| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. márc. 27. 9h:07' EZ A 612. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD 613. játékheted kezdete: márc. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | t. energia kisütése: 273 9 219 |
| * 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| vps 60 | VP spórolása: 60 |
| ef 14 512 | energia fejlesztése 14 |
| v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
| p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
| p 74 326 7 | használod a 74. pszi képességet |
| le 366 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat |
| kf 1567 443 | kézbeveszed/felveszed az 1567. tárgyat a 443. tárggyal |
| ee 731 33 1137 | eladod a 731. tárgyat a 33. tárgyat az 1137. tárgyat |
| ee 1514 1515 | eladod az 1514. tárgyat az 1515. tárgyat |
| ea 272 9 | eladod a 272. tárgyat 9 |
| a 831 2428 1 | átadod a 831. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot) |
| h 341 131 11 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 225 11 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 343 11 | használod a 341. tárgyat |
| ve 377 2 | megveszed a 377. tárgyat 2 |
| ve 378 2 | megveszed a 378. tárgyat 2 |
| ve 379 2 | megveszed a 379. tárgyat 2 |
| ve 380 2 | megveszed a 380. tárgyat 2 |
| ve 381 2 | megveszed a 381. tárgyat 2 |
| ve 382 2 | megveszed a 382. tárgyat 2 |
| ve 383 2 | megveszed a 383. tárgyat 2 |
| ve 384 2 | megveszed a 384. tárgyat 2 |
| ve 385 2 | megveszed a 385. tárgyat 2 |
| ve 386 2 | megveszed a 386. tárgyat 2 |
| kt 350 2 | elkészíted a 350. tárgyat (2 darabot) |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával kicsit megbökdösöd a norpadolótika jobb középső lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a norpadolótika testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 40, gyógyulás: 26, összesen: -14 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2664 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 91, gyógyulás: 36, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [187,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
(Továbbmész...) [186,113] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kputtyintó csalán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 22, gyógyulás: 46, összesen: +24 ÉP}
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [184,111] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [183,110] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bűbájlidérc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 21 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [181,108] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [180,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted az ősdentor fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod az ősdentor testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval csak érinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 48, gyógyulás: 98, összesen: +50 ÉP}
| vpf 60 | VP elővétele: 60 |
| v 181 185 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,61] Épületek tűnnek fel. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 24, gyógyulás: 19, összesen: -5 ÉP}
| in 2428 0 1535 | leírod a 2428. kalandozónak az 1535. tárgyat |
| szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
| tk 33 4221 | többszemélyes kaland 33 4221 |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 231 |
| * 3. BP: | t. energia kisütése: 244 2 |
| * 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
| DRAKLEN KULCS (1377. TÁRGY) A draklenek groteszk, girbe-gurba, kanyargós kulcsa a citadella hátsó ajtajaihoz jó. Talán egyszer te is bejutsz olyan mélyre egy citadella belsejébe, hogy hasznát vehesd ennek a tárgynak. Tedd hát el a hátizsákod mélyére. Sajnos a draklen kulcsra is érvényes, ami a többi mágikus kulcsra, ha nem tudod a varázsszót a hozzá illő zár kinyitásakor, a kulcs elfüstöl. |
| NAPMEDÁL (1567. TÁRGY) Ezt az aranyszínű, lángoló napkorongot formázó medált Napsörény lemészárolt teteméről akaszthatod le, vagy ha ez nem egyeztethető össze jellemeddel, megveheted más, kevésbé gátlásos kalandozóktól, hiszen amíg rossz kezekben van, addig a nemes trikornis herceg lelke sem pihenhet békében. Nem tudni, milyen nagyhatalmú Raia varázsló akaszthatta a medált Napsörény nyakába, csak azt, hogy miért: e védőamulett eddig a neves trikornis herceget lelkét és testét óvta a gonoszoktól. Csak hát mindig van az erősnél is erősebb, a gonosznál is gonoszabb erő, amely ellen már a napmedál védelme is kevés volt. Az ékszert, ha már nálad van, használd ki, ha jellemed jó, a nyakadba akaszthatod, ilyenkor +4 támadást és +4 sebzést kapsz. Viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned. |
| VÉRKRISTÁLY (1732. TÁRGY) Kezedbe fogod az ökölnyi méretű, átlátszó drágakövet. Mágiát nem érzel rajta, nyilván nagyon drága lehet, de nehéz elképzelni, mi szüksége lehet rá egy olyan lénynek, mint T'vadar. Ha a fény felé fordítod, úgy látszik, mintha a belsejében folyna valami. Talán megalvatlan vér? Megmagyarázhatatlna borzongás fut végig rajtad, ahogy megérzed, hogy ebben a parányi tárgyban valami nagy rejtély lapulhat. |
| QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
| TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
| VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY) A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni. |
| RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY) A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
| TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
| KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY) A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
| JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY) A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni. |
| BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY) Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható. |
ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY)A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.] Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. A keserves munkával legyártott főzetet nem adhatod át másik karakternek. |
| SASHOROG A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet. |
| Erő: | 31 (42) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 32 (49) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 32 (52) | Védekezés: | 85 (89) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 6/14 év |
| Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 420/305 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 34 (43) | Varázspont: | 839/43 | Pénz: | 1037 arany | Kép. pont: | 15 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 179/17 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 8/12 (+5%) | szúrófegyverek: | 10/19 (+16%) |
| vágófegyverek: | 10/90 | ütőfegyverek: | 28/75 (+4%) | lőfegyverek: | 8/91 |
| dobófegyverek: | 25/95 (+4%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 17/34 | 2. nyomkövetés: | 47/76 (+10%) | 3. lopás: | 6/0 |
| 4. mászás: | 15/0 | 5. csapdakészítés: | 18/51 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/10 |
| 7. gyógyítás: | 6/1 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 21/47 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 63/65 (+38%) | 12. taumaturgia: | 41/18 (+16%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/22 (-400%) | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 6/2 (+285%) |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 33/84 (+26%) |
| 19. pszi: | 25/80 (+16%) | 20. zárnyitás: | 5/97 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 11/15 | 24. úszás: | 7/2 |
| 25. főzés: | 11/71 (+10%) | 26. csapatmunka: | 3/35 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| bűbájlidérc (#761) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
| hadiszerencse III (#59) | vámpirizáció (#1) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 30, pontszámod: 369. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) porszem megszólal (146) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) átcsoportosítás (189) kp. varázsenergia (191) nyugodt pihenés (195) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a művész jutalma (244) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 511 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 363 | arany (#50) | 9 | aranytű (#272) | 1 | Batharak vállemeze (#831) | |||
| 1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 1 | lapockacsont (#33) | 5 | misztikus tojás (#1515) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézgolyó (#343) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | teknőstojás (#1514) | 1 | topáz erényöv (#731) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
| 26 | varkaudar pálinka (#1137) | 7 | vasérc (#152) | 15 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | dentor bőr (#551) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
| 7 | ezüstdarab (#326) | 1 | kaja (#2) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
| 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
| 1 | moa rubin (#379) | 1 | moa smaragd (#377) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
| 1 | moa zafír (#381) | 2 | obszidián függő (#195) | 7 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | szöges bunkó (#8) | |||||||