| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. máj. 31. 12h:21' EZ A 622. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD 623. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát.
Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a bérgyilkos testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a bérgyilkos testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2047 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. {Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Analotha fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormol. Analotha varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormol. Bea Melindre védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka varázst. Alex Mad Masterboy a biztonság kedvéért felrak egy védelem tűz ellen varázst. Emella a Bombázó védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fizikai pajzs varázst. Emella a Bombázó mormolni kezd. Létrejött egy varázsvédelem II körülötte. Fear'A Wee védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Analotha távolról őstűz varázslatot lő a másikra. 174 életpontot sebzett. Analotha mélyen koncentrálva megidéz egy bo'adhun csapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 689 életpontot sebzett. Bea Melindre egy tűzgolyó varázslatot dob az ellenfélre. 161 életpontot sebzett. Emella a Bombázó ellenfelére őstűz varázslatot lő. 226 életpontot sebzett. Emella a Bombázó mormol, majd ujjaiból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 696 életpontot sebzett. Egyik társad miatt nem tudsz most támadóvarázslatot alkalmazni. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Analotha felé, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot.
Analotha, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a hosszú íjjal. Elrepül 2 acéltűz nyílvessző. Alaposan megsorozza a kocsmakirály szakadt láncingét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Bea Melindre vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a kocsmakirály bűzös pofáját. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Ilyen pozícióból nem tudsz távfegyvert használni, még a végén hátba találnád társadat. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél.
Ököllel Analotha néhány helyen meghorzsolja a kocsmakirály testét. (2 támadással 281 életpontot sebezve.) Analotha egy ősi hurrikán varázslatot hoz létre. 273 életpontot sebzett. Fagyott kalapáccsal Analotha meghorzsolja a kocsmakirály lábát. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpírkarddal Bea Melindre súrolja a kocsmakirály jobb vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Nitmák pengével Bea Melindre kicsit megvágja a kocsmakirály bűzös pofáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Túl pici az ellenfél, nem fértek hozzá mindannyian. Társad előtted áll. A kocsmakirály ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz Analotha testére. (2 támadástól 75 életpontot vesztett.) A kocsmakirály a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik Analotha jobb oldalát. (2 támadástól 68 életpontot vesztett.) A szörny kitárja karjait, s megpróbálja átölelni. Szerencsére Analotha bizonyul erősebbnek. Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Fear'A Wee gyógyult. Gyógyultál 35 ÉP-t. A kocsmakirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 2432 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Emella a Bombázó kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 3084, összes sebződés: 143}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zangrozi terrier testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.)
Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a zangrozi terrier ruganyos testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a zangrozi terrier testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A zangrozi terrier kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zangrozi terrier megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.)
Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a zangrozi terrier testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a zangrozi terrier testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A zangrozi terrier néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat árnyak segítsége varázst lök magára.
William Madden egy tűzgolyó varázslattal köszönti a másikat. 69 életpontot sebzett. Távolról átok varázslatot lő William Madden irányába a másik. (Társad sebei egy darabig lassabban gyógyulnak.)
William Madden, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A közös ellenfél nagy erővel William Madden irányába hajít néhány teriád tőrt. Már nincs idő félreugrani előlük. Társad 302 életpontot vesztett.
William Madden mélyen koncentrálva megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 86 életpontot sebzett. Társad gyógyult. William Madden egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. [kithszaki orgyilkos:] Semmi eredménye! A támadása szerencsére hatástalan volt. William Madden támadását a fürge ellenfél elegánsan elkerülte. Nem találtad el! A kithszaki orgyilkos átdöfi William Madden torkát fegyverével. (2 támadástól 373 életpontot vesztett.) Mocsok lény! Megsemmisült a társadnál levő jégkristály. A kithszaki orgyilkos átdöfi William Madden torkát fegyverével. (2 támadástól 376 életpontot vesztett.) William Madden meghal.
Nem találtad el! A kithszaki orgyilkos átdöfi a torkodat fegyverével. (2 támadástól 381 életpontot vesztesz.) Tárgyaid ellenállnak. A kithszaki orgyilkos átdöfi a torkodat fegyverével. (2 támadástól 380 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.)
