204. forduló, 206. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 27. 9h:07'
EZ A 612. JÁTÉKHETED, 205. FORDULÓD
613. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, félszemű, rövid bajszú árnymanó férfival. Fekete a bőre. Chara-din felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Mesterek érmet, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkévaló jádekövét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy sötét kámzsát, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy varkaudar che-pap trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe nővel. A bőre kreolszínű. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csodálatos nyakláncot, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy q. demoralizátort, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: inkvizítori tanító. Fegyverzetét egy varkaudar őslich trófea, egy triklem drakolder trófea és egy káoszdémon trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Yelina Warwick. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon összeakadsz egy barna, göndör hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Benedicht. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Raia esszenciájának örököse. Az őselemi mágusok rendjének ősmágus reinkarnáció rangú tagja. Egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy Hantas karperecét, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tharr koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpír talizmánt, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Ruházatát egy quwarg kamikáze trófea, egy kaptárparancsnok trófea és egy Zekhartax trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy kristálybuzogányt, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Chlovia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összeakadsz Crysaniával. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight övét, egy háború gyűrűjét, egy Iniac nyakláncát, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Majtika. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon összefutsz Exterminusz. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy karomkesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy olimpiai aranymedált, egy örökkévaló jádekövét, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy türkiz sárhajító trófea, egy harcos hárpia trófea és egy leviathán lárva trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy nerub csontszablyát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol P.Gagyimir. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy bo'adhun gyűrűt, egy díszes fegyvertokot, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy sárhajító kesztyűt, egy tépett lobogót, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy ősquwarg trófea és egy jégelementál trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy árnyékpáncélt, egy bo'adhun tiarát, egy bozontfonatot, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy Harcosok érmét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fekete Köpeny. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Megszólal: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont).
Az 1. napon összeakadsz Caramonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy sötét kaszás trófea és egy quwarg gigász trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Napsugár átadott neked a 4. napon 6 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 quwarg katalizátor (eladási ár: 641 arany, ebből a kezelési költség: 51 arany) ellenértékét.
Emella a Bombázó, amikor összefutottatok, adott neked 6 draklen kulcsot (ld. enc.), egy evaporőr hájat és egy súlyzót.
Analotha, amikor találkoztál vele, adott neked 30 fűszerkeveréket, egy napmedált (ld. enc.), 5 füstölőt és egy vérkristályt (ld. enc.). Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Quirov (ld. enc.), a tyrex egyeduralkodó (ld. enc.) és a varkaudar felderítő (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ryuku kesztyűt (ld. enc.), tubarkövet (ld. enc.), korinthai talizmánt (ld. enc.), jegesmedve bundát (ld. enc.) és bundás kabátot (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Óriási troll nyomokra bukkansz. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott hosszú fekete hajszálat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+521 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+99 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 965. hetének nyerőszámai: 7, 20, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 445.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 432.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 426.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 424.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy alakformáló főzet elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 404.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 404.]

ef 14 512 energia fejlesztése 14
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 306.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

p 74 232 7 használod a 74. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 vasérc molekuláit, előállítottál 7 ilkin ércet. [-70 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

p 74 326 7 használod a 74. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 ilkin érc molekuláit, előállítottál 7 ezüstdarabot. [-70 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

le 366 leveszed/lerakod a 366. tárgyat
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kf 1567 443 kézbeveszed/felveszed az 1567. tárgyat a 443. tárggyal
A tárgy égeti a kezedet - nem használhatod! Talán nem megfelelő a vallásod. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
A füledre akasztod a roxati üvegszemet. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ee 731 33 1137 eladod a 731. tárgyat a 33. tárgyat az 1137. tárgyat
Eladtál 1 topáz erényövet. 110 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 26 varkaudar pálinkát. 572 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 291.]

ee 1514 1515 eladod az 1514. tárgyat az 1515. tárgyat
Eladtál 1 teknőstojást. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 5 misztikus tojást. 150 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 291.]

ea 272 9 eladod a 272. tárgyat 9
Eladtál 9 aranytűt. 36 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

a 831 2428 1 átadod a 831. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Batharak vállemezét Bea Melindre részére. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

h 341 131 11 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

h 341 225 11 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

h 341 343 11 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 377 2 megveszed a 377. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa smaragdot. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 378 2 megveszed a 378. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa gyöngyöt. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 379 2 megveszed a 379. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa rubint. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 380 2 megveszed a 380. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa obszidiánt. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 381 2 megveszed a 381. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa zafírt. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 382 2 megveszed a 382. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa jádekőt. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 383 2 megveszed a 383. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa üveggömböt. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 384 2 megveszed a 384. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 moa burátot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 385 2 megveszed a 385. tárgyat 2
Vásároltál 2 moa gyémántot. 320 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ve 386 2 megveszed a 386. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 moa katalizátort. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kt 350 2 elkészíted a 350. tárgyat (2 darabot)
Sajnos csak 1 esszenciakristály készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 esszenciakristályt. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 281.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). A Sashorog (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,116] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával kicsit megbökdösöd a norpadolótika jobb középső lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a norpadolótika testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 40, gyógyulás: 26, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
[13 pontot használtál fel, van még 243.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 436 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 242.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[188,115] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2664 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 91, gyógyulás: 36, összesen: -55 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [187,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.

(Továbbmész...) [186,113] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kputtyintó csalán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 22, gyógyulás: 46, összesen: +24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [39 pontot használtál fel, van még 203.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[185,112] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt.

(Továbbmész...) [184,111] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.


