210. forduló, 212. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. máj. 25. 9h:56'
EZ A 621. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
622. játékheted kezdete: máj. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,112] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Mamajaga kőcipőjét (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 7. napján találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy quwarg tűzköpő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sárga Sophie. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, aranyló ugarhéj, aranytű, ásó. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Mamajaga kőcipője (eladási ár: 411 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany) ellenértékét.
A 8. napon megintcsak találkozol Sárga Sophieval . Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, aranyló ugarhéj, aranytű, ásó. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 9. napon újból összeakadsz Sárga Sophieval . Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: balkezes gyűrű, dözmöng szív, Eldaran karkötője, gyógykenőcs, halcsont, hebrencs csapda. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 13. napon ismét összeakadsz Sárga Sophieval . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranyfaló ládikó, aranytermő ládikó, aranytű, balkezes gyűrű. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 14. napon megintcsak összeakadsz Sárga Sophieval . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ásó, balkezes gyűrű, császári kesztyű, csontpálca. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 20. napon összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű gnóm férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy tradicionális övet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Ylgoroth trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Clark O'Phane. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, amniosz, angyalok gyűrűje, aranytermő ládikó. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 mithril pajzsot (100 arany).
A 27. napon újból találkozol Clark O'Phane-val. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: agvari manafókusz, áldott kő, angyalok kesztyűje, aranyfaló ládikó, aranyló ugarhéj, Augur varázskönyve. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Analotha csomagja, a következőt találod benne: 1 jégcsákányt.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2012. jún. 19., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a jún. 23-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
- A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.
- A főzés nem működik az olimpián.
- Olimpiai harcban a támadásban a random DX a korábbi helyet a karakter aktuális támadásának 50 %-a lesz. Tehát pl. 300-as támadásnál D150.
- Olimpián a taumaturgia és teológia erősségének növekedése nem 250-es értéknél csökken le, hanem 500-nál. 500-ig tehát minden taumaturgia vagy teológia szint normálisan adja a varázslat erősséget, 500 felett minden 25. ad egyet. Ezzel párhuzamosan a jellempontokból és papi rangból származó varázslaterősség is duplán számít.
] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked egy ork sört (ld. enc.), 4 kulcsszilánkot (ld. enc.), 2 rumot (ld. enc.), egy ünnepi övsálat (ld. enc.) és egy finom keszkenőt (ld. enc.). Sürgető álmot látsz: 11 manakristály, 100 sötét ital... - számolgatod. Honnan kerítsem elő neki ma estig? Nagyon nem lenne jó, ha csalódnia kellene benned...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 970. hetének nyerőszámai: 1, 22, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 353.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 349.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 347.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
262 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 347.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 345.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 340.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 334.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 332.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy tépett lobogó elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 273 9 12 t. energia kisütése: 273 9 12
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 12 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 7 20 5 t. energia kisütése: 7 20 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

be 193 bemész a 193. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-13 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

kb 475 1 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

lm 5 6 9 mozogsz 5 6 9
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-40 varázspont).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csatornaféreg lakik itt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csatornaféreg testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a csatornaféreg testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a csatornaféreg bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A csatornaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A csatornaféreg feléd harap, de sikertelenül. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a csatornaféreg testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a csatornaféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csatornaféreg feléd harap, de sikertelenül. A csatornaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csatornaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3620 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 20, gyógyulás: 128, összesen: +108 ÉP}

Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Hamarosan egy csontgólemet pillantasz meg. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a csontgólem nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg őrparancsnok trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő csontgólem trófeát. 4035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 8 8 8 mozogsz 8 8 8
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontgólem. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a csontgólem nyakát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a csontgólem testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával súrolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontgólem az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [8 pontot használtál fel, van még 270.]
Megmentett a halálkapu (+324 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontgólem az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával súrolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a csontgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
[4 pontot használtál fel, van még 266.]

kpcs 3 8 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 9 11 905 mozogsz 9 11 905
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [16 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 15 900 mozogsz 15 900
Egy kis szobába érkezel. [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 49 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [13. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [14. PONT.] Hangos morajlás kíséretében földrengésszerűen megmozdul alattad a padló. Aztán azt veszed észre, a mennyezet közeledik. Össze akar préselni! Már nincs időd menekülni, beszorulsz a falak közé. Csontjaid ropognak, nyöszörögnek, lábad és kezed fájdalmas pozícióba görbül. Szerencsére még mielőtt elpatkolnál, a mennyezet újra emelkedni kezd, lélegzetvételhez juttatva téged. Szerencsédnek köszönhetően csak 67 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.) Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [15. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [36 pontot használtál fel, van még 194.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 174.]

