| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2007. okt. 29. 9h:12' EZ A 222. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD 223. játékheted kezdete: nov. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
| kno 3 4 | képesség-növelés 3 |
| ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
| p 71 | használod a 71. pszi képességet |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| ftv 47 164 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 164. szörnyet |
| ftv 50 164 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 164. szörnyet |
| ftv 50 15 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 15. szörnyet |
| lm 30 30 31 | mozogsz 30 30 31 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a jégtroll jobb karját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a jégtroll jeges testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megérinted a jégtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-21 életpont)! A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 1473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 127, gyógyulás: 43, összesen: -84 ÉP}
| m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A légirozmár farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 17, összesen: +13 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1251 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [124,83] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérfürdető magszim. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [125,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
| h 234 250 | használod a 234. tárgyat |
| szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
| * 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 4. BP: | imádkozol |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
| * 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
JÉGSZÍV (282. TÁRGY)Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával. |
| CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni. |
| GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
| Erő: | 31 (42) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 31 (37) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
| Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/26 év |
| Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 419/173 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 37 (43) | Varázspont: | 478/8 | Pénz: | 3173 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 23/2 | Pszi pont: | 151/8 | EFejl: | 11 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | *22/102 (+6%) | vágófegyverek: | 17/91 (+3%) |
| ütőfegyverek: | 10/8 | lőfegyverek: | 23/78 (+5%) | dobófegyverek: | 7/11 |
| Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 6/33 | 2. nyomkövetés: | 29/17 | 3. mászás: | 15/42 (+402%) |
| 4. csapdakészítés: | 16/61 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/21 (-294%) | 6. gyógyítás: | 50/40 |
| 7. titkosírás: | 2/45 | 8. felderítés: | 7/58 | 9. szörnyidomítás: | 9/31 |
| 10. teológia: | 24/65 (+20%) | 11. taumaturgia: | 21/92 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 1/90 |
| 13. versengés: | 9/58 (+9%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 7/8 (+287%) |
| 16. szörnyismeret: | 18/93 | 17. pszi: | 18/49 (+33%) | 18. zárnyitás: | 3/63 |
| 19. vadászat: | 13/41 | 20. bányászat: | 23/85 | 21. főzés: | 5/30 |
| 22. csapatmunka: | 1/49 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
| elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| kardfogú fülemüle (#146) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
| Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | áldomás (#6) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
| lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
| villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
| villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | |
| védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | |
| védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
| tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
| tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
| uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
| 2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| 3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 54 | arany (#50) | 1 | cru formázó minta (#300) | 2 | drótszőr (#37) | |||
| 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | galachmit (#310) | 1 | jégszív (#282) | |||
| 4 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
| 6 | pirkit (#153) | 5 | rókafarok (#124) | 1 | tankány karom (#237) | |||