Véged! (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 761, gyógyulás: 0, összesen: -761 ÉP, összes sebzés: 155, összes sebződés: 1812}
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
| a 1732 2428 11 | átadod az 1732. tárgyat a 2428. kalandozónak (11 darabot) |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Még mindig a városban vagy.
| be 709 138 126 | bemész a 709. épületbe |
| ba 274 | nem támadod a 274. szörnyet |
| m 8 4 | mozogsz északra, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor súrolod az őrült varázsló testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és egy manifeszt.nyúlvány. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 52, gyógyulás: 26, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az őrült varázsló fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted az őrült varázsló testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 25, gyógyulás: 25, összesen: +0 ÉP}
| ee 423 460 1483 | eladod a 423. tárgyat a 460. tárgyat az 1483. tárgyat |
| ve 352 1 | megveszed a 352. tárgyat 1 |
| ve 627 1 | megveszed a 627. tárgyat 1 |
| ve 539 1 | megveszed az 539. tárgyat 1 |
| ve 232 1 | megveszed a 232. tárgyat 1 |
| ve 226 1 | megveszed a 226. tárgyat 1 |
| ve 1618 1 | megveszed az 1618. tárgyat 1 |
| ve 1225 1 | megveszed az 1225. tárgyat 1 |
| ve 1281 1 | megveszed az 1281. tárgyat 1 |
| ve 470 1 | megveszed a 470. tárgyat 1 |
| ve 593 1 | megveszed az 593. tárgyat 1 |
| ve 618 1 | megveszed a 618. tárgyat 1 |
| ee 470 593 618 | eladod a 470. tárgyat az 593. tárgyat a 618. tárgyat |
| ve 941 1 | megveszed a 941. tárgyat 1 |
| ve 1081 1 | megveszed az 1081. tárgyat 1 |
| ve 1082 1 | megveszed az 1082. tárgyat 1 |
| ee 1081 1082 941 | eladod az 1081. tárgyat az 1082. tárgyat a 941. tárgyat |
| ve 862 1 | megveszed a 862. tárgyat 1 |
| ve 879 1 | megveszed a 879. tárgyat 1 |
| ve 1181 1 | megveszed az 1181. tárgyat 1 |
| ee 1181 879 862 | eladod az 1181. tárgyat a 879. tárgyat a 862. tárgyat |
| ve 863 1 | megveszed a 863. tárgyat 1 |
| ve 908 1 | megveszed a 908. tárgyat 1 |
| ve 911 1 | megveszed a 911. tárgyat 1 |
| ee 863 908 911 | eladod a 863. tárgyat a 908. tárgyat a 911. tárgyat |
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [184,106] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 17, összesen: +8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [183,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A 9 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 31, gyógyulás: 85, összesen: +54 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [181,104] A síkság után kisebb hegyek következnek. Látsz egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
| be 700 | bemész a 700. épületbe |
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [179,102] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Felfedeztél egy kazmárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Tharr templom van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [178,101] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
| szk 242 | keresed a 242. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
| KOCSMAKIRÁLY (7443. SZÖRNY) Minden szubkultúrának megvan a maga vezetője, akit a csoport tagjai elismernek, és elfogadnak szószólójuknak. Minden fogadó, kocsma és csapszék törzsközönsége ugyanígy kifejleszti a maga kis királyát, vezérét. A kocsma királya általában nagyivó, és fizikailag is erőteljesebb az átlagnál. Ő "az erős ember", aki a kocsmában rendet tesz, aki rendre utasítja, vagy kihajítja a bajkeverőket, és aki egyfajta kisbíróként akár igazságot is szolgáltat a saját kis birodalmán belül. Ha harcra kerül sor, bármit képes fegyverként használni, ami a keze ügyébe kerül, legyen az szék, vagy székláb, esetleg pad, vagy egy sörös kupa. Érdemes vigyázni vele, mert az alkoholmámor gyakran olyan fokon tompítja elméjét, hogy mentális beavatkozásnak nem sok értelme van, és a fájdalomtűrése is hihetetlenül megnövekszik ilyenkor. Egyébiránt a kocsmakirály nem túl nagy falat egy hozzád hasonló, mindenre elszánt halálosztónak. |
ZANGROZI TERRIER (672. SZÖRNY)Az elsősorban őrző feladatokra kiképzett zangrozi vérebek messze földön híresek agresszivitásukról, és harci tudásukról. De ez a minimum, miután átlagosan nyolc ember veszti életét a kiképzők közül, míg egy zangrozi terrier eléri a teljes érettséget. Ha valaki egy ilyen kutyára vágyik, nem árt, ha tisztában van a tartásával kapcsolatos kockázattal is: bár ezek a dögök rendkívül hatásos házőrzők, nem egyszer előfordul, hogy a vér szagától megvadulva, saját gazdáik életét is kioltják. |
