202. forduló, 204. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 20. 13h:19'
EZ A 611. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD
612. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 117 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Analothával. Elenios személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy olimpiai titanitot, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy ősplazmát, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy óriás fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ódon vízköpő trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy álomosztó őrszellem trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Egy hófehér galamb piheg a vállán. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: agyértágító, álcaruha, áldott kő, álompor, amniosz. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+2 életpont gyógyulás.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összeismerkedtek. Az ő neve Xaida. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, alkímiázó üst, álompor, ásó, balkezes gyűrű, borkonyó bibe, bronzpenge, csuklyavirág. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
A 4. napon összefutsz Bea Melindrével. Leah főpap-jelöltje. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy ősplazmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nyakláncot, egy szirén köpenyét, egy Thargodan karkötőt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Thargodan légiós trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: adamantit, álompor, amniosz, angyalok kesztyűje. Motyogni kezd: " Halál és Élet, Élet és Halál: egymástól elválaszthatatlanul jár..." Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: álompor, aranytű, balkezes gyűrű, csontpálca. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 7. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
A 7. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy értépő sarkantyút, egy füst övet, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkévaló jádekövét, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg agyfürkész trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fear'A Wee. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: adamantit, alkímiázó üst, aranytű, árnyékkulcs, árnygyűrű, balkezes gyűrű, Blounther gyűrűje. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
A 7. napon összeakadsz Emella a Bombázóval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvefog nyakláncot, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Yuin gyöngysorát visel. Ruházatát egy ódon vízköpő trófea, egy Genyuku trófea és egy álomosztó őrszellem trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: Alkotó kalapács, alligátorfog, amniosz, apró zsákocska, aranyló ugarhéj, ásó. Megszólal: " Kétszeres öröm a megosztott öröm, fele bánat a megosztott bánat. " Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Vasvella, Sotydo remo Tokdo, Analotha, Fear'A Wee, Bea Melindre és Emella a Bombázó. Emella a Bombázó lesz a csapat konyhafőnöke, mivel erre a posztra ő a legalkalmasabb. Gyorsan el is sorolja a tudnivalókat:
- Üst nem kell, és a hozzávalókra se legyen gondunk, mert odabenn minden szükséges megtalálható. Nekünk csak főznünk kell, úgyhogy, akár neki is foghatnánk.
Bevonultok a fogadóba, és egyenest a konyhára irányítanak titeket. Oszkár örömmel fogad benneteket, bár kissé idegesnek látszik. Nem csoda, elvégre ma lesz a nagy nap!
- Diwax ma érkezik a városba, és nagyon fontos az első vacsora. Ha felsülünk, még az is lehet, hogy átköltözik máshová! Ezt semmiképp nem engedhetem. Legalább három szakácsra van szükségem. Ti hányan vagytok? Aha, úgy látom, a létszámmal nem lesz baj. Most nézzük az alkalmassági tesztet. Kérek mindenkit egymás után a különterembe.
Amikor rád kerül a sor, Oszkár után cammogsz, egy szobával arrébb. Ő rögvest a tárgyra tér:
- Mondd el, hogyan készítenél el egy adag sziklozug ragut.
Lelkesen beszélni kezdesz a Rodger-féle üst használatáról, úgy általánosságban, de Oszkár gyorsan átlát a szitán, és néhány keresztkérdés után kiderül, hogy fogalmad sincs a szóban forgó receptről. Mi tagadás, felsültél! Nem várod meg, míg Oszkár kizavar a konyhából, inkább magadtól szeded a sátorfádat. Lógó orral visszatérsz a szállásodra. [13 pontot használtál fel, van még 335.]
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Syrac Hold. Kétharmados többséggel lett megválasztva.
Analotha, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt, 10 csillezsályalevelet és egy díszes fakanalat (ld. enc.).
Emella a Bombázó, amikor találkoztál vele, adott neked egy értépő sarkantyút.
Bea Melindre egyszer odajött hozzád, és adott neked 10 kaját, 2 púderkövet, 6 kaktusztüskét és egy ryuku nadrágot. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A vérvörös rózsával kezedben kezdesz hozzá a mindennapos varázslatok elmondásához. A véred megnövelni látszik mágiád erejét, a fájdalom gyorsan elenyészik. Nem is olyan nagy ár ez.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+316 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 964. hetének nyerőszámai: 4, 2, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az ork bérgyilász fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 924 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 334.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 330.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 328.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 328.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 328.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 326.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 325.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 319.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 317.]

