthi fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, 2 ezüst gyűrű, 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 41, gyógyulás: 78, összesen: +37 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 344 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem jobb karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 629 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 9 491 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 819, gyógyulás: 130, összesen: -689 ÉP}
(Továbbmész...) [181,26] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
(Továbbmész...) [182,27] Még mindig az erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. [+2% tau] Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átdöföd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 48, gyógyulás: 97, összesen: +49 ÉP}
m 3 5 2 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 47 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a magger testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 39, gyógyulás: 113, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [182,29] A síkságot ritka erdő váltja fel. Észreveszel egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tirynthius irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis bal oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis fekete testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 086 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 62, gyógyulás: 111, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [183,29] Lakott területre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
ef 39 533 | energia fejlesztése 39 |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
Erő: | 35 (48) | Szint: | 38 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 28 (53) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 28 (40) | Védekezés: | 62 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/112 év |
Egészség: | 28 (42) | Életpont: | 1033/907 | Jellem: | gonosz (110) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 42 (58) | Varázspont: | 1502/87 | Pénz: | 38542 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 73/5 | Pszi pont: | 213/355 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/20 | ökölvívás: | 26/62 | szúrófegyverek: | 38/82 (+12%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 33/43 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,29 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 235 |
Legfeljebb 59 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1378 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/30 | 2. nyomkövetés: | 33/55 (+10%) | 3. mászás: | 18/56 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 33/12 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 5/62 | 6. gyógyítás: | 56/96 |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 16/55 (+31%) | 9. szörnyidomítás: | 15/73 |
10. teológia: | 47/64 (+46%) | 11. taumaturgia: | 92/36 (+36%) | 12. szerencsejáték: | 1/83 |
13. versengés: | 12/16 (+9%) | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 41/22 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 16/11 | 17. pszi: | 28/26 (+24%) | 18. zárnyitás: | 13/34 |
19. vadászat: | 13/99 | 20. bányászat: | 33/78 | 21. úszás: | 5/84 |
22. főzés: | 9/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (70,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 124, 125, 126, 127, 128, 131, 134, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 26, 35, 43, 44, 46, 49. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1584, az összesen kapott pontszám: 171400. (összesen ölhető: 1584 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 124 TU. szükséges még: 6 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5892 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
33 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 3 | vasérc (#152) |
179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
23 | |
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|