| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. nov. 8. 9h:33' EZ A 229. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 230. játékheted kezdete: nov. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| kf 1659 | kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat |
| kb 124 1 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot) |
| kb 269 1 | kiveszel a bankból a 269. tárgyat (1 darabot) |
| ff 1264 225 | felt. fegyverváltás: 1264 225 |
| ffk 200 200 | felt.fv.kozkázata: 200 200 |
| hu 329 57 309 | hulladék: 329 57 309 |
| hu 278 | hulladék: 278 |
| h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
| h 211 | használod a 211. tárgyat |
| bb 2 27 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (27 darabot) |
| bb 8 164 112 | beraksz a bankba a 8. tárgyat (164 darabot) |
| v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
| v 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
| ef 5 | energia fejlesztése 5 |
| ef 5 517 | energia fejlesztése 5 |
| ftv 136 249 | felt. tám/véd. varázslat a 136. varázslatot a 249. szörnyet |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
| be 710 213 19 | bemész a 710. épületbe |
| m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [154,54] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Látsz egy óriás liánt. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Továbbmész...) [155,54] Az erdőt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megütöd az ezoterikus mardel testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1593 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
| be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
| m 4 | mozogsz délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vadászkéssel végigmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Zombilapítóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgoró testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd az orgoró bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
| kt 1589 | elkészíted az 1589. tárgyat |
| be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[171,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áeratikus hasnyák jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 27 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 45, gyógyulás: 5, összesen: -40 ÉP}
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [173,72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Zombilapítóval iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [174,73] A bozótost dombság váltja fel.
| m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [176,74] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy csápos otagi. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 45, gyógyulás: 6, összesen: -39 ÉP}
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY) Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni! |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY)Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
| Erő: | 41 (47) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (27) | Támadás: | 28 (29) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 14 (15) | Védekezés: | 44 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/35 év |
| Egészség: | 26 | Életpont: | 272/182 | Jellem: | jó (554) | Tul. pont: | -9 |
| Szerencse: | 21 (28) | Varázspont: | 606/14 | Pénz: | 4154 arany | Kép. pont: | 25 |
| Tudatpont: | 56/15 | Pszi pont: | 127/169 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | vágófegyverek: | 1/9 (+109%) |
| ütőfegyverek: | 28/33 (+2%) | lőfegyverek: | 25/63 (+3%) | dobófegyverek: | 17/62 |
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/61 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 48/60 | 3. mászás: | 10/2 (+3%) |
| 4. csapdakészítés: | 15/9 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 2/38 | 8. felderítés: | 27/24 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 6/66 |
| 10. teológia: | 13/86 (+27%) | 11. taumaturgia: | 26/44 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 3/0 |
| 13. harcművészetek: | 6/30 | 14. zene: | 10/61 | 15. szörnyismeret: | 28/36 |
| 16. pszi: | 20/7 (+2%) | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 1/64 |
| 19. bányászat: | 24/6 (+11%) | 20. úszás: | 3/95 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097), taalru (#249) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
| hadiszerencse III (#59) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 3) |
| 3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 785 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 96 | arany (#50) | 1 | fenőkő (#1618) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 1 | hattyútoll vánkos (#1226) | 24 | kaja (#2) | 59 | madártoll (#112) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 4 | sallank nyíl (#129) | 13 | spiritusz (#170) | |||
| 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | vasvért (#164) | 186 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | 2 | bőrsisak (#57) | |||
| 7 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fémrúd (#104) | |||
| 1 | hosszú íj (#111) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
| 1 | kőszem (#304) | 1 | olló (#335) | 9 | óndarab (#85) | |||
| 24 | rézdarab (#70) | 17 | smirglilevél (#29) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | tatu ködmön (#255) | 7 | ubuk tüske (#131) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||