| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. márc. 30. 15h:03' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
| * 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| hu 138 188 131 | hulladék: 138 188 131 |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [208,73] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán nyakát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Jól harcoltál! (+32 varázspont.) 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 82, gyógyulás: 54, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [208,74] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
| m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Kiváló munka volt (+32 varázspont). 2609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 47, gyógyulás: 51, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [210,76] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Jutalmad nem marad el (+32 varázspont). 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 38, gyógyulás: 33, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [209,76] Fák, mindenütt csak fák. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Leon Silver I. irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
| be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
| lm 4 1 | mozogsz 4 1 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar mágus testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+32 varázspont). 465 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
| v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
| ve 105 10 | megveszed a 105. tárgyat 10 |
| ve 292 1 | megveszed a 292. tárgyat 1 |
| ve 205 3 | megveszed a 205. tárgyat 3 |
| ve 360 20 | megveszed a 360. tárgyat 20 |
| ve 170 70 | megveszed a 170. tárgyat 70 |
| ve 642 10 | megveszed a 642. tárgyat 10 |
| m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy csapat őrjáratozó katona. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
| im 0 2 | imádkozol |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál. Szereztél 1 szöges bunkót. Jól harcoltál! (+32 varázspont.) 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[209,76] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
| kt 449 1 | elkészíted a 449. tárgyat (1 darabot) |
| h 449 | használod a 449. tárgyat |
| kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
| szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
| ef 9 | energia fejlesztése 9 |
| * 1. BP: | t. energia kisütése: 215 2 |
| * 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. |
| HALCSONT (390. TÁRGY) Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén. |
| PENGEPAJZS (425. TÁRGY) A pengepajzs valójában nem pajzs, hanem egy balkezes vágófegyver, amely azonban 8-cal növeli a védettségedet is, ha a kezedbe veszed. Alakjában egy kis fémpajzsra emlékeztet, szélén azonban körbe-körbe éles pengék állnak ki, amelyekkel alaposan oda lehet sújtani az ellenfélnek. A pengepajzzsal olyan ellenfelet is meg tudsz sebezni, amely csak mágikus úton sebezhető. Sebzése 2D4+4, használatának alapfeltétele a 15-ös vágófegyver szakértelem. A pengepajzs előállítható mágikus úton, varázsfegyver készítésével, ha felhasználsz egy cru formázó mintát, 6 mandibulapengét és 4 kvazárt, valamint 100 arany értékű egyéb alapanyagot és 100 TVP-t. |
| SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
| QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül. |
ÉLŐHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élőholtat. Ha az élőhalott nem dobja meg a mentődobását, kb. 500 életpontnyi energiasebzést szenved el. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élőhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni. |
| Erő: | 26 (41) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (40) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 6/18 év |
| Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 448/444 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 7 |
| Szerencse: | 34 (45) | Varázspont: | 925/265 | Pénz: | 201 arany | Kép. pont: | 20 |
| Tudatpont: | 15/3 | Pszi pont: | 149/156 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 65 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 30 |
| vágófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 15 |
| dobófegyverek: | 28 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 20 (+1) | 2. nyomkövetés: | 68 | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 20 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 26 |
| 10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 59 (+1) | 12. taumaturgia: | 53 |
| 13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 11 | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 31 | 18. pszi: | * 19 |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 15 |
| 22. úszás: | 3 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ) |
| elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | áldomás (#6) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
| csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| Tharr haragja (#145) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
| 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | aranygyűrű (#193) | 3 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
| 3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
| 1 | fokhagyma (#403) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
| 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | ilkin érc (#232) | 4 | kaja (#2) | |||
| 1 | kristálygömb (#265) | 1 | lapkorong (#80) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 18 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
| 2 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | púderkő (#119) | |||
| 2 | pular kristály (#239) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 2 | esszenciakristály (#350) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
| 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ubuk tüske (#131) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | umbatari karkötő (#278) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 11 | vasérc (#152) | |||
| 14 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 201 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 10 | evaporőr háj (#105) | |||
| 1 | ezüsttőr (#322) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kazmár gyökér (#205) | |||
| 20 | quwarg tojás (#360) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 4 | spiritusz (#170) | |||
| 1 | szöges bunkó (#8) | 2 | varázskő (#305) | |||||