| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. nov. 16. 12h:10' EZ A 230. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD 231. játékheted kezdete: nov. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| ef 10 517 | energia fejlesztése 10 |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
| be 710 213 19 | bemész a 710. épületbe |
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok bal vállát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 47, gyógyulás: 2, összesen: -45 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel kicsit megvágod a varkaudar behemót jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 41, gyógyulás: 1, összesen: -40 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 67 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
| m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [191,94] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 59 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-6215 TP.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával megcsapod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1593 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra ugrasz. Vadászkéssel megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 48, gyógyulás: 1, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [192,95] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis herceg került az utadba. (ld. enc.) Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éjkornis testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted az éjkornis testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy trófea nyaklánc és egy aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2888 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 152, gyógyulás: 10, összesen: -142 ÉP}
| kb 107 65 280 | kiveszel a bankból a 107. tárgyat (65 darabot) |
| kb 8 458 29 | kiveszel a bankból a 8. tárgyat (458 darabot) |
| t 988 1 | támadod a gonosz jelleműeket |
| ftv 56 988 | felt. tám/véd. varázslat az 56. varázslatot a gonosz jelleműeket |
| vik 10 | merészség kalandozókra: 10 |
| le 1659 | leveszed/lerakod az 1659. tárgyat |
| kf 458 1482 1165 | kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat az 1482. tárggyal az 1165. tárgyat |
| hu 457 63 668 | hulladék: 457 63 668 |
| v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
| m 6 6 2 | mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,95] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronokukac. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Zombilapítóval súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2055 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [193,95] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bundás Süsin lábát masszírozza.
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [195,95] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [196,95] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak.
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod az óriás csontváz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy gyóntatás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 144 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az ember bal karját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Mérg. vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 mérg. vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a jobb karodat. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 245, gyógyulás: 21, összesen: -224 ÉP}
| szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
| QUWARG KATALIZÁTOR (1535. TÁRGY) A quwarg katalizátor a kisebb quwarg istenek birtokában lévő förtelmes találmány, amivel az alájuk beosztott csapatokat tudják mágikus úton erősíteni. A leggyengébb bogarak is félelmetes ellenfelekké válnak így - talán ez volt a titka az első invázió elhúzódásának is. Félelmetes belegondolni, mi történne, ha több ilyen katalizátor is dolgozna egyszerre! És most Te is megszereztél egy darabot belőle, de hogy áldás-e vagy átok, ezt döntsd el magad. Mindenesetre, ha találkozol egy quwarggal, a szörny harci értékeit a katalizátor közelsége rögtön felerősíti kb. 20%-kal. Ha több katalizátorod van, a hatás felszorzódik, egészen az ötödik katalizátorig. Ennél több hatása még ezzel a különös mágiával sem adódhat össze. |
| HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
| SÁRKÁNYTŐR (626. TÁRGY) A sárkánytőr egy nagyhatalmú mágikus szúrófegyver, amelyet az ősmágusok varázstárgy készítése varázslattal készítenek sárkányfogból. A sárkányfogon kívül a mágikus rítus még egy agyartőrt, egy vörös zyelt, egy fpi formázó mintát és 250 arany értékű egyéb komponenst igényel. A 80 TVP-be kerülő rítus végeredményeképp egy 4D4+6 sebzésű, bal kézben is használható fegyvert kapsz, amely használatakor még +4 támadást is ad. Ha pedig sárkányok ellen használod, további +8 sebzést kapsz. Használatához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. |
| JÉGPASZTILLA (1566. TÁRGY) Egy aprócska kristály, a belsejében kásás, kékes színű folyadékkal. Vajon mire lehet jó? Nincs rajta dugó, hogy beleszagolhass, ahhoz pedig túl értékesnek tűnik, hogy összetörve elégítsd ki a kíváncsiságodat. Nos, hogy tovább ne kelljen találgatnod, eláruljuk, mire jó a jégpasztilla: dobófegyverként használhatod, sebzése 3D5. Ahol eltalálod vele ellenfeled, a folyadék tartalma azonnal lefagyasztja a sejteket, így kellemetlen bénulást okozva ezzel neki (tulajdonképpen minden jégpasztilla -4 védekezéssel és -4 támadással sújtja célpontját). A fehér glóbusz varázslat tökéletes védelmet nyújt a jégpasztilla jegesítő hatása ellen. Sajnos a kristály nagyon könnyen eltörik, így ha eldobsz egy pasztillát, biztos lehetsz benne, hogy darabjait többé nem tudod összeszedni. |
| HÓSÁRKÁNY PAJZS (1394. TÁRGY) A pajzs, melyet megtalálásának pillanatában hósárkány pajzsként neveztél el, egy jégpáncél borítású fehér varázstárgy. Pont a magadfajta kalandozó kezébe való! Ha ezzel harcolsz, +30 védettséget, ütésenként +30 sebzést, 150 max. ÉP-t, +5 szerencsét, +5 hidegtámadások elleni mentődobást kapsz. Legalább 45. tapasztalati szint kell a használatához. |
TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY) Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány. |
ÉJKORNIS (228. SZÖRNY)Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják. |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
| Erő: | 41 (45) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (27) | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 55 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/36 év |
| Egészség: | 27 | Életpont: | 287/266 | Jellem: | jó (593) | Tul. pont: | -6 |
| Szerencse: | 21 (36) | Varázspont: | 646/96 | Pénz: | 4876 arany | Kép. pont: | 27 |
| Tudatpont: | 56/46 | Pszi pont: | 127/221 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | vágófegyverek: | 1/35 (+26%) |
| ütőfegyverek: | 28/72 (+7%) | lőfegyverek: | 25/93 (+8%) | dobófegyverek: | 17/62 |
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 5/38 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 48/69 (+4%) | 3. mászás: | 10/2 |
| 4. csapdakészítés: | 15/39 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 2/49 | 8. felderítés: | 26/83 (+1%) | 9. szörnyidomítás: | 6/66 |
| 10. teológia: | 15/77 (+43%) | 11. taumaturgia: | 28/11 (+42%) | 12. szerencsejáték: | 3/3 |
| 13. harcművészetek: | 6/30 | 14. zene: | 10/66 | 15. szörnyismeret: | 28/56 |
| 16. pszi: | 20/28 (+2%) | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 1/64 |
| 19. bányászat: | 24/17 | 20. úszás: | 3/95 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097), gonoszok (#988) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 1) |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 3) |
| 3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 563 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 7 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mithril láncing (#457) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
| 2 | pular kristály (#239) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rövid íj (#107) | |||
| 8 | sallank nyíl (#129) | 4 | sáska amulett (#668) | 17 | spiritusz (#170) | |||
| 6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tyrex csont (#280) | 14 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 643 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
| 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 1 | fűszertartó (#210) | 5 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
| 1 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián függő (#195) | 1 | Rhatt páncélja (#458) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 16 | smirglilevél (#29) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||||