| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. márc. 26. 15h:06' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a norpadolótika testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+32 varázspont). 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 53, gyógyulás: 52, összesen: -1 ÉP}
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
| * 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| ff 127 | felt. fegyverváltás: 127 |
| h 341 123 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 224 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 107 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 96 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 162 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 191 2 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 117 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 317.]
| m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a trikornis herceg fehér hátát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a trikornis herceg testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. Jól harcoltál! (+32 varázspont.) 3009 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 28, gyógyulás: 75, összesen: +47 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és 2 obszidián függő. Kiváló munka volt (+32 varázspont). 2188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 71, gyógyulás: 51, összesen: -20 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. Jutalmad nem marad el (+32 varázspont). 2188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 74, gyógyulás: 49, összesen: -25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya jobb vállát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kiváló munka volt (+32 varázspont). 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 28, gyógyulás: 128, összesen: +100 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (48 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai bal lábát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, egy umbatari karkötő és egy aranylánc. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 130, gyógyulás: 66, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [203,58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy vark. kardtáncos ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [202,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy norpadolótika. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a norpadolótika testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 33, gyógyulás: 51, összesen: +18 ÉP}
| jlk 6266 | jelszó kimondása 6266 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza jobb oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod a massza farkát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a massza testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a massza. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A massza feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a massza patájától. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}
| m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [204,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 48, gyógyulás: 22, összesen: -26 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 26, gyógyulás: 26, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 17 arany, 2 borostyán függő és egy ezüst karkötő. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 58, gyógyulás: 40, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [205,60] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy borkonyó cserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy sérült vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.
| m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [204,62] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [204,63] Ritka erdőbe érkeztél. Látsz egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
| m 4 | mozogsz délre |
| szk 261 | keresed a 261. szörnyet |
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| h 449 | használod a 449. tárgyat |
| v 22 157 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 22 157 | elmormolod a 22. varázslatot |
| v 22 157 | elmormolod a 22. varázslatot |
| * 1. BP: | t. energia kisütése: 215 2 |
| * 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| * 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
| Erő: | 26 (41) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (40) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 6/18 év |
| Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 436/411 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 34 (45) | Varázspont: | 886/388 | Pénz: | 1979 arany | Kép. pont: | 17 |
| Tudatpont: | 15/10 | Pszi pont: | 149/159 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 50 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 30 |
| vágófegyverek: | 13 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 15 (+1) |
| dobófegyverek: | 28 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 19 (+1) | 2. nyomkövetés: | 68 | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 20 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 3 (+1) | 9. felderítés: | 26 |
| 10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 58 | 12. taumaturgia: | 53 |
| 13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 11 | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 31 | 18. pszi: | 19 |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 15 |
| 22. úszás: | 3 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ) |
| elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | áldomás (#6) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
| csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| Tharr haragja (#145) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | fürgülés (#92) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aranylánc (#191) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
| 1 | kristályfolyadék (#449) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rövid íj (#107) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
| 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 94 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 9 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | borostyán függő (#162) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
| 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | hosszú íj (#111) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mutáns csont (#331) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
| 2 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
| 2 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | tűzbimbó (#623) | |||
| 1 | ubuk tüske (#131) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
| 1 | vasérc (#152) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 28 | víz (#27) | |||