| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. máj. 25. 9h:56' EZ A 621. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD 622. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| ek 273 9 12 | t. energia kisütése: 273 9 12 |
| ek 7 20 5 | t. energia kisütése: 7 20 5 |
| v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
| be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
| kb 475 1 | kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot) |
| kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
| lm 5 6 9 | mozogsz 5 6 9 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csatornaféreg testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a csatornaféreg testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a csatornaféreg bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A csatornaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A csatornaféreg feléd harap, de sikertelenül. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a csatornaféreg testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a csatornaféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A csatornaféreg feléd harap, de sikertelenül. A csatornaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csatornaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3620 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 20, gyógyulás: 128, összesen: +108 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a csontgólem nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg őrparancsnok trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő csontgólem trófeát. 4035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}
| lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a csontgólem nyakát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a csontgólem testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával súrolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával súrolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a csontgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}
| kpcs 3 8 | kapcsoló 3 |
| lm 9 11 905 | mozogsz 9 11 905 |
| lm 15 900 | mozogsz 15 900 |
| kpcs 3 15 | kapcsoló 3 |
| h 1760 | használod az 1760. tárgyat |
| lm 26 | mozogsz 26 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a mutáns patkány jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
| kpcs 3 26 | kapcsoló 3 |
| lm 21 | mozogsz 21 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a csontgólem testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a csontgólem testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a csontgólem testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontgólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az acélkolosszus testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az acélkolosszus testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted az acélkolosszus mellkasát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd az acélkolosszus testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod az acélkolosszus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az acélkolosszus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acélkolosszus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált csontgólem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy acélkolosszus trófeát. 4137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
| kpcs 3 21 | kapcsoló 3 |
| lm 34 37 39 | mozogsz 34 37 39 |
| bb 1346 1 | beraksz a bankba az 1346. tárgyat (1 darabot) |
| ef 9 | energia fejlesztése 9 |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
| ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
| KULCSSZILÁNK (942. TÁRGY) Ez egy mágikus kulcs egy darabja! Legalábbis erre utal, hogy körülötte halványkék varázsaura lebeg. Ha megtalálnád a többi darabot is... |
| RUM (1419. TÁRGY) Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.] |
| ÜNNEPI ÖVSÁL (874. TÁRGY) A bo'adhun sámánurak szentként tisztelt selyem ruhadarabját, az ünnepi övsálat tartod a kezedben. A ro'galhalok nevével ellentétben nem csupán jelentős alkalmakkor viselték ezt az övet, hanem minden esetben, ha több ember előtt kellett megjelenniük. Különös hatalmat tulajdonítottak neki, pedig az egyszerű ruhadarab semmilyen mágikus tulajdonsággal nem bír. Mégis, ha a nap fénye éri felületét, a szivárvány minden színében tündökölni kezd. |
| FINOM KESZKENŐ (1484. TÁRGY) Elképzelni sem tudod, hogyan kerülhetett a tengeri martalócok birtokába ez az elegáns, úri holmi. Fura tapintása és egzotikus illata érzéki gondolatokat gerjeszt benned. Drága, de egy vérbeli kalandozó számára igencsak haszontalan holmihoz jutottál, amit legfeljebb ajándékként használhatsz fel, ha szíved választottját szeretnéd levenni a lábáról. Ha a női nemhez tartozol, és egy úri társaságban szeretnél felvágni a szerzeményeddel, akár a csuklódra is kötheted (a KF 1484 paranccsal, kesztyű gyanánt), a hatás nem fog elmaradni! |
| MITHRIL PAJZS (460. TÁRGY) Kis, kerek pajzs, amely könnyű, ámde hihetetlenül kemény, és éppen ezért hatékonyan és fürgén lehet vele védekezni. A mithril pajzs 11-el megnöveli a védettségedet, és eggyel az ügyességedet. Elkészítése - a varázstárgy készítésen kívül - egy cru formázó mintát, 8 mithrilt, 4 ezüstöt, 1 moa zafírt (a pajzs közepére, dísznek), 100 aranyat, egy vaskohót és 100 TVP-t igényel. Mithril pajzsot csak legalább 17. szintű kalandozó használhat. |
| JÉGCSÁKÁNY (1574. TÁRGY) Ez a fura alakú csákány teljes egészében jégből van, mégsem olvad el még a legnagyobb melegben sem. Nyilván valamiféle mágia, vagy talán egy kisebb csoda segítségével készülhetett. Hihetetlenül hegyes, ezért a meredekebb, de nem túl meredek terepen könnyebben boldogulsz majd vele (vagyis a magashegységben való mozgás eggyel kevesebb TVP-be kerül - 5 TVP alá így nem mehet a mozgás költsége). Sajnos a másznivalóknál nem mész sokra a jégcsákánnyal, ott továbbra is a mászáshoz szükséges eszközök használatára kényszerülsz. Bár a jégcsákány vége hegyes, technikailag ütőfegyverként kell azt forgatni, vagyis ha kezedbe veszed, ütőfegyverként üzemel, illetve a szörnyellenfeleidnek az ütő elleni védettségét vesszük alapul. A jégcsákány forgatásához 12-es szinten kell birtokolnod az ütőfegyver szakértelmet (ha még nincs annyi, hegyvidéket mászni akkor is tudsz a csákánnyal). Sebzése nem mágikus, 5D4+8. |
| TÉPETT LOBOGÓ (1864. TÁRGY) Nem is hinnéd, hogy ez a csaták viharától tépett, vérfoltokkal tarkított zászló - hagyományosan sohasem mossák le róla a tesvérek vérét - milyen értéket, milyen fontos jelképet képvisel egy veterán Kompániás számára. A Szabad Kompánia kezdetétől velük van, diadalmasan lobogva látta győzelmeiket és porban-sárban vonszolták maguk után egy-egy vereséget követő visszavonuláskor. Lengett már büszke várak, sebesen sikló hajók felett, de ugyanígy volt már rongyos sátor oszlopán, vagy egy huzatos barlangnyílás előtt. Ha felnézel rá, felrémlik előtted a Szabad Kompánia múltja, az előtted élt testvérek képe. "Ezer test, egyetlen szív" - állítólag ez van ráhímezve, ám az ősi írásjeleket kevesen tudják ma megérteni. Része annak a (már-már misztikus) köteléknek, ami a bajtársakat fűzi össze. A testvérek az egymáshoz tartozásból merítik hatalmunkat és erejüket, miért ne tehetnéd ezt most meg Te is? Elég, ha csak kitűzöd a lobogót felszerelésedre és a lobogó varázsát azonnal érezni fogod, harci kedved azonnal megnő, támadásaid pontosabbak, csapásaid erősebbek lesznek! Vigyázz rá nagyon, egy hihetetlen kincset tartasz a kezedben! (Megjegyzés: A lobogót a Szabad Kompánia tagjai készíthetik el KT 1864 paranccsal egy bot és 10 tinta felhasználásával (szövet automatikusan van nálad) és egy aranytű segítségével 10 TVP-ért.) |
| CSATORNAFÉREG (668. SZÖRNY) A városok alatti alagútrendszerek ocsmány lakója a csatornaféreg. Lételeme a bűz, ha kiragadnák ebből az embertelen környezetből, talán már nem is tudna létezni. Rövid, tapadókorongokkal ellátott lábain közlekedik, ami még az állandóan nedves felületeken is elég jól megtapad. Szelvényes teste leginkább egy hernyóéra emlékeztet, melynek elején, fejének közepén két vékony csáp nyúlik előre, hogy a sötétben tapogatózva mutassa az utat gazdájának. A csápok alatt négy sorban megszámlálhatatlanul sok fog helyezkedik el, melyeknek ijesztő csattogtatásával ez a szörny még a legmerészebb kalandozókat is képes elijeszteni. Pláne, ha a csatornaféreg gusztustalan harapása kedvenc zubbonyod ujján csattan. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY) "Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen. |
| Erő: | 33 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 32 (49) | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 32 (47) | Védekezés: | 83 (88) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 6/15 év |
| Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 431/346 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
| Szerencse: | 34 (45) | Varázspont: | 877/23 | Pénz: | 1341 arany | Kép. pont: | 19 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 179/262 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 8/79 | szúrófegyverek: | 10/19 |
| vágófegyverek: | 11/6 | ütőfegyverek: | 29/22 (+13%) | lőfegyverek: | 9/18 |
| dobófegyverek: | 26/27 (+6%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 188,112 mezőn táborozol, a 193. labirintusban, 1. szinten, 21. ponton |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 18/66 | 2. nyomkövetés: | 48/52 | 3. lopás: | 1/0 (-500%) |
| 4. mászás: | 15/14 | 5. csapdakészítés: | 18/87 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/58 (+48%) |
| 7. gyógyítás: | 6/1 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 21/65 (+18%) |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 64/95 (+11%) | 12. taumaturgia: | 41/75 (+2%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 6/2 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 35/56 |
| 19. pszi: | *25/100 | 20. zárnyitás: | 11/15 (+18%) | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 11/65 | 24. úszás: | 7/2 |
| 25. főzés: | 12/21 | 26. csapatmunka: | 3/41 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| bűbájlidérc (#761) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 9 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
| csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) |
| erőpajzs II (#63) | hadiszerencse III (#59) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) porszem megszólal (146) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) átcsoportosítás (189) kp. varázsenergia (191) nyugodt pihenés (195) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 421 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 4 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 1 | hoarián saru (#1346) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
| 4 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | törpe bakancs (#475) | |||||