| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. márc. 20. 15h:06' EZ A 567. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 568. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
| * 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| se 38 | segítesz: 38 |
| t 241 | támadod a 241. szörnyet |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg torát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. Jutalmad nem marad el (+31 varázspont). 1715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 20, gyógyulás: 19, összesen: -1 ÉP}
| p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
| p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
| fkt 403 400 1 | felt. készítesz a 403. tárgyat (400 darabot) |
| fog | elfogod parancsok törlése |
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Jutalmad nem marad el (+31 varázspont). 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [175,74] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [176,73] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt.
| m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 246 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ryuku csapásvezető megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő. Varázserőd töltődik (+31 varázspont). 1524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 252, gyógyulás: 19, összesen: -233 ÉP}
(Továbbmész...) [178,72] Dombos terepre érkeztél. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet!
(Továbbmész...) [179,71] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woorgard. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 73 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 24, gyógyulás: 99, összesen: +75 ÉP}
| m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [181,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 7, gyógyulás: 45, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [181,68] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Észreveszel egy morgud hagymatövet.
| m 8 | mozogsz északra |
| szk 256 | keresed a 256. szörnyet |
| bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
| v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
| bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
| h 336 10 | használod a 336. tárgyat |
| h 341 461 2 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 186 4 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 191 2 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 158 4 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 315 1 | használod a 341. tárgyat |
| * 1. BP: | t. energia kisütése: 215 2 |
| LIDÉRCKORONA (531. TÁRGY) Bizarr mágikus tárgy, aranykorona, benne öklömnyi méretű smaragdokkal, rubinokkal és zafírokkal. Az életükben nagyhatalmú mágusként tevékenykedő lidérckirályok viselik, és persze mondani sem kell, hogy nem szívesen válnak meg ettől a csecsebecsétől... És erre megvan a jó okuk, hiszen a lidérckorona 10-zel növeli a teológia és taumaturgia szakértelmet, ezenkívül 10-et ad a védettségedhez és +20 VP-t regenerálsz a köröd elején, ha viseled. Ennek persze feltétele, hogy min. 25. szintű legyél, egyébként a korona szeszélyes belső egójánál fogva azonnal uralma alá von, és agyatlan zombiként tengődsz attól fogva... |
SZELLEMPAJZS (461. TÁRGY)A szellempajzs egy mágikus tárgy, amelyet ha használsz, a harc során szinte szó szerint szellemmé válsz, ellenfeled látása összezavarodik, így a védettséged 15-el megnő! A csökkentett szubsztancia sajnos némi hátránnyal is jár, amíg a szellempajzsot használod, erőd hárommal alacsonyabb, azonban kapsz +3 mentődobást méreg és mentális támadások ellen. A szellempajzs előállításának módja nem ismert. A szellempajzsot csak tapasztalt kalandozók forgathatják - ha nem vagy legalább 20. szintű, nehogy megpróbáld KF-elni! |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
| RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
| Erő: | 26 (41) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (40) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 6/17 év |
| Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 451/497 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 34 (43) | Varázspont: | 880/556 | Pénz: | 1285 arany | Kép. pont: | 17 |
| Tudatpont: | 15/6 | Pszi pont: | 149/109 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 38 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | * 29 |
| vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 13 |
| dobófegyverek: | * 27 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 18 | 2. nyomkövetés: | 68 | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 20 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 25 |
| 10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 57 | 12. taumaturgia: | 52 |
| 13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 11 | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 30 | 18. pszi: | 19 |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 14 |
| 22. úszás: | 3 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | áldomás (#6) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
| csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| Tharr haragja (#145), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | agykorbács (#97) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 20. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | fürgülés (#92) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | aranylánc (#191) | 3 | ezüst karkötő (#158) | 4 | nagy vaskulcs (#186) | |||
| 1 | optiri agysisak (#315) | 2 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 4 | víz (#27) | 2 | szellempajzs (#461) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1210 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
| 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 4 | kaja (#2) | |||
| 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | varázskő (#305) | |||
| 1 | vasérc (#152) | |||||||