ek 179 4 t. energia kisütése: 179 4
Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+20 TVP). [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

kf 1482 691 kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat a 691. tárggyal
Felhúzod az értépő sarkantyút. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
Leveszed a topáz erényövet, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

p 74 232 12 használod a 74. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 9 vasérc molekuláit, előállítottál 9 ilkin ércet. [-90 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

vv 19 73 73 elmormolod a 19. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 327.]
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

a 2 2227 1 átadod a 2. tárgyat a 2227. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kaját Emella a Bombázó részére. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

aa 260 211 átadod a 260. tárgyat a 211. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 10 isteni könnycseppet Emella a Bombázó részére. Ok, sikeresen átadtál 2 sáfrányport Emella a Bombázó részére. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

a 677 1125 1 átadod a 677. tárgyat az 1125. kalandozónak (1 darabot)
Nem találod azt a kalandozót! Lehet, hogy láthatatlan? [0 pontot használtál fel, van még 327.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 1 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,121] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Anna Bella, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sonchus Arvensis lábát masszírozza. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [196,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a purifikátor testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A purifikátor szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 18, gyógyulás: 19, összesen: +1 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a hidra két fejét is. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a hidra bal hátsó lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 57, gyógyulás: 53, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 288.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 436 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 287.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[195,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.

Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,120] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg anyakirálynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg anyakirálynő fejét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 100, gyógyulás: 102, összesen: +2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwargok által elpusztított kristálypalotát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy királyi őrsáncot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 13, gyógyulás: 60, összesen: +47 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 98 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2673 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 32, gyógyulás: 91, összesen: +59 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy quwarg katalizátor (ld. enc.). [26 pontot használtál fel, van még 261.]

kt 259 13 elkészíted a 259. tárgyat (13 darabot)
Itt nincs szopógödör, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szopókövet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 261.]

le 313 leveszed/lerakod a 313. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
32 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 261.]

kf 313 3 kézbeveszed/felveszed a 313. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

v 88 10 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 2 6 mozogsz keletre, keletre, nyugatra
[195,120] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy királyi őrsánc van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő quwarg ősmágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és egy manifeszt.nyúlvány. 3441 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 54, gyógyulás: 43, összesen: -11 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy ősquwarg ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy tüsi aranyhajú, kék szemű troll férfival. Bőre babarózsaszín. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy bo'adhun gyűrűt, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy sárhajító kesztyűt, egy tépett lobogót, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy ősquwarg trófea és egy jégelementál trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy eszement trappoló. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve P.Gagyimir. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, alligátorfog, angyalok gyűrűje, aranyfaló ládikó. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [196,120] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ősquwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadász quwarg. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a vadász quwarg testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg tűzköpő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal vállát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő fejét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a quwarg tűzköpő hasadba mélyeszti. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [195,120] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy királyi őrsánc van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kisebb quwarg isten. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy ősquwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ősquwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[39 pontot használtál fel, van még 222.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

fa 667 3489 3 feladod a 667. tárgyat a 3489. kalandozónak (3 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 6 mozogsz nyugatra
[194,120] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított kristálypalotát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy királyi őrsáncot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy ősquwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg őrparancsnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg őrparancsnok nyakát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg tűzköpő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (55 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +109 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. [13 pontot használtál fel, van még 209.]

a 668 2428 1 átadod a 668. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sáska amulettet Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

aa 651 654 658 átadod a 651. tárgyat a 654. tárgyat a 658. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 rinóbőrt Bea Melindre részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 darázsfarkat Bea Melindre részére. Sajnos nincs nálad aurach bőr. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

aa 232 átadod a 232. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 9 ilkin ércet Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy kaleidoszkóp elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 159.]
[A parancs tárolásra került.]

in 2227 0 1649 leírod a 2227. kalandozónak az 1649. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) díszes fakanalat. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

in 2428 0 1649 leírod a 2428. kalandozónak az 1649. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) díszes fakanalat. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 154.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 154.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 154.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 154.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 5, 17.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 154 pontod maradt, ebből a következő körre 154 pontot vihetsz át. Kapsz még 344 pontot. A következő körben tehát 498 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÍSZES FAKANÁL (1649. TÁRGY)
Ez az egyszerű konyhai eszköz inkább tűnik túlcicomázott fali dísznek, mint használati tárgynak, pedig a nyelén lévő faragások, és festések kusza cirádái közé egy hasát szerető varázstudó komoly rúnákat rejtett! Ha a díszes fakanál a birtokodban van, ezzel kevergeted majd az üstben főzött finomságaid, ezzel minden alkalommal 1 TVP-t megspórolsz a főzés idejéből (1 alá persze nem mehet a TVP költség).

HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé.

QUWARG KATALIZÁTOR (1535. TÁRGY)
A quwarg katalizátor a kisebb quwarg istenek birtokában lévő förtelmes találmány, amivel az alájuk beosztott csapatokat tudják mágikus úton erősíteni. A leggyengébb bogarak is félelmetes ellenfelekké válnak így - talán ez volt a titka az első invázió elhúzódásának is. Félelmetes belegondolni, mi történne, ha több ilyen katalizátor is dolgozna egyszerre! És most Te is megszereztél egy darabot belőle, de hogy áldás-e vagy átok, ezt döntsd el magad. Mindenesetre, ha találkozol egy quwarggal, a szörny harci értékeit a katalizátor közelsége rögtön felerősíti kb. 20%-kal. Ha több katalizátorod van, a hatás felszorzódik, egészen az ötödik katalizátorig. Ennél több hatása még ezzel a különös mágiával sem adódhat össze.

QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY)
A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem.

KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY)
Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted.
A kaleidoszkóp nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 203. fordulód.

Erő: 31 (43) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (48) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 76 (80) Menekülés: 17 % Életkor: 6/14 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 419/329 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 818/2 Pénz: 2205 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 179/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1171 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28277 TP-t kaptál. Jelenleg 1262089 TP-d van. A következő szinthez még 137911 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, ősdentor, Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 201. fordulódban 5106 arany került a bankszámládra. 5157 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 8/7 (+11%) szúrófegyverek: 10/3
vágófegyverek: 10/90 ütőfegyverek: 28/58 (+16%) lőfegyverek: 8/91 (+12%)
dobófegyverek: 25/83 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/79 (+66%) 2. nyomkövetés: 47/39 (+36%) 3. lopás: 6/0
4. mászás: 15/0 5. csapdakészítés: 18/39 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/47
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 63/8 (+27%) 12. taumaturgia: 40/83 (+11%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 3/76 18. szörnyismeret: 33/58 (+40%)
19. pszi: 25/61 (+10%) 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 11/15 24. úszás: 7/2
25. főzés: 11/51 (+10%) 26. csapatmunka: 3/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 279.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 120 TU szükséges.)
tudati gyorsítás (506) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 545.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 darázsfarok (#654) 3 drótszőr (#37) 1 fiatalság itala (#473)
4 gyógykenőcs (#313) 10 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 1 rinóbőr (#651) 2 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 sáska amulett (#668) 1 sötét tekercs (#535)
4 vas dobónyíl (#189) 8 vasérc (#152) 1 aranypikkely (#415)
1 csillezsályalevél (#1253)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 2 csuklyavirág (#133) 2 fekete gyöngy (#99)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 ork csodaszer (#1228) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg katalizátor (#1535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(194,120) quwarg anyakirálynő (#269), kristálypalota (#401), 25. jellempróba, quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), ősquwarg (#300), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678)
(195,120) 48. jellempróba, quwarg ősmágus (#302), ősquwarg (#300), quwarg nagymester (#214), P.Gagyimir (4415. kalandozó), kisebb quwarg isten (#213)
(196,120) phua-kúp (#372), Raia oltár, 29. jellempróba, ősquwarg (#300), vadász quwarg (#241), quwarg tűzköpő (#678)
(196,121) purifikátorok (#157), hidra (#780)
(197,121) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720)
(198,121) Raia oltár, művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.03.20 13:11 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
2012.03.20 13:11 Változások a számládon! 200 zseton átutalása a(z) 1359. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek