204. forduló, 206. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 17. 15h:04'
EZ A 567. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
568. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szent jogart (99 arany kikiáltási áron), 1 Szent Kulacsot (116 arany kikiáltási áron), 4 trikornis szarvat (79 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 cetbőr válltömés (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

kpb 8 kezd. parancs berakása: 8

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 318.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 312.]

fkt 69 15 1 felt. készítesz a 69. tárgyat (15 darabot)
fkt 69 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

flh 998 939 felt. lőfegyver haszn. 998 a 939. tárggyal
Ok, FLH 998 939 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

flh 997 939 felt. lőfegyver haszn. 997 a 939. tárggyal
Ok, FLH 997 939 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 22 351 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő tolmokov-koktélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 zöld üveg, 5 spiritusz. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

v 22 351 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő tolmokov-koktélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 zöld üveg, 5 spiritusz. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

ftv 97 180 felt. tám/véd. varázslat a 97. varázslatot a 180. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

v 6 99 24 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

t 239 1 támadod a 239. szörnyet
FT 239 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[165,90] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [165,89] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst nyakláncot. Miután lemásztál, továbbindulsz. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [166,89] Még mindig bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy grok-képződményt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 aranyló ugarhéjat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. [62 pontot használtál fel, van még 235.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[167,89] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 2609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 26, gyógyulás: 25, összesen: -1 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [168,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Raia szent lovagja nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Kiváló munka volt (+31 varázspont). 2609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 31, gyógyulás: 26, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál támad rád.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A 8 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+31 varázspont). 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 53, gyógyulás: 68, összesen: +15 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 54, gyógyulás: 56, összesen: +2 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,89] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 35 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Varázserőd töltődik (+2 varázspont). 2609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 25, gyógyulás: 14, összesen: -11 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+872 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 57, gyógyulás: 29, összesen: -28 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bakkura csizma, egy bronzhegyű nyíl és egy bumeráng. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 65 életpontot sebeztél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy taalru intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru tigristestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 igazgy. fülbevaló, egy gyöngymangó és egy ezüst papi karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 29, gyógyulás: 48, összesen: +19 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő, egy nagy vaskulcs, egy aranytű, egy ezüst karkötő és 3 ezüst nyaklánc. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [130 pontot használtál fel, van még 105.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[170,88] A síkságot ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Megpillantasz egy napra kikötözött Raia-hívőt, akinek ki van peckelve a szeme. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (53. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Továbbmész...) [171,87] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.


(Továbbmész...) [172,86] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 696 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 70 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 373 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 322 6 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 48 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 65.]

szk 226 241 keresed a 226. szörnyet a 241. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy norpadolótikát. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

h 341 185 5 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 70 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 9, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 65 pontod maradt, ebből a következő körre 65 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 411 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr püspöke vagy. Papi hited: 190. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 26 (41) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (40) Védekezés: 76 Menekülés: 20 % Életkor: 6/17 év
Egészség: 28 (30) Életpont: 451/643 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (43) Varázspont: 880/751 Pénz: 845 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 15/11 Pszi pont: 149/151 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 25
Eddig összesen 1379 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24813 TP-t kaptál. Jelenleg 1263427 TP-d van. A következő szinthez még 136573 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 203. fordulódban 2023 arany került a bankszámládra. 2043 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 13 (+1)
dobófegyverek: * 27

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 68 3. lopás: 6
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 20 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 56 12. taumaturgia: 52
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 11 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 30 18. pszi: 19
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 13
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 500 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) becsületjel (#158) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
Tharr haragja (#145), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) fürgülés (#92) >> Orkhan Thai (#238)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Eldaran karkötője (#373) 3 ezüsttőr (#322) 1 hajító csillag (#939)
1 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 5 nagy bronzkulcs (#185)
7 pirkit (#153) 1 ryuku buzogány (#696) 1 sallank karom (#128)
6 spiritusz (#170) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 varkaudar látógömb (#1107)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
223 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96) 2 borostyán függő (#162)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 ezüst karkötő (#158)
4 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308) 4 gyöngymangó (#135)
2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kazmár gyökér (#205) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 réz papi karkötő (#307) 4 Thargodan esszencia (#328)
2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(165,89) kputtyintó csalán (#247), Leah oltár, grok-képződmény (#149)
(165,90) világítótorony (#156)
(166,89) Raia oltár, grok-képződmény (#149), 44. jellempróba
(167,89) Raia oltár, márványtorony (#175), Raia szent lovagja (#239)
(168,89) Raia szent lovagja (#239), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), 29. jellempróba
(169,89) Raia szent lovagja (#239), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 32. jellempróba
(170,88) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), 53. jellempróba
(171,87) bávatag golombár (#165)
(172,86) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek