207. forduló, 209. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 6. 12h:07'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,120] koordinátán.
Napsugár átadott neked a 1. napon 10 TU-t.
A táborozás 1. napján találkozol San-diellel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: agori szegecscsizma, áldott kő, álompor, amniosz, aranyfaló ládikó, aranyló ugarhéj, balkezes gyűrű, berzerker tüske. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked 8 fiatalság italát, 18 mákrózsa virágot, egy rémplazmát, egy praglonc hártyát és egy xirnox szivet. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-42 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Varázserőd regenerálódik. (+354 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a ryuku csapásvezető jobb vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 5 azúrharmatot. 1524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 443.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
83 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 433.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 433.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 431.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 430.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 424.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 422.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy manakút elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 402.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 402.]

vv 78 elmormolod a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 400.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 436 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 399.]

h 341 64 11 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

a 1600 2428 2 átadod az 1600. tárgyat a 2428. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 mágikus gyertyát Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

aa 326 1228 199 átadod a 326. tárgyat az 1228. tárgyat a 199. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! [-3 TU.] Ok, sikeresen átadtál 34 ezüstdarabot Bea Melindre részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 ork csodaszert Bea Melindre részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 karbin plazmát Bea Melindre részére. [15 pontot használtál fel, van még 379.]

aa 312 260 átadod a 312. tárgyat a 260. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 borkonyó bibét Bea Melindre részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 isteni könnycseppet Bea Melindre részére. [10 pontot használtál fel, van még 369.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[190,120] Továbbra is síkságon vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami.

Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [191,120] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Látsz egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [192,120] Szűnni nem akar a zöld síkság. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított gumifát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval súrolod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 41, gyógyulás: 35, összesen: -6 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a magger testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a magger jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 27, gyógyulás: 25, összesen: -2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [39 pontot használtál fel, van még 330.]

m 2 mozogsz keletre
[193,120] Síkság, továbbra is csak síkság. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 92 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 35, gyógyulás: 29, összesen: -6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délkeletre egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [13 pontot használtál fel, van még 317.]

kt 259 1 elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szopókövet. Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 314.]

le 313 leveszed/lerakod a 313. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,120) ryuku csapásvezető (#778)
(190,120) Thargodan csatamező (#432)
(191,120) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 31. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(192,120) gumifa (#38), 33. jellempróba, kultúrmasztodonok (#227), magger (#747)
(193,120) kultúrmasztodonok (#227), Tharr oltár, 27. jellempróba

[188,106] Épületek tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 304.]

dd 119 eldobod a 119. tárgyat
Elhajítasz 12 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 254.]

dd 119 114 eldobod a 119. tárgyat a 114. tárgyat
Sajnos nincs nálad púderkő. Elhajítasz 66 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 2 esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve élőholt pozdorja. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. [30 pontot használtál fel, van még 224.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a szopókövet. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

kf 313 3 kézbeveszed/felveszed a 313. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 3 mozogsz délkeletre
[189,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [10 aranyad porrá vált.] Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz.


Találkozol Sotydo remo Tokdoval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy gólemgyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy tleikan kesztyűt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltű, aranyló ugarhéj, aranytű, arx tekercs, ásó. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hohó! Örömmel látod, hogy eggyel kevesebb szopókő van nálad. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
[13 pontot használtál fel, van még 211.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell buggyantott tojást készíteni! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 201.]

f 179 kísérletezel a 179. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell fűszeres tojásrántottát készíteni! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 191.]

a 2 1125 40 átadod a 2. tárgyat az 1125. kalandozónak (40 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 40 kaját Sotydo remo Tokdo részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

a 677 1125 1 átadod a 677. tárgyat az 1125. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szulfagor agyart Sotydo remo Tokdo részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

a 360 1125 100 átadod a 360. tárgyat az 1125. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 100 quwarg tojást Sotydo remo Tokdo részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

aa 473 1600 211 átadod a 473. tárgyat az 1600. tárgyat a 211. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 fiatalság italát Sotydo remo Tokdo részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mágikus gyertyát Sotydo remo Tokdo részére. Ok, sikeresen átadtál 1 sáfrányport Sotydo remo Tokdo részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

aa 269 1107 36 átadod a 269. tárgyat az 1107. tárgyat a 36. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 purifikátor hájat Sotydo remo Tokdo részére. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar látógömböt Sotydo remo Tokdo részére. Ok, sikeresen átadtál 6 fáklyát Sotydo remo Tokdo részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

aa 179 1611 átadod a 179. tárgyat az 1611. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 grifftojást Sotydo remo Tokdo részére. Ok, sikeresen átadtál 1 régészásót Sotydo remo Tokdo részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[10 pontot használtál fel, van még 181.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 158 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 171.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 161.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 132 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 151.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 141.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 131.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 121.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 111.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval csak érinted az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és egy rókafarok. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 23, 14.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 86 pontod maradt, ebből a következő körre 86 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 435 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY)
Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez.
Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik.
Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni.

ÉLŐHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élőholtat. Ha az élőhalott nem dobja meg a mentődobását, kb. 500 életpontnyi energiasebzést szenved el. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élőhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni.

BUGGYANTOTT TOJÁS (2. RECEPT)
Az étel alapja egy grifftojás lesz. Először egy kis vizet (úgy 5 cseppet) kell feltenni forrni, belerakni egy mákrózsa virágot, ennek a leve fogja megadni a főzet zamatát. Amint a víz elegendően forró lesz, jöhet a grifftojás! Elég csak beledobnod, s azonnal megbuggyan. Több dolgod nem maradt, ha a recept szerint jársz el, csupán az elfogyasztás. Különös dolog történik, azonnal fiatalodsz egy évet! A recept elkészítése (evéssel együtt) 4 TVP-nyi időt vesz igénybe. [Az étel elkészítéséhez legalább 3-as szintű főzés szakértelemre van szükség.]

FŰSZERES TOJÁSRÁNTOTTA (13. RECEPT)
Végy két tojást! Az egyik grifftől legyen, a másik quwargtól! A két tojást törd fel, tartalmukat az üstbe rakd! Ezután nyiss ki 3 fűszerkeverék tasakot, és szórd meg alaposan a rántottát. Röpke 3 TVP-nyi idő alatt kész is az étel, melyet jóízűen elfogyaszthatsz. Az így főzött - nem olcsó - rántotta hatása briliáns lesz: ha a fordulód végéig, akár szörnynél, akár labirintusban aranyat találsz, dupla annyit fogsz találni. Fairlight papokra kicsit máshogy hat az étel, valószínűleg az étkezés előtt elmormolt imáiknak köszönhetően: náluk a szorzó 2 és félszeres. Persze azért a kincskeresésben mutatott szerencsésségnek is vannak korlátjai, a prémium aranymennyiség soha nem lehet több a karakter szintje * 10-nél (Fairlight papoknál karakter szintje * 15-nél). Az étel elkészítéséhez legalább 12-es szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

Erő: 31 (42) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 32 (52) Védekezés: 85 (89) Menekülés: 17 % Életkor: 6/15 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 421/490 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (45) Varázspont: 854/15 Pénz: 547 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 14/11 Pszi pont: 179/83 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1203 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10775 TP-t kaptál. Jelenleg 1331892 TP-d van. A következő szinthez még 68108 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, ősdentor, quwarg őrparancsnok. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 201. fordulódban 5106 arany került a bankszámládra. 5284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 8/79 szúrófegyverek: 10/19
vágófegyverek: 10/90 ütőfegyverek: 28/86 (+6%) lőfegyverek: 9/18
dobófegyverek: 26/1 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/56 2. nyomkövetés: 48/4 (+19%) 3. lopás: 6/0
4. mászás: 15/14 5. csapdakészítés: 18/69 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/47
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 64/53 (+19%) 12. taumaturgia: 41/55 (+15%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 6/2
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 3/76 18. szörnyismeret: 35/4 (+40%)
19. pszi: *25/100 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 11/32 24. úszás: 7/2
25. főzés: 12/1 (+10%) 26. csapatmunka: 3/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) hadiszerencse III (#59) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 30, pontszámod: 369.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 952 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
138 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 csontszablya (#64) 4 drótszőr (#37) 2 esszenciakristály (#350)
34 ezüstdarab (#326) 6 fáklya (#36) 1 grifftojás (#179)
24 kaja (#2) 66 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199)
1 kerek kő (#19) 3 mágikus gyertya (#1600) 5 ork csodaszer (#1228)
12 púderkő (#119) 1 purifikátor háj (#269) 101 quwarg tojás (#360)
1 ragasztó (#83) 1 régészásó (#1611) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 szulfagor agyar (#677) 1 varkaudar látógömb (#1107)
9 víz (#27) 8 fiatalság itala (#473)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 azúrharmat (#1161) 2 csuklyavirág (#133) 2 mandibulapenge (#125)
1 rókafarok (#124) 3 vasérc (#152) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(189,107) szopógödör (#177), Sotydo remo Tokdo (1125. kalandozó), őrült varázsló (#255)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.04.04 12:00 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
2012.04.05 15:00 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek