203. forduló, 205. forduló,
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 28. 9h:30'
EZ A 391. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD
392. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,61] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 545.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 540.]

* 3. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 540.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 535.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 525.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

vi 8 3 40 viselkedésed: 8 3 40
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

ef 9 503 energia fejlesztése 9
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 518.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[96,62] Továbbra is síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették.

(Továbbmész...) [96,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nektoraf jobb karját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. [30 pontot használtál fel, van még 488.]

m 4 mozogsz délre
[96,65] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy burástya királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő bordás mellkasát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a burástya királynő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. [10 pontot használtál fel, van még 478.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 2.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! [30 pontot használtál fel, van még 448.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[97,66] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő fabontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a fabontó szójer testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [97,67] Tovább barangolsz a fák között. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,68] Tovább barangolsz a fák között.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 418.]

m 4 mozogsz délre
[97,69] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs szőrös torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Abdul lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 408.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[505 tapasztalati pontot kaptál.] - Elhoztad, amit kértem, ideje hogy én is betartsam, amit ígértem. Elmondom, amit az ereklyékről tudhatok. Több titkos helyen is őriznek tárgyakat, amelyek talán Khórtól valóak, de ebben nem lehetek biztos. De tégy próbát, elárulom, hol találod az egyik rejteket. Messze innen, a föld mélyén van egy alagútrendszer, de a bejáratát itt a közelben is meglelheted, egy teleportkaput keress, azon át bejuthatsz.

26 25 24
9
6 20 21
19
3
8 1 23
4
22
7 5 2
10 13 14 15
11 12 16 17 18
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 189. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, északra 3 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 403.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[98,69] Még mindig az erdőben vagy.


(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Bruce Dragon Lee tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 9 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.

(Továbbmész...) [99,69] Az erdőt síkság váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy templomot. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 378.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. BP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 351.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 311.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 271.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 231.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 200.]
Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját töm magába a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 345 pontot. A következő körben tehát 545 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 67. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 204. fordulód.

Erő: 25 Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 39 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 286/210 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (32) Varázspont: 185/20 Pénz: 3701 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 9/0 Pszi pont: 22/16 EFejl: 8
Eddig összesen 1143 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3330 TP-t kaptál. Jelenleg 400350 TP-d van. A következő szinthez még 49650 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, mocsárivérc. A 196. fordulódban 11281 arany került a bankszámládra. 11393 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *22/102 vágófegyverek: 20/65 ütőfegyverek: 2/15
lőfegyverek: 16/85 dobófegyverek: 22/82 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/59 2. nyomkövetés: 27/73 (+4%) 3. lopás: 7/83
4. mászás: 7/92 5. csapdakészítés: 14/44 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/52 (+5%)
7. gyógyítás: 49/96 8. titkosírás: 3/0 9. felderítés: 14/70
10. szörnyidomítás: 5/45 11. teológia: 16/71 (+4%) 12. taumaturgia: 12/90 (+3%)
13. szerencsejáték: 2/8 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 20/0
16. zene: 17/71 (+20%) 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 3/55 (+3%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 7/16 21. bányászat: 12/27
22. főzés: 8/66 23. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a kobuderáktól (8) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 421 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kerek kő (#19) 2 mocsárivércszem (#1758)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 3 fabontó (#106) 5 mákrózsa virág (#56)
1 nektoraf faggyú (#667)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,62) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(96,63) vérszomjas csüldő (#114), Sheran oltár
(96,64) nektoraf (#355), oltár
(96,65) burástya királynő (#759), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), szent tölgyfa (#393)
(97,66) fabontó szójerek (#71)
(97,67) Dornodon rúnaköve
(97,68) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(97,69) khór darázs (#348), sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(98,69) Bruce Dragon Lee (1679. kalandozó)
(99,69) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 24. jellempróba, Tharr oltár, Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek