TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. aug. 31. 9h:18'
EZ A 391. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
392. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX
|
CHINI KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,69] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 bruhatagnyelvet (50 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 1 alligátorbőrt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 831. hetének nyerőszámai: 12, 28, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 33 arany nyereményt kapsz.
| * 1. KP: |
használod az 1602. tárgyat |
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 546.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 364. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 541.]
| * 4. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 536.]
| * 5. KP: |
energia fejlesztése 1 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 526.]
| h 116 |
használod a 116. tárgyat |
Bekapod a móri gyümölcsöt. Néhány perc múlva megkezdődik a hasmenés! A következő szempillantásban már ki is jön minden. Még jó, hogy letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 524.]
| al 214 |
áldozol: a 214. tárgyat |
Hiányzik a 2. ill. 3. paraméter. [0 pontot használtál fel, van még 524.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a manifeszt.nyúlványt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve védelem tűz ellen. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! [30 pontot használtál fel, van még 494.]
| ef 9 503 |
energia fejlesztése 9 |
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 487.]
| m 2 1 |
mozogsz keletre, északkeletre |
[100,69] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [101,68] A sík vidéket bozótos váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nektoraf testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a nektoraf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [20 pontot használtál fel, van még 467.]
| be 189 |
bemész a 189. titkos labirintusba |
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 462.]
| ek 116 80 5 |
t. energia kisütése: 116 80 5 |
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [3. PONT.] Egy varkaudar behemót lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 63 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+9 varázspont). 1285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [4. PONT.] Egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.]
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.]
[50 pontot használtál fel, van még 412.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [7. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [5. PONT.]
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [4. PONT.]
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [3. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [20. PONT.] Egy varkaudar mágus lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus jobb karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
[25 pontot használtál fel, van még 387.]
| lm 23 24 26 |
mozogsz 23 24 26 |
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [22. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sámán gyógykenőcs és 1 sámán gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [22. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [21. PONT.]
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [24. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 357.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [20. PONT.]
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [3. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [4. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.]
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [7. PONT.]
[30 pontot használtál fel, van még 327.]
| lm 11 13 12 |
mozogsz 11 13 12 |
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [11. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta bal karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[10 pontot használtál fel, van még 317.]
| lm 16 15 17 |
mozogsz 16 15 17 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 317.]
| lm 18 18 18 |
mozogsz 18 18 18 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 317.]
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.]
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [4. PONT.]
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [3. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.]
Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá.
[30 pontot használtál fel, van még 287.]
| m 6 6 5 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
[100,68] A bozótost sűrű erdő váltja fel.
Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [99,68] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
(Továbbmész...) [98,69] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz Bruce Dragon Lee-vel. Leah bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[30 pontot használtál fel, van még 257.]
[97,69] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Pikoló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Pikoló testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Pikoló borzalmas agyarát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Beléd öklel a Pikoló! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 fülemüle síp (ld. enc.). 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Abdul előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 247.]
| be 767 |
bemész a 767. épületbe |
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
- Látom visszatértél - mondja. - De feleslegesen. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 242.]
| ek 116 80 5 |
t. energia kisütése: 116 80 5 |
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
| m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[98,70] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [99,71] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [100,72] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [35 pontot használtál fel, van még 207.]
| * 1. BP: |
használod az 1167. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 207.]
| * 2. BP: |
használod a 234. tárgyat |
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 187.]
| * 3. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 182.]
| * 4. BP: |
használod a 135. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 182.]
| * 5. BP: |
t. energia kisütése: 501 10 |
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 182.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 3, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 182 pontod maradt, ebből a következő körre 182 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 528 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÉDELEM A TŰZ ELLEN (38. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Megidézve ezt a vörös színben vibráló energiapajzsot, részleges, sőt, gyengébb támadások esetén teljes immunitást szerezhetsz mágikus tűztámadások és tüzet lehelő szörnyek köpete ellen. Elmondása 12 VP-be kerül, és el kell használnod egy csepp spirituszt, anyagi komponensként. A varázslat sajnos csak harcban alkalmazható, nem sétálhatsz át vele egy lávafolyón vagy egy lángoló tűzfalon. |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY)
Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
KARAKTERLAP
Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 71. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.
| Erő: |
26 |
Szint: |
19 |
Merészség: |
8/3 |
Magasság: |
151 cm |
| IQ: |
20 |
Támadás: |
24 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
78 kg |
| Ügyesség: |
30 |
Védekezés: |
39 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
26/26 év |
| Egészség: |
26 (28) |
Életpont: |
287/251 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
30 (32) |
Varázspont: |
189/20 |
Pénz: |
3689 arany |
Kép. pont: |
2 |
| Tudatpont: |
9/0 |
Pszi pont: |
22/16 |
|
|
EFejl: |
9 |
Eddig összesen 1152 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6422 TP-t kaptál. Jelenleg 406772 TP-d van. A következő szinthez még 43228 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar varázsló,
borzalmas varkaudar,
mocsárivérc. A 196. fordulódban 11281 arany került a bankszámládra. 11450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
*22/102 |
vágófegyverek: |
20/65 |
ütőfegyverek: |
2/15 |
| lőfegyverek: |
16/85 |
dobófegyverek: |
22/98 (+16%) |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
14/59 |
2. nyomkövetés: |
27/93 (+20%) |
3. lopás: |
7/83 |
| 4. mászás: |
7/92 |
5. csapdakészítés: |
14/49 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
7/62 (+10%) |
| 7. gyógyítás: |
49/96 |
8. titkosírás: |
3/0 |
9. felderítés: |
14/70 |
| 10. szörnyidomítás: |
5/45 |
11. teológia: |
16/93 (+22%) |
12. taumaturgia: |
12/93 (+3%) |
| 13. szerencsejáték: |
2/8 |
14. versengés: |
1/95 |
15. harcművészetek: |
20/0 |
| 16. zene: |
17/91 (+20%) |
17. szörnyismeret: |
4/40 |
18. pszi: |
3/58 (+3%) |
| 19. zárnyitás: |
3/52 |
20. vadászat: |
7/16 |
21. bányászat: |
12/27 |
| 22. főzés: |
8/66 |
23. csapatmunka: |
2/59 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| lopsz a kobuderáktól (8) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
| Papi varázslataid |
| éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
| karmos tankány (#137) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 420 TU szükséges.)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(97,69) Pikoló (#7010), sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(98,69) Bruce Dragon Lee (1679. kalandozó)
(98,70) ryuku gárdista (#360), oltár
(100,68) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(100,69) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(100,72) márványtorony (#175), Leah oltár
(101,68) nektoraf (#355), a 189. labirintus bejárata, oltár, 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), varkaudar behemót (#189), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar mágus (#128)