h 1760 használod az 1760. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+125 ép ). [3 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 26 mozogsz 26
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [14. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [12. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [11. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [22. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [23. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy mutáns patkány lakik itt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a mutáns patkány jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 135.]

kpcs 3 26 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 21 mozogsz 21
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontgólem az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a csontgólem testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a csontgólem testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontgólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [21. PONT.] Hamarosan egy acélkolosszust pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az acélkolosszus testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az acélkolosszus testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd az acélkolosszus testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod az acélkolosszus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acélkolosszus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált csontgólem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy acélkolosszus trófeát. 4137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.) [28 pontot használtál fel, van még 107.]

kpcs 3 21 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 34 37 39 mozogsz 34 37 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 87.]

bb 1346 1 beraksz a bankba az 1346. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 22.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 23, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 352 pontot. A következő körben tehát 374 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg.

KULCSSZILÁNK (942. TÁRGY)
Ez egy mágikus kulcs egy darabja! Legalábbis erre utal, hogy körülötte halványkék varázsaura lebeg. Ha megtalálnád a többi darabot is...

RUM (1419. TÁRGY)
Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.]

ÜNNEPI ÖVSÁL (874. TÁRGY)
A bo'adhun sámánurak szentként tisztelt selyem ruhadarabját, az ünnepi övsálat tartod a kezedben. A ro'galhalok nevével ellentétben nem csupán jelentős alkalmakkor viselték ezt az övet, hanem minden esetben, ha több ember előtt kellett megjelenniük. Különös hatalmat tulajdonítottak neki, pedig az egyszerű ruhadarab semmilyen mágikus tulajdonsággal nem bír. Mégis, ha a nap fénye éri felületét, a szivárvány minden színében tündökölni kezd.

FINOM KESZKENŐ (1484. TÁRGY)
Elképzelni sem tudod, hogyan kerülhetett a tengeri martalócok birtokába ez az elegáns, úri holmi. Fura tapintása és egzotikus illata érzéki gondolatokat gerjeszt benned. Drága, de egy vérbeli kalandozó számára igencsak haszontalan holmihoz jutottál, amit legfeljebb ajándékként használhatsz fel, ha szíved választottját szeretnéd levenni a lábáról. Ha a női nemhez tartozol, és egy úri társaságban szeretnél felvágni a szerzeményeddel, akár a csuklódra is kötheted (a KF 1484 paranccsal, kesztyű gyanánt), a hatás nem fog elmaradni!

MITHRIL PAJZS (460. TÁRGY)
Kis, kerek pajzs, amely könnyű, ámde hihetetlenül kemény, és éppen ezért hatékonyan és fürgén lehet vele védekezni. A mithril pajzs 11-el megnöveli a védettségedet, és eggyel az ügyességedet. Elkészítése - a varázstárgy készítésen kívül - egy cru formázó mintát, 8 mithrilt, 4 ezüstöt, 1 moa zafírt (a pajzs közepére, dísznek), 100 aranyat, egy vaskohót és 100 TVP-t igényel. Mithril pajzsot csak legalább 17. szintű kalandozó használhat.

JÉGCSÁKÁNY (1574. TÁRGY)
Ez a fura alakú csákány teljes egészében jégből van, mégsem olvad el még a legnagyobb melegben sem. Nyilván valamiféle mágia, vagy talán egy kisebb csoda segítségével készülhetett. Hihetetlenül hegyes, ezért a meredekebb, de nem túl meredek terepen könnyebben boldogulsz majd vele (vagyis a magashegységben való mozgás eggyel kevesebb TVP-be kerül - 5 TVP alá így nem mehet a mozgás költsége). Sajnos a másznivalóknál nem mész sokra a jégcsákánnyal, ott továbbra is a mászáshoz szükséges eszközök használatára kényszerülsz.
Bár a jégcsákány vége hegyes, technikailag ütőfegyverként kell azt forgatni, vagyis ha kezedbe veszed, ütőfegyverként üzemel, illetve a szörnyellenfeleidnek az ütő elleni védettségét vesszük alapul. A jégcsákány forgatásához 12-es szinten kell birtokolnod az ütőfegyver szakértelmet (ha még nincs annyi, hegyvidéket mászni akkor is tudsz a csákánnyal). Sebzése nem mágikus, 5D4+8.