(Továbbmész...) [183,110] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bűbájlidérc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 21 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +112 életerő.) Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [39 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[182,109] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [181,108] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Látsz egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [180,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted az ősdentor fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod az ősdentor testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval csak érinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 48, gyógyulás: 98, összesen: +50 ÉP}

Észreveszel egy kihívás tornyát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [39 pontot használtál fel, van még 125.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

v 181 185 61 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(180,107) ősdentor (#282), kihívás tornya (#502)
(181,108) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), Raia oltár
(182,109) friss csatamező (#262)
(183,110) bűbájlidérc (#761), Dornodon rúnaköve
(184,111) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), trikornis herceg (#261)
(185,112) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(186,113) Elenios rúnaköve, friss csatamező (#262), Dornodon oltár, kputtyintó csalán (#247)
(187,114) kihívás tornya (#502), 34. jellempróba, Tharr oltár, friss csatamező (#262)
(188,115) kultúrmasztodonok (#227), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), oltár
(189,116) norpadolótika (#226), quwarg boly (#359)

[185,61] Épületek tűnnek fel. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 24, gyógyulás: 19, összesen: -5 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 115.]

in 2428 0 1535 leírod a 2428. kalandozónak az 1535. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) quwarg katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

tk 33 4221 többszemélyes kaland 33 4221
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: még senki. Közösen megválasztott vezetőtök, Fear'A Wee érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 110.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 110.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 110.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 110.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 9, 26.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 110 pontod maradt, ebből a következő körre 110 pontot vihetsz át. Kapsz még 346 pontot. A következő körben tehát 456 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKLEN KULCS (1377. TÁRGY)
A draklenek groteszk, girbe-gurba, kanyargós kulcsa a citadella hátsó ajtajaihoz jó. Talán egyszer te is bejutsz olyan mélyre egy citadella belsejébe, hogy hasznát vehesd ennek a tárgynak. Tedd hát el a hátizsákod mélyére. Sajnos a draklen kulcsra is érvényes, ami a többi mágikus kulcsra, ha nem tudod a varázsszót a hozzá illő zár kinyitásakor, a kulcs elfüstöl.

NAPMEDÁL (1567. TÁRGY)
Ezt az aranyszínű, lángoló napkorongot formázó medált Napsörény lemészárolt teteméről akaszthatod le, vagy ha ez nem egyeztethető össze jellemeddel, megveheted más, kevésbé gátlásos kalandozóktól, hiszen amíg rossz kezekben van, addig a nemes trikornis herceg lelke sem pihenhet békében. Nem tudni, milyen nagyhatalmú Raia varázsló akaszthatta a medált Napsörény nyakába, csak azt, hogy miért: e védőamulett eddig a neves trikornis herceget lelkét és testét óvta a gonoszoktól. Csak hát mindig van az erősnél is erősebb, a gonosznál is gonoszabb erő, amely ellen már a napmedál védelme is kevés volt. Az ékszert, ha már nálad van, használd ki, ha jellemed jó, a nyakadba akaszthatod, ilyenkor +4 támadást és +4 sebzést kapsz. Viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned.

VÉRKRISTÁLY (1732. TÁRGY)
Kezedbe fogod az ökölnyi méretű, átlátszó drágakövet. Mágiát nem érzel rajta, nyilván nagyon drága lehet, de nehéz elképzelni, mi szüksége lehet rá egy olyan lénynek, mint T'vadar. Ha a fény felé fordítod, úgy látszik, mintha a belsejében folyna valami. Talán megalvatlan vér? Megmagyarázhatatlna borzongás fut végig rajtad, ahogy megérzed, hogy ebben a parányi tárgyban valami nagy rejtély lapulhat.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY)
A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY)
Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható.

ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY)
A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.]
Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. A keserves munkával legyártott főzetet nem adhatod át másik karakternek.

SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr püspöke vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 205. fordulód.

Erő: 31 (42) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 32 (52) Védekezés: 85 (89) Menekülés: 17 % Életkor: 6/14 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 420/305 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (43) Varázspont: 839/43 Pénz: 1037 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 179/17 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1184 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14160 TP-t kaptál. Jelenleg 1301434 TP-d van. A következő szinthez még 98566 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, ősdentor, quwarg őrparancsnok. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 201. fordulódban 5106 arany került a bankszámládra. 5208 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 8/12 (+5%) szúrófegyverek: 10/19 (+16%)
vágófegyverek: 10/90 ütőfegyverek: 28/75 (+4%) lőfegyverek: 8/91
dobófegyverek: 25/95 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/34 2. nyomkövetés: 47/76 (+10%) 3. lopás: 6/0
4. mászás: 15/0 5. csapdakészítés: 18/51 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/47
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 63/65 (+38%) 12. taumaturgia: 41/18 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/22 (-400%) 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 6/2 (+285%)
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 3/76 18. szörnyismeret: 33/84 (+26%)
19. pszi: 25/80 (+16%) 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 11/15 24. úszás: 7/2
25. főzés: 11/71 (+10%) 26. csapatmunka: 3/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
hadiszerencse III (#59) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 30, pontszámod: 369.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 511 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
363 arany (#50) 9 aranytű (#272) 1 Batharak vállemeze (#831)
1 csillezsályalevél (#1253) 4 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313)
1 lapockacsont (#33) 5 misztikus tojás (#1515) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 quwarg tojás (#360) 3 rézgolyó (#343) 1 sallank karom (#128)
1 teknőstojás (#1514) 1 topáz erényöv (#731) 5 ubuk tüske (#131)
26 varkaudar pálinka (#1137) 7 vasérc (#152) 15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dentor bőr (#551) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüst nyaklánc (#117)
7 ezüstdarab (#326) 1 kaja (#2) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383)
1 moa zafír (#381) 2 obszidián függő (#195) 7 ragasztó (#83)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,61) fogadó # (#622), 33. többszemélyes kaland, részeg kalandozók (#187)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.03.27 09:07 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek