202. forduló, 204. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 27. 9h:19'
EZ A 227. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
228. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [153,53] koordinátán.
Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Boldfellow, a lovag a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 roxati zárfalót. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 9 rumot, 3 manakristályt, 8 ében tobozt. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Pipacs adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 feneketlen bugyrot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Lakott területre érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 3 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 3 gyöngymangót 6 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 3 gyenge mérget 3 aranyért.
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 348.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágikus ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! 3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. [30 pontot használtál fel, van még 318.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [50 pontot használtál fel, van még 268.]

ef 5 517 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 233.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett." A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 216.]

be 710 213 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Egészséged TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Egészséged TF-elődött.] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 211.]

be 497 5 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 14 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 73, gyógyulás: 11, összesen: -62 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bal karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 400 aranyat. [55 pontot használtál fel, van még 156.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +59 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 156.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[153,53] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi jön feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az autentikus vámpír meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 250982 TP, -10 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -20 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma és egy rézsisak. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy legyengült drakolich közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,53] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Egyelőre még semmi. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy orgoró védelmezi a vadászterületét.

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró ollóját. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy göcsörtös bunkó és egy ezüstshuriken. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [151,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 108.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[150,54] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Észreveszel egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 102.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat egyszerű: egy epokitféreg legyőzése.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az epokitféreg farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gyémántgyúró Danin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 82.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +51 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 82.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zekzorgárlopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy rézsisakot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Mekkora szerencséd van - pont azt találod a bugyorban, amire szükséged volt. - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy rézsisakot 222 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vashegyi Throfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Igyekszel, de miközben a lávapatakokon ugrálsz át és próbálsz elhajolni a suhogó pengék elől, óhatatlanul kihagysz egy-egy célpontot. És mintha ez nem lenne elég, még a három percet is túlléped!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 62.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy autentikus vámpír leöléséből áll a próba.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír jobb vállát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Grallena. A feladatod a következő. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy tatu ködmönt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 42.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[149,53] Vált a terep: dombság után ritka erdő.

Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ubuk dobónyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű jobb vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 26, gyógyulás: 1, összesen: -25 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél, 9 nyílvessző, egy mutáns csont, egy bronzpenge és egy bronzhegyű nyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [148,54] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy hordóagyú mameluk. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 20.]

be 87 bemész a 87. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Előkerül hát a hátizsákodból a bányászlámpa, gyorsan meggyújtod. Fénye rögtön bevilágítja körülötted a teret. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Eszel valamit. (-1 kaja.) Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [12 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 16 spirituszt. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 3 kőszemet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 227. játékheted és a 203. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-55 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-14 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 21, 5.
A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) kráken gyűrű: leveszed/elrakod, mivel nem használhatod. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 341 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY)
A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van!
Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned.

RUM (1419. TÁRGY)
Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.]

ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)
Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.]

MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT)
Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a következő táborozásod végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 222. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 41 (47) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 28 (27) Támadás: 28 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 34 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 24/34 év
Egészség: 25 Életpont: 268/152 Jellem: jó (543) Tul. pont: -9
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 600/233 Pénz: 16735 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 56/19 Pszi pont: 123/390 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 2342 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9589 TP-t kaptál. Jelenleg 349589 TP-d van. A következő szinthez még 100411 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, Rodrig, ongóliant. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 9502 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 23/62 ütőfegyverek: 28/16 (+3%)
lőfegyverek: 25/49 dobófegyverek: 17/62

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/39 2. nyomkövetés: 48/60 3. mászás: 9/99
4. csapdakészítés: 14/85 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/15 6. gyógyítás: 1/94
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 27/23 (-9%) 9. szörnyidomítás: 6/66
10. teológia: 13/6 (+13%) 11. taumaturgia: 25/51 (+6%) 12. szerencsejáték: 2/92
13. harcművészetek: 6/22 (+9%) 14. zene: 10/61 15. szörnyismeret: 28/36
16. pszi: 19/89 (+4%) 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 1/64
19. bányászat: 23/62 (+11%) 20. úszás: 3/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 2)
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1089 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borostyán függő (#162) 1 ezüst karkötő (#158) 3 gyógykenőcs (#313)
3 gyöngymangó (#135) 1 obszidián függő (#195) 16 spiritusz (#170)
17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
290 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 2 borkonyó bibe (#312)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 ezüstshuriken (#327)
1 göcsörtös bunkó (#123) 11 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
4 kőszem (#304) 8 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mutáns csont (#331) 10 nyílvessző (#108) 3 ragasztó (#83)
1 rézsisak (#72) 1 rövid íj (#107) 1 szöges páncél (#65)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(148,54) a 87. labirintus bejárata, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), mínosz-kúp (#178), Chara-din monolitja (#534), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(149,53) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534)
(150,54) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), kihívás tornya (#502), vaskohó (#155), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, epokitféreg (#147), autentikus vámpír (#154)
(152,53) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263)
(153,53) zombi (#49), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Sheran oltár, drakolich (#760)

Üzenet küldése a karakternek