| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. aug. 28. 9h:30' EZ A 391. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD 392. játékheted kezdete: szept. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| * 5. KP: | energia fejlesztése 1 |
| tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
| vi 8 3 40 | viselkedésed: 8 3 40 |
| ef 9 503 | energia fejlesztése 9 |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [96,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [96,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nektoraf jobb karját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő bordás mellkasát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a burástya királynő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a fabontó szójer testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,67] Tovább barangolsz a fák között. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.
(Továbbmész...) [97,68] Tovább barangolsz a fák között.
| m 4 | mozogsz délre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs szőrös torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| be 767 | bemész a 767. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 403.]
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [99,69] Az erdőt síkság váltja fel.
| * 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 4. BP: | használod a 135. tárgyat |
| * 5. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
| ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
| Erő: | 25 | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
| IQ: | 20 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
| Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 26/26 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 286/210 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 30 (32) | Varázspont: | 185/20 | Pénz: | 3701 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 9/0 | Pszi pont: | 22/16 | EFejl: | 8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | *22/102 | vágófegyverek: | 20/65 | ütőfegyverek: | 2/15 |
| lőfegyverek: | 16/85 | dobófegyverek: | 22/82 (+6%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/59 | 2. nyomkövetés: | 27/73 (+4%) | 3. lopás: | 7/83 |
| 4. mászás: | 7/92 | 5. csapdakészítés: | 14/44 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/52 (+5%) |
| 7. gyógyítás: | 49/96 | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 14/70 |
| 10. szörnyidomítás: | 5/45 | 11. teológia: | 16/71 (+4%) | 12. taumaturgia: | 12/90 (+3%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/8 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 20/0 |
| 16. zene: | 17/71 (+20%) | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 3/55 (+3%) |
| 19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/16 | 21. bányászat: | 12/27 |
| 22. főzés: | 8/66 | 23. csapatmunka: | 2/59 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| lopsz a kobuderáktól (8) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
| revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | az elme hatalma (#123) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
| karmos tankány (#137) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 421 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | kerek kő (#19) | 2 | mocsárivércszem (#1758) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | darázsszárny (#652) | 3 | fabontó (#106) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||||||