| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. aug. 27. 9h:12' EZ A 391. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 392. játékheted kezdete: szept. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| * 5. KP: | energia fejlesztése 1 |
| ef 9 503 | energia fejlesztése 9 |
| kno 15 5 | képesség-növelés 15 |
| m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. Jutalmad nem marad el (+9 varázspont). 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [94,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.
(Továbbmész...) [93,63] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mocsárivérc került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc förtelmes fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel párszor keményen megütöd a mocsárivérc testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mocsárivércszem. Varázserőd töltődik (+7 varázspont). 1781 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 209, gyógyulás: 0, összesen: -209 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a láplidérc sáros testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| m 8 4 5 | mozogsz északra, délre, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét.
(Továbbmész...) [92,64] Füves síkságra érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [94,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Utad során felfedezel egy gyíkfű csomót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Továbbmész...) [95,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 4. BP: | használod a 135. tárgyat |
| * 5. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
KONCENTRÁLT CÉLZÁSA legfejlettebb kí-mesterek képesek arra, hogy belső energiáikat akkor is kihasználják, ha fegyverrel harcolnak. Az első ilyen képesség a Koncentrált célzás. Ha fegyverrel harcolsz, van rá esély (jóval kevesebb, mint ökölharcban egy kí-képesség alkalmazására) hogy sikerült az ellenfél átmeneti figyelmetlenségét kihasználva koncentrált célzást bevinni. Ez azt jelenti, hogy az adott csapásnál lesz +3 támadásod. A koncentrált célzást balkezes fegyver esetén is alkalmazhatod. A Koncentrált Célzás használatát {KCC:} felirat jelzi. |
| Erő: | 25 | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
| IQ: | 20 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
| Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 26/26 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 285/276 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 29 (31) | Varázspont: | 181/10 | Pénz: | 3701 arany | Kép. pont: | 2 |
| Tudatpont: | 9/0 | Pszi pont: | 22/16 | EFejl: | 7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | *22/102 (+6%) | vágófegyverek: | 20/65 | ütőfegyverek: | 2/15 |
| lőfegyverek: | 16/85 | dobófegyverek: | 22/76 (+6%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/59 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 27/69 (+8%) | 3. lopás: | 7/83 |
| 4. mászás: | 7/92 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 14/39 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/47 |
| 7. gyógyítás: | 49/96 (+60%) | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 14/70 |
| 10. szörnyidomítás: | 5/45 | 11. teológia: | 16/67 (+4%) | 12. taumaturgia: | 12/87 (+3%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/8 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 20/0 (+300%) |
| 16. zene: | 17/51 (+20%) | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 3/52 (+3%) |
| 19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/16 | 21. bányászat: | 12/27 |
| 22. főzés: | 8/66 | 23. csapatmunka: | 2/59 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| lopsz a kobuderáktól (8) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
| karmos tankány (#137) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 422 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranypikkely (#415) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | |||
| 3 | rézdarab (#70) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
| 1 | varkaudar csont (#1113) | |||||||