KITHSZAKI ORGYILKOS (843. SZÖRNY)A kithszaki nindzsa klán alaposan kiképzi orgyilkosait. Nem csak a fegyverforgatáshoz értenek jól, hanem a lopakodás és elvegyülés művészetét is uralják. A célpont ritkán élheti túl egy-egy ilyen nindzsa bevetését, mert még ha valamilyen csoda folytán ez is történne, a kithszakik addig küldenek újabb embert, míg az ügy örökre el nem lesz intézve. A lord Toyaki életére törő orgyilkost sem lehet másképp megállítani, csak ha te győzedelmeskedsz az életre-halálra menő párharcban. Csak nehogy később megbánd, hogy beavatkoztál mások dolgába. |
| TITANIT (1412. TÁRGY) A titanit minden bizonnyal a régmúlt legrejtélyesebb ércfajtája. Eredete az ősi istenek korszakára vezethető vissza, mikor a fajok még egymástól elszigetelten, jól védett városaikban építgették saját civilizációikat. Mint annyi más, különös fémet, a titanitot is a törpék mesterbányászai fedezték fel. Eleinte valamiféle megkövesedett gyantának nézték, mert a kőzetrétegek közt kanyargó telér a borostyánra emlékeztetett leginkább. Az olvasztásnál aztán kiderült, hogy igenis fém, mégpedig nem akármilyen! A vasnál jóval keményebbnek, a kvazárnál jóval ellenállóbbnak, az adamantitnál pedig sokkal könnyebben alakíthatónak bizonyult. A törp kovácsok lelkesen fogtak a különös érc megmunkáláshoz. Egymással versengve készítették a különbnél-különb remekműveket, hogy a dicső törp királyok elé halmozva azokat, bőséggel részesüljenek áldásban és jutalomban. Az ősi istenek eltűntek az idő sodrában, és velük eltűntek a törp városok is. Ghallán már a titanit is rég feledésbe merült, csak néhány kincseskamra ajtaján találni belőle egy-egy páncéllemeznyit itt-ott, de a Ryuku Császárság, úgy tűnik, máig megőrizte a törpe bányák titkát. A titanitból mesés dolgok kovácsolhatók, de ezen tárgyak feltalálásához nem elegendő a csavaros észjárás, figyelned kell némiképp a ryuku legendákra is. Ha csak egyetlen rögöt is szereztél már, nagyon vigyázol rá, és semmiképp sem adod át másnak! |
SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG)Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas! |
| ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
| FENŐKŐ (1618. TÁRGY) Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez. |
| ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY) Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást. |
| TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY) Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged. |
| KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY) A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik. |
| JÉGKRISTÁLY (593. TÁRGY) Ez a mágikus úton létrehozott jégkristály, ha sötét, zárt helyen tartod, soha nem olvad el! Ezért aztán ideális hűtött italok, frissítők felszolgálására. Persze, néhány mágus furcsa módon nem ezért cipeli magával, hanem mert kiválóan alkalmas anyagi komponensnek bizonyos varázslatokhoz. |
| PSZI KRISTÁLY (618. TÁRGY) A pszi kristályok apró, csillogó tárgyak, amelyeket halványan vibráló asztrális ragyogás leng körül. Bár önmagukban nem jók semmire, ha sikerül belőlük többet összegyűjteni, egy nagyhatalmú pszionikus tárgyat kovácsolhatsz esetleg belőlük. |
| KESELYŰMIRIGY (941. TÁRGY) Az iménti keselyű leölése után valamilyen éles szerszámmal magadévá tehetsz a szörnyből egy darabot. A hasát felmetszve feltáruló mirigyek már zárt állapotban is bűzösek, hát még ha két ujjaddal megnyomva őket kinyomod a keselyű belső szervének tartalmát. Hogy mire használhatod, azt még nem tudhatod, de egy jó tanács: ne étkezés után kísérletezz vele! |
| BEHEMÓTKÖRÖM (1081. TÁRGY) Miközben egy fagybehemót éppen arra készül, hogy eltaposson, talán fel sem tűnik, milyen nagy és piszkos a lába körme. Ha viszont legyőzted, és választani kell valamit, amit magaddal vihetnél hőstetted jelképeként, lehet hogy pont ez fogja megragadni a fantáziád. A fagybehemótok lábkörme talán még ezen bestiák bőrénél is vastagabb szaruból készült, így a nyomással szembeni ellenállósága határtalan. Még ha két fület ragasztanál hozzá, hogy legyen hol megfogni, pajzsként használni akkor is reménytelen lenne, hiszen hamar darabokra törne. Ha viszont sikerülne egy megfelelő keretbe húzva meggátolni ezt... |
| HÓSÁRKÁNY SZÍV (1082. TÁRGY) Az ősöreg hósárkány szíve öregebb minden Ghallán létező tárgyénál. Ha a vérvörösen perzselő testrészre helyezed tenyered, jéghideg borzongás fut keresztül hajszálereiden, annak ellenére, hogy a hósárkány szíve még hónapokkal eredeti tulajdonosának halála után is ugyanolyan forró marad, mint kimetszésének pillanatában. |
| VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
| KITINTÜSKE (879. TÁRGY) Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul. |
| THARGODAN CSONT (1181. TÁRGY) Egy jókora, lucskos Thargodan csontot tartasz most a kezedben. A Sötét Föld vezető fajának belső testfelépítése úgy néz ki, nem sokban hasonlíthat Ghalla többi fajáéra. A vastag, szürke csont két végén három újabb hosszúkás bütyök van. Nehéz elképzelni, hogyan illeszkedhetnek ezek egymáshoz, tulajdonosuk számára fájdalommentesen biztos nem. Lehet, hogy a Thargodanok minden lépését szikrázó fájdalom követi, ahogy a csontjaik egymáshoz érnek? Soha nem tudjuk meg... még ha így is volna, egy Thargodan ilyet soha nem vallana be. |
| YETI FOG (863. TÁRGY) Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire. |
| SZÜRKE BRILIÁNS (908. TÁRGY) Ha leölsz egy eszement trappolót, és valamilyen éles tárggyal az állat hasát középen bemetszed, nagy esélyed van rá, hogy a kérges bőrréteg alatt szürke briliánsra bukkansz. Hogy hogyan termelhet ennek a vadon élő állatnak a szervezete ilyen átlátszó ékkövet, az rejtély, de talán nem is fontos annyira, hogy eltöprengj rajta. Szaladj vele az ékszerkereskedőhöz, amíg nem találsz valami más módot a felhasználására. |
| SKORPIÓKAROM (911. TÁRGY) A vadászskorpiók méretes testét apró, meglepően erős lábak hordozzák, melyek kicsiny és görbe karmokban végződnek. Kettőt egymás mellé téve, talán a csuklódat is körbeérné. Ha sikerül a dimbes-dombos tájak e könyörtelen lakóját valamilyen fegyverrel a földre kényszerítened, egy vágófegyverrel könnyedén szert tehetsz erre a szörnykomponensre. |
| Erő: | 33 (48) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 32 (49) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 32 (53) | Védekezés: | 96 (101) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 6/15 év |
| Egészség: | 32 (36) | Életpont: | 431/394 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
| Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 877/283 | Pénz: | 2429 arany | Kép. pont: | 19 |
| Tudatpont: | 14/3 | Pszi pont: | 185/26 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 9/12 (+33%) | szúrófegyverek: | 10/19 |
| vágófegyverek: | 11/27 | ütőfegyverek: | 29/29 (+3%) | lőfegyverek: | 9/33 (+15%) |
| dobófegyverek: | 26/34 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 178,101 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 18/66 | 2. nyomkövetés: | 48/62 (+10%) | 3. lopás: | 6/0 |
| 4. mászás: | 15/18 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 18/99 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/70 |
| 7. gyógyítás: | 6/1 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 21/71 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 75/13 (+9%) | 12. taumaturgia: | 49/93 (+9%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 6/2 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 35/82 (+26%) |
| 19. pszi: | 26/2 (+2%) | 20. zárnyitás: | 6/15 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 11/87 (+22%) | 24. úszás: | 7/2 |
| 25. főzés: | 12/41 (+10%) | 26. csapatmunka: | 3/98 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) |
| hadiszerencse III (#59) | vámpirizáció (#1) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) porszem megszólal (146) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) átcsoportosítás (189) kp. varázsenergia (191) nyugodt pihenés (195) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 409 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 143 | arany (#50) | 2 | deus ex machina (#1) | 2 | drótszőr (#37) | |||
| 18 | kaja (#2) | 1 | kalózcsizma (#1483) | 1 | mithril pajzs (#460) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szívkereső (#423) | |||
| 1 | tükör (#43) | 1 | vérkristály (#1732) | 9 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | adamantit (#627) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
| 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
| 1 | karbin plazma (#199) | 66 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 1 | mihlanil (#539) | 1 | mithril (#352) | 16 | púderkő (#119) | |||
| 1 | ramit kő (#226) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | teriád dobóháló (#1281) | |||