211. forduló, 213. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 16. 12h:10'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,93] koordinátán.
Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Boldfellow, a lovag adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 4 ében tobozt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 hósárkány pajzsot, 5 jégpasztillát, 5 manakristályt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 sárkánytőrt, 1 hósárkánybőr csizmát, 1 quwarg katalizátort. Boldfellow, a lovag átadott neked a 4. napon 45 TU-t.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+198 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A plusz TU-kat 45 TVP-re váltod. A lottó 894. hetének nyerőszámai: 27, 2, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 406.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 401.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 391.]

ef 10 517 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 321.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Lakott területre érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Észreveszel egy Arénagödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett." Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy vörös hajú, csillogó szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Leah püspöke. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy orbitális mackósajt trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Otthagyod a másik kalandozót.
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 311.]

be 710 213 19 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Egészséged TF-elődött.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! Egészséged TF-elődött.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 306.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok bal vállát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 47, gyógyulás: 2, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel kicsit megvágod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 41, gyógyulás: 1, összesen: -40 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 67 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

[65 pontot használtál fel, van még 241.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +112 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,93] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [191,94] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 59 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-6215 TP.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával megcsapod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1593 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ubuk tüske. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi támad rád.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 48, gyógyulás: 1, összesen: -47 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű lándzsa, 2 bumeráng, egy bronzsisak és egy szöges páncél. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +67 életerő.)
Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,95] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis herceg került az utadba. (ld. enc.) Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő éjkornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éjkornis testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted az éjkornis testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy trófea nyaklánc és egy aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2888 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 152, gyógyulás: 10, összesen: -142 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +115 életerő.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [63 pontot használtál fel, van még 178.]

kb 107 65 280 kiveszel a bankból a 107. tárgyat (65 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rövid íjat. Kiveszel a bank széfjéből 2 szöges páncélt. Kiveszel a bank széfjéből 1 tyrex csontot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 178.]

kb 8 458 29 kiveszel a bankból a 8. tárgyat (458 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 szöges bunkót. Kiveszel a bank széfjéből 1 Rhatt páncélját. Kiveszel a bank széfjéből 17 smirglilevelet. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

t 988 1 támadod a gonosz jelleműeket
FT 988 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

ftv 56 988 felt. tám/véd. varázslat az 56. varázslatot a gonosz jelleműeket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

vik 10 merészség kalandozókra: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenkibe, még ha Nálad kétszer erősebb és ötször nagyobb a páncélja, akkor is. Csak rá ne fázz... (Megjegyzés: ezzel a merészséggel nem sokáig fogsz életben maradni, úgyhogy fontold meg, mit csinálsz!) Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

le 1659 leveszed/lerakod az 1659. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

kf 458 1482 1165 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat az 1482. tárggyal az 1165. tárgyat
Lecsatolod a mithril láncinget, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Felhúzod az értépő sarkantyút. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Az ujjadra húzod a kráken gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

hu 457 63 668 hulladék: 457 63 668
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tigroszlán fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sáska amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,93) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 50. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(191,94) ezoterikus mardel (#184), sírlidérc (#172), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 34. jellempróba
(192,95) trikornis herceg (#261), éjkornis (#228)

[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 2 bőrsisakot 10 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 1 mithril láncinget 370 aranyért, 2 nyu-shurikent 24 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 4 sáska amulettet 60 aranyért, 6 tigroszlán fogat 6 aranyért, 2 tyrex csontot 60 aranyért, 3 szöges bunkót 30 aranyért, 3 szöges páncélt 72 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 4 ubuk tüskét 4 aranyért, 1 ugh mérget 2 aranyért.
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

m 6 6 2 mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre
[185,106] Folytatod sétádat a házak közt.


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,95] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronokukac. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Zombilapítóval súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2055 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [193,95] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bundás Süsin lábát masszírozza.

Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel előtted, szinte a semmiből előteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentről, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetőtől-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltűnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (727. épület.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csillezsályalevelet. [39 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[194,95] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.


(Továbbmész...) [195,95] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.


(Továbbmész...) [196,95] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.

[36 pontot használtál fel, van még 83.]

m 3 mozogsz délkeletre
[197,96] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod az óriás csontváz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bakkura csizma. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz jön feléd.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy aranytű, 2 obszidián függő és egy aranygyűrű. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy megsebzett ryuku gólem. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 51.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 17 spirituszt. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 17 kaktusztüskét találsz. [kaktusztüske ->eldobod] [3 pontot használtál fel, van még 48.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,95) trikornis herceg (#261), éjkornis (#228), kronokukac (#285)
(193,95) cirkuszi fősátor (#727), Raia oltár, 36. jellempróba, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720)
(195,95) 255. jellempróba
(197,96) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), 28. jellempróba, ryuku gólem (#394)

[144,61] Lakott területre érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett." Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy vörös hajú, csillogó szemű ember nővel. Bőre bronzként csillog. Leah püspöke. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy orbitális mackósajt trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Szükséged van egy kis testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 144 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az ember bal karját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Mérg. vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 mérg. vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a jobb karodat. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 245, gyógyulás: 21, összesen: -224 ÉP}


Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +71 életerő.)
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 35.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 230. játékheted és a 212. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-21 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 4, 26.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 35 pontod maradt, ebből a következő körre 35 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 388 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG KATALIZÁTOR (1535. TÁRGY)
A quwarg katalizátor a kisebb quwarg istenek birtokában lévő förtelmes találmány, amivel az alájuk beosztott csapatokat tudják mágikus úton erősíteni. A leggyengébb bogarak is félelmetes ellenfelekké válnak így - talán ez volt a titka az első invázió elhúzódásának is. Félelmetes belegondolni, mi történne, ha több ilyen katalizátor is dolgozna egyszerre! És most Te is megszereztél egy darabot belőle, de hogy áldás-e vagy átok, ezt döntsd el magad. Mindenesetre, ha találkozol egy quwarggal, a szörny harci értékeit a katalizátor közelsége rögtön felerősíti kb. 20%-kal. Ha több katalizátorod van, a hatás felszorzódik, egészen az ötödik katalizátorig. Ennél több hatása még ezzel a különös mágiával sem adódhat össze.

HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY)
A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25.

SÁRKÁNYTŐR (626. TÁRGY)
A sárkánytőr egy nagyhatalmú mágikus szúrófegyver, amelyet az ősmágusok varázstárgy készítése varázslattal készítenek sárkányfogból. A sárkányfogon kívül a mágikus rítus még egy agyartőrt, egy vörös zyelt, egy fpi formázó mintát és 250 arany értékű egyéb komponenst igényel. A 80 TVP-be kerülő rítus végeredményeképp egy 4D4+6 sebzésű, bal kézben is használható fegyvert kapsz, amely használatakor még +4 támadást is ad. Ha pedig sárkányok ellen használod, további +8 sebzést kapsz. Használatához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges.

JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY)
Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni.

HÓSÁRKÁNY PAJZS (1394. TÁRGY)
A pajzs, melyet megtalálásának pillanatában hósárkány pajzsként neveztél el, egy jégpáncél borítású fehér varázstárgy. Pont a magadfajta kalandozó kezébe való! Ha ezzel harcolsz, +30 védettséget, ütésenként +30 sebzést, 150 max. ÉP-t, +5 szerencsét, +5 hidegtámadások elleni mentődobást kapsz. Legalább 45. tapasztalati szint kell a használatához.

TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY)
Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány.

ÉJKORNIS (228. SZÖRNY)
Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják.

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 243. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 41 (45) Szint: 20 Merészség: 10/10 Magasság: 156 cm
IQ: 28 (27) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 55 (59) Menekülés: 30 % Életkor: 24/36 év
Egészség: 27 Életpont: 287/266 Jellem: jó (593) Tul. pont: -6
Szerencse: 21 (36) Varázspont: 646/96 Pénz: 4876 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 56/46 Pszi pont: 127/221 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2453 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12075 TP-t kaptál. Jelenleg 470938 TP-d van. A következő szinthez még 129062 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, Rodrig, ongóliant. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 9672 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 23/62 vágófegyverek: 1/35 (+26%)
ütőfegyverek: 28/72 (+7%) lőfegyverek: 25/93 (+8%) dobófegyverek: 17/62

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/38 (+11%) 2. nyomkövetés: 48/69 (+4%) 3. mászás: 10/2
4. csapdakészítés: 15/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/15 6. gyógyítás: 1/94
7. titkosírás: 2/49 8. felderítés: 26/83 (+1%) 9. szörnyidomítás: 6/66
10. teológia: 15/77 (+43%) 11. taumaturgia: 28/11 (+42%) 12. szerencsejáték: 3/3
13. harcművészetek: 6/30 14. zene: 10/66 15. szörnyismeret: 28/56
16. pszi: 20/28 (+2%) 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 1/64
19. bányászat: 24/17 20. úszás: 3/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), gonoszok (#988)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem (#165) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
energiafolyam (#136) >> taalru (#249) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1)
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 3)
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 563 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 7 gyógykenőcs (#313)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 mithril láncing (#457) 2 nyu-shuriken (#157)
2 pular kristály (#239) 1 rejtőköpeny (#277) 1 rövid íj (#107)
8 sallank nyíl (#129) 4 sáska amulett (#668) 17 spiritusz (#170)
6 tigroszlán fog (#63) 1 tyrex csont (#280) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
643 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 bakkura csizma (#96) 1 borkonyó bibe (#312) 2 bumeráng (#249)
1 csillezsályalevél (#1253) 4 drótszőr (#37) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fűszertartó (#210) 5 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195) 1 Rhatt páncélja (#458)
1 sáfránypor (#211) 16 smirglilevél (#29) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 trikornis szarv (#198) 1 trófea nyaklánc (#196)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, Arénagödör (#497), ház (#400), egy ember nő, varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189), vadász varkaudar (#108), varkaudar íjász (#687), varkaudar varázsló (#271)

Üzenet küldése a karakternek