TÉPETT LOBOGÓ (1864. TÁRGY)
Nem is hinnéd, hogy ez a csaták viharától tépett, vérfoltokkal tarkított zászló - hagyományosan sohasem mossák le róla a tesvérek vérét - milyen értéket, milyen fontos jelképet képvisel egy veterán Kompániás számára. A Szabad Kompánia kezdetétől velük van, diadalmasan lobogva látta győzelmeiket és porban-sárban vonszolták maguk után egy-egy vereséget követő visszavonuláskor. Lengett már büszke várak, sebesen sikló hajók felett, de ugyanígy volt már rongyos sátor oszlopán, vagy egy huzatos barlangnyílás előtt. Ha felnézel rá, felrémlik előtted a Szabad Kompánia múltja, az előtted élt testvérek képe. "Ezer test, egyetlen szív" - állítólag ez van ráhímezve, ám az ősi írásjeleket kevesen tudják ma megérteni. Része annak a (már-már misztikus) köteléknek, ami a bajtársakat fűzi össze. A testvérek az egymáshoz tartozásból merítik hatalmunkat és erejüket, miért ne tehetnéd ezt most meg Te is? Elég, ha csak kitűzöd a lobogót felszerelésedre és a lobogó varázsát azonnal érezni fogod, harci kedved azonnal megnő, támadásaid pontosabbak, csapásaid erősebbek lesznek! Vigyázz rá nagyon, egy hihetetlen kincset tartasz a kezedben! (Megjegyzés: A lobogót a Szabad Kompánia tagjai készíthetik el KT 1864 paranccsal egy bot és 10 tinta felhasználásával (szövet automatikusan van nálad) és egy aranytű segítségével 10 TVP-ért.)

CSATORNAFÉREG (668. SZÖRNY)
A városok alatti alagútrendszerek ocsmány lakója a csatornaféreg. Lételeme a bűz, ha kiragadnák ebből az embertelen környezetből, talán már nem is tudna létezni. Rövid, tapadókorongokkal ellátott lábain közlekedik, ami még az állandóan nedves felületeken is elég jól megtapad. Szelvényes teste leginkább egy hernyóéra emlékeztet, melynek elején, fejének közepén két vékony csáp nyúlik előre, hogy a sötétben tapogatózva mutassa az utat gazdájának. A csápok alatt négy sorban megszámlálhatatlanul sok fog helyezkedik el, melyeknek ijesztő csattogtatásával ez a szörny még a legmerészebb kalandozókat is képes elijeszteni. Pláne, ha a csatornaféreg gusztustalan harapása kedvenc zubbonyod ujján csattan.

CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY)
Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát.

MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY)
"Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 33 (44) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 32 (47) Védekezés: 83 (88) Menekülés: 17 % Életkor: 6/15 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 431/346 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 34 (45) Varázspont: 877/23 Pénz: 1341 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 179/262 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 1229 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23897 TP-t kaptál. Jelenleg 1408457 TP-d van. A következő szinthez még 291543 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, szánalmas pondró, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5053 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 8/79 szúrófegyverek: 10/19
vágófegyverek: 11/6 ütőfegyverek: 29/22 (+13%) lőfegyverek: 9/18
dobófegyverek: 26/27 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,112 mezőn táborozol, a 193. labirintusban, 1. szinten, 21. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/66 2. nyomkövetés: 48/52 3. lopás: 1/0 (-500%)
4. mászás: 15/14 5. csapdakészítés: 18/87 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/58 (+48%)
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/65 (+18%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 64/95 (+11%) 12. taumaturgia: 41/75 (+2%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 6/2
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 3/76 18. szörnyismeret: 35/56
19. pszi: *25/100 20. zárnyitás: 11/15 (+18%) 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 11/65 24. úszás: 7/2
25. főzés: 12/21 26. csapatmunka: 3/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78)
erőpajzs II (#63) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 421 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bűvös shuriken (#562) 1 csillezsályalevél (#1253) 6 gyógykenőcs (#313)
1 hoarián saru (#1346) 3 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 nagy aranykulcs (#246) 1 törpe bakancs (#475)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,112) a 193. labirintus bejárata, csatornaféreg (#668), csontgólem (#392), mutáns patkány (#373), acélkolosszus (#35)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012. jún. 23-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr, Mágia Mesterei és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr és Mágia Mesterei találkozó, kvíz és árverés, tombola, Mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár, többek között a "20 éves a TF" csapatverseny. Ezúttal lesz új örökkévalóság ékkő. A korábban bevezetett újítások (több TP, egyedi nyeremények, vigaszdíj, új játékos verseny) most is érvényesek lesznek. Ezúttal a harcrendszeren változtattunk egy kicsit (nagyobb random a támadásban, megerősödött szerepe a támadó varázslatoknak). És persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2012. jún. 19. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel jún. 23-án! A Beholder Kft. munkatársai.
2012.05.25 09:18 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Változás az íjászversenyben: Aki volt már helyezett, az nem végezhet többet ugyanazon a dobogós helyen, mint ahol már kapott díjat. Ez alól kivétel, ha az adott íjászverseny minden tagja végzett már azon a dobogós helyen.
* - Bekerült három új, kezdő vágófegyver a TF-online miatt.

Üzenet küldése a karakternek