| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 27. 9h:19' EZ A 227. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 228. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
| im | imádkozol |
| ef 5 | energia fejlesztése 5 |
| ef 5 517 | energia fejlesztése 5 |
| h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
| be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 14 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 73, gyógyulás: 11, összesen: -62 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bal karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
| m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az autentikus vámpír meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 250982 TP, -10 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -20 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [152,53] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró ollóját. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [151,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet.
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az epokitféreg farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír jobb vállát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
| m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű jobb vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 26, gyógyulás: 1, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [148,54] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy hordóagyú mameluk. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
| be 87 | bemész a 87. titkos labirintusba |
| lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
| lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
| FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY) A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van! Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned. |
| RUM (1419. TÁRGY) Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.] |
ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.] |
MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT)Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a következő táborozásod végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat. |
| Erő: | 41 (47) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (27) | Támadás: | 28 (29) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 34 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/34 év |
| Egészség: | 25 | Életpont: | 268/152 | Jellem: | jó (543) | Tul. pont: | -9 |
| Szerencse: | 21 (24) | Varázspont: | 600/233 | Pénz: | 16735 arany | Kép. pont: | 25 |
| Tudatpont: | 56/19 | Pszi pont: | 123/390 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | ütőfegyverek: | 28/16 (+3%) |
| lőfegyverek: | 25/49 | dobófegyverek: | 17/62 | ||
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/39 | 2. nyomkövetés: | 48/60 | 3. mászás: | 9/99 |
| 4. csapdakészítés: | 14/85 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 2/13 | 8. felderítés: | 27/23 (-9%) | 9. szörnyidomítás: | 6/66 |
| 10. teológia: | 13/6 (+13%) | 11. taumaturgia: | 25/51 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 2/92 |
| 13. harcművészetek: | 6/22 (+9%) | 14. zene: | 10/61 | 15. szörnyismeret: | 28/36 |
| 16. pszi: | 19/89 (+4%) | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 1/64 |
| 19. bányászat: | 23/62 (+11%) | 20. úszás: | 3/95 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
| fürkésző szemek (#213) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2) |
| 3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1089 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | obszidián függő (#195) | 16 | spiritusz (#170) | |||
| 17 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 290 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
| 4 | kőszem (#304) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 1 | mutáns csont (#331) | 10 | nyílvessző (#108) | 3 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | rézsisak (#72) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
| 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||