| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. ápr. 4. 9h:09' EZ A 613. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD 614. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyengén megütögeted az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval megpöccinted az ork bérgyilász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
| * 1. KP: | t. energia kisütése: 273 9 219 |
| * 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| kb 569 1114 1 | kiveszel a bankból az 569. tárgyat (1114 darabot) |
| bb 413 525 316 | beraksz a bankba a 413. tárgyat (525 darabot) |
| p 74 326 5 | használod a 74. pszi képességet |
| ef 14 512 | energia fejlesztése 14 |
| ee 224 | eladod a 224. tárgyat |
| ve 616 2 | megveszed a 616. tárgyat 2 |
| ve 213 2 | megveszed a 213. tárgyat 2 |
| hu 224 1074 1562 | hulladék: 224 1074 1562 |
| hu 212 416 | hulladék: 212 416 |
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,112] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az arató csattanat fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod az arató csattanat bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
| h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [183,114] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Továbbmész...) [184,115] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg harcos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 6, gyógyulás: 48, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [186,117] Még mindig bozótos. Észreveszel egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fűszerkeverék tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 44, gyógyulás: 16, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [187,118] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [189,120] Még mindig füves síkságon vagy.
| a 616 2428 2 | átadod a 616. tárgyat a 2428. kalandozónak (2 darabot) |
| a 213 2428 2 | átadod a 213. tárgyat a 2428. kalandozónak (2 darabot) |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 231 |
| * 3. BP: | t. energia kisütése: 244 2 |
| * 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
| RÉMPLAZMA (616. TÁRGY) Megfelelő mágikus eljárással kinyerhető a Rémből visszamaradt, ragacsos, savas plazma. Hogy mire jó ez az ocsmányság? Természetesen semmire, azon kívül, hogy bemutatásával bizonyíthatod Sir Rasolphiusnak, hogy legyőztél egy Rémet, és így remélheted, hogy a jóságos lovag megtanít egy nagyhatalmú varázslatra. |
| Erő: | 31 (42) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 32 (49) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 32 (52) | Védekezés: | 85 (89) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 6/15 év |
| Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 420/478 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 34 (45) | Varázspont: | 839/12 | Pénz: | 685 arany | Kép. pont: | 15 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 179/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 8/79 (+34%) | szúrófegyverek: | 10/19 |
| vágófegyverek: | 10/90 | ütőfegyverek: | 28/80 (+3%) | lőfegyverek: | 9/18 (+15%) |
| dobófegyverek: | *25/100 (+1%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 17/56 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 47/85 (+5%) | 3. lopás: | 6/0 |
| 4. mászás: | 15/14 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 18/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/10 |
| 7. gyógyítás: | 6/1 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 21/47 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 64/34 (+39%) | 12. taumaturgia: | 41/40 (+6%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 6/2 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 34/64 (+40%) |
| 19. pszi: | *25/100 (+10%) | 20. zárnyitás: | 5/97 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 11/32 | 24. úszás: | 7/2 |
| 25. főzés: | 11/91 (+10%) | 26. csapatmunka: | 3/41 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| bűbájlidérc (#761) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
| Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse III (#59) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 30, pontszámod: 369. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) porszem megszólal (146) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) átcsoportosítás (189) kp. varázsenergia (191) nyugodt pihenés (195) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a művész jutalma (244) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 232 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | ilkin érc (#232) | 7 | kaja (#2) | |||
| 3 | moa stuki (#413) | 2 | moa töltő (#525) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 9 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | che-vállszalag (#1114) | 1 | csontszablya (#64) | 5 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | Martian tekercse (#569) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pular kristály (#239) | |||
| 3 | quwarg tojás (#360) | 8 | ragasztó (#83) | 3 | spiritusz (#170) | |||