| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. márc. 20. 13h:19' EZ A 611. JÁTÉKHETED, 203. FORDULÓD 612. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 117 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az ork bérgyilász fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 924 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| * 1. KP: | t. energia kisütése: 273 9 219 |
| * 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| ek 179 4 | t. energia kisütése: 179 4 |
| kf 1482 691 | kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat a 691. tárggyal |
| v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
| p 74 232 12 | használod a 74. pszi képességet |
| vv 19 73 73 | elmormolod a 19. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| a 2 2227 1 | átadod a 2. tárgyat a 2227. kalandozónak (1 darabot) |
| aa 260 211 | átadod a 260. tárgyat a 211. tárgyat |
| a 677 1125 1 | átadod a 677. tárgyat az 1125. kalandozónak (1 darabot) |
| h 473 | használod a 473. tárgyat |
| m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [197,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.
(Továbbmész...) [196,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a purifikátor testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A purifikátor szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 18, gyógyulás: 19, összesen: +1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a hidra két fejét is. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a hidra bal hátsó lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 57, gyógyulás: 53, összesen: -4 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [194,120] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg anyakirálynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg anyakirálynő fejét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 100, gyógyulás: 102, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2264 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 13, gyógyulás: 60, összesen: +47 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 98 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2673 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 32, gyógyulás: 91, összesen: +59 ÉP}
| kt 259 13 | elkészíted a 259. tárgyat (13 darabot) |
| le 313 | leveszed/lerakod a 313. tárgyat |
| kf 259 3 | kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd) |
| v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
| le 259 | leveszed/lerakod a 259. tárgyat |
| im | imádkozol |
| kf 313 3 | kézbeveszed/felveszed a 313. tárgyat (őrzöd) |
| v 88 10 | elmormolod a 88. varázslatot |
| m 2 2 6 | mozogsz keletre, keletre, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és egy manifeszt.nyúlvány. 3441 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 54, gyógyulás: 43, összesen: -11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [196,120] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ősquwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a vadász quwarg testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal vállát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő fejét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a quwarg tűzköpő hasadba mélyeszti. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}
(Továbbmész...) [195,120] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy királyi őrsánc van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kisebb quwarg isten. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
| fa 667 3489 3 | feladod a 667. tárgyat a 3489. kalandozónak (3 darabot) |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok bal lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg őrparancsnok nyakát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg őrparancsnok testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (55 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
| a 668 2428 1 | átadod a 668. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot) |
| aa 651 654 658 | átadod a 651. tárgyat a 654. tárgyat a 658. tárgyat |
| aa 232 | átadod a 232. tárgyat |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| be 701 | bemész a 701. épületbe |
| kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
| kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
| kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
| h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
| in 2227 0 1649 | leírod a 2227. kalandozónak az 1649. tárgyat |
| in 2428 0 1649 | leírod a 2428. kalandozónak az 1649. tárgyat |
| szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 231 |
| * 3. BP: | t. energia kisütése: 244 2 |
| * 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
| DÍSZES FAKANÁL (1649. TÁRGY) Ez az egyszerű konyhai eszköz inkább tűnik túlcicomázott fali dísznek, mint használati tárgynak, pedig a nyelén lévő faragások, és festések kusza cirádái közé egy hasát szerető varázstudó komoly rúnákat rejtett! Ha a díszes fakanál a birtokodban van, ezzel kevergeted majd az üstben főzött finomságaid, ezzel minden alkalommal 1 TVP-t megspórolsz a főzés idejéből (1 alá persze nem mehet a TVP költség). |
HIDRA (780. SZÖRNY)Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
| QUWARG KATALIZÁTOR (1535. TÁRGY) A quwarg katalizátor a kisebb quwarg istenek birtokában lévő förtelmes találmány, amivel az alájuk beosztott csapatokat tudják mágikus úton erősíteni. A leggyengébb bogarak is félelmetes ellenfelekké válnak így - talán ez volt a titka az első invázió elhúzódásának is. Félelmetes belegondolni, mi történne, ha több ilyen katalizátor is dolgozna egyszerre! És most Te is megszereztél egy darabot belőle, de hogy áldás-e vagy átok, ezt döntsd el magad. Mindenesetre, ha találkozol egy quwarggal, a szörny harci értékeit a katalizátor közelsége rögtön felerősíti kb. 20%-kal. Ha több katalizátorod van, a hatás felszorzódik, egészen az ötödik katalizátorig. Ennél több hatása még ezzel a különös mágiával sem adódhat össze. |
QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY)A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem. |
| KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
| Erő: | 31 (43) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 31 (48) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 32 (40) | Védekezés: | 76 (80) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 6/14 év |
| Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 419/329 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 818/2 | Pénz: | 2205 arany | Kép. pont: | 15 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 179/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 8/7 (+11%) | szúrófegyverek: | 10/3 |
| vágófegyverek: | 10/90 | ütőfegyverek: | 28/58 (+16%) | lőfegyverek: | 8/91 (+12%) |
| dobófegyverek: | 25/83 (+10%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 16/79 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 47/39 (+36%) | 3. lopás: | 6/0 |
| 4. mászás: | 15/0 | 5. csapdakészítés: | 18/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/10 |
| 7. gyógyítás: | 6/1 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 21/47 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 63/8 (+27%) | 12. taumaturgia: | 40/83 (+11%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 3/17 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 33/58 (+40%) |
| 19. pszi: | 25/61 (+10%) | 20. zárnyitás: | 5/97 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 11/15 | 24. úszás: | 7/2 |
| 25. főzés: | 11/51 (+10%) | 26. csapatmunka: | 3/35 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
| hadiszerencse III (#59) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 279. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) porszem megszólal (146) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) átcsoportosítás (189) kp. varázsenergia (191) nyugodt pihenés (195) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a művész jutalma (244) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 120 TU szükséges.) tudati gyorsítás (506) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 545. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | darázsfarok (#654) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
| 4 | gyógykenőcs (#313) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rinóbőr (#651) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | sáska amulett (#668) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
| 4 | vas dobónyíl (#189) | 8 | vasérc (#152) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
| 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | csontszablya (#64) | 2 | csuklyavirág (#133) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
| 1 | quwarg katalizátor (#1535) | |||||||