201. forduló, 203. forduló, Mestermágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 22. 9h:41'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: nov. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5289
SZÁMLA : XXXX

MESTERMÁGUS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lad. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, tüsi hajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Leah bíborosa. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy mammutóriás trófea és egy kék rakolits trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy purifikátor császár trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót. Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Dornodon személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy derit sodronynadrágot, egy Eldaran karkötőjét, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy királyi őrjáratos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Az 1. napon találkozol egy rövid ezüsthajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy grifftoll kesztyűt, egy hókeresztet, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy törpe bakancsot, egy Urgod fétisét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Thargodan raktfőnök trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Thoir el Gard. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 1. napon találkozol egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, izzóan vörös szemű, bajuszos kobudera férfival. Pikkelyes a bőre. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot, egy yiang surranót, egy yiang vállvédőt és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, szürke szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy császári kesztyűt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy quwarg anyakirálynő trófea, egy mouthlan trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Weisser Riese. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg vállpántot, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy káoszszellem trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Főnix. Jobb kezében egy bűvös lantot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tűzfőnix a hátasa. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Beren Peredhil. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. "Én vagyok Ghalla egyik leghíresebb vadásza" - újságolja a másik büszkén. - "Jerikó még Alanorban is az én sültemet eszi. Nincs kedved megkóstolni?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy che-vállszalagot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Alor Moa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Dornodon személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy ében talizmánt, egy életköves gyűrűt, egy Fairlight övét, egy Kabol gyűrűjét, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Friedurgonoma trófea, egy királyi palotaőr trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve McSivaat. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Krael Sorwyen, amikor összefutottatok, adott neked 23 angyalok gyűrűjét (ld. enc.), egy arany pikkelyvértet (ld. enc.), egy Batharak vállemezét (ld. enc.), egy Pusztítás Botját, 2 teknősesszenciát, 4 kristályfolyadékot, egy varkaudar látógömböt, 2 esszenciakristályt, egy pszi követ és 13 gyógykenőcsöt. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Egyértelműen férfi nyomok. A földön találsz egy rövid ezüst hajszálat és egy szőrszálat egy bajuszból. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+515 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 11 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy őrült varázsló fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 368.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 351.]

vtn 192 varázslat tanulás: a 192. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: állatvédelem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 316.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
De hiszen azt a varázslatot már ismered! [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kb 135 416 108 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (416 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 36 gyöngymangót. Kiveszel a bank széfjéből 1 teknőcteknőt. Kiveszel a bank széfjéből 32 nyílvesszőt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 316.]

fa 101 3870 6 feladod a 101. tárgyat a 3870. kalandozónak (6 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Double T részére szánod. Átadsz 6 tintát. Ennek elküldése 40 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

fa 108 3870 30 feladod a 108. tárgyat a 3870. kalandozónak (30 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Double T részére szánod. Átadsz 30 nyílvesszőt. Ennek elküldése 56 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 310.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+7% tau] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

fa 458 3887 1 feladod a 458. tárgyat a 3887. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Pipacs részére szánod. Átadsz 1 Rhatt páncélját. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 302.]

fa 397 3887 1 feladod a 397. tárgyat a 3887. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Pipacs részére szánod. Átadsz 1 zafír erőövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 299.]

fa 634 3887 1 feladod a 634. tárgyat a 3887. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Pipacs részére szánod. Átadsz 1 univerzum nektárját. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 296.]

kf 316 1 kézbeveszed/felveszed a 316. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a ryuku buzogányt, majd a jobb kezedbe veszed a Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

kf 721 2 kézbeveszed/felveszed a 721. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a Zombilapítót. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 456 462 466 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat a 462. tárggyal a 466. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet.
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét.
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 453 533 831 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 533. tárggyal a 831. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 286.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 286.]
[A parancs tárolásra került.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[145,34] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét.

(Továbbmész...) [144,33] Fák, mindenütt csak fák. Utad során felfedezel egy korongfát.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár jobb lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Zombilapítóval csak érinted a bávatag golombár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (33 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [143,33] A terep továbbra is ritka erdő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rodger profi üstjét. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. [36 pontot használtál fel, van még 250.]

kt 1168 elkészíted az 1168. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 Rodger profi üstjét. 160 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

kt 447 2 elkészíted a 447. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Ügyességed TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 239.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[144,34] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 10 életpontot vesztettél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bávatag golombár fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megcsapod a bávatag golombár fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (26 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +95 életerő.)

(Továbbmész...) [145,35] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 50 életpontot sebeztél. Zombilapítóval gyengén megütöd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [145,36] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. [+1% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Zombilapítóval eltalálod a bunthar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bunthar megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Elrakod a távcsövet. [36 pontot használtál fel, van még 203.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Kakkkultripbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy élőholt sullár feltrancsírozása a feladat.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Zombilapítóval eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy bronz fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 183.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácssújtó Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Kacagsz a feladaton, és rutinos játékosként pár kör alatt elnyered a kalandmester zsetonjait. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimvelmukkhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod egy jégtroll legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll jeges testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Zombilapítóval megpöccinted a jégtroll jeges testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kősisakos Turgfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy fekete tű. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy ködcsillag. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenhyll. A feladatod a következő. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Buzgón hozzálátsz a tökéletesen idegen életforma tanulmányozásához. Csak hihetetlen gyógyítói tapasztalatod, rugalmas gondolkodásod és intelligenciát segít abban, hogy rájöjj, melyek a Thargodan létfontosságú szervei, és hogyan kell őket gyógyítani. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. (ld. enc.) 4000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 143.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[146,37] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [147,36] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Chitarel előtt. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 111.]

szk 362 351 369 keresed a 362. szörnyet a 351. szörnyet a 369. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

hu 188 8 237 hulladék: 188 8 237
Hulladékgyűjtés törölve: mérg. ubuk dobónyíl. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladékgyűjtés törölve: tankány karom. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

hu 307 308 131 hulladék: 307 308 131
Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. Hulladékgyűjtés törölve: ubuk tüske. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

bpb bef. parancs berakása:

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [+2% teo] [3 pontot használtál fel, van még 108.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 689 690 688 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 690. tárggyal a 688. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet.
Leveszed az Urgod kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt.
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 692 687 693 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat a 687. tárggyal a 693. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 105.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 105.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 15, 14.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 105 pontod maradt, ebből a következő körre 105 pontot vihetsz át. Kapsz még 343 pontot. A következő körben tehát 448 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY)
Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled.

ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY)
Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.)

BATHARAK VÁLLEMEZE (831. TÁRGY)
A legendás hírű Batharak, a nagyhatalmú mágus készíttette, majd mesés tulajdonságokkal ruházta fel ezt a vállvédőt. Nagyon rég volt már, hogy az Esthar császárság katonái ezt viselték magukon, de azóta is itt-ott fellelhetőek még ezek a régiségek. Ha a válladra csatolod, védettséged hárommal, ügyességed eggyel, a max. ÉP-d pedig tízzel nő. Viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned.

MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY)
A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el.

ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.

ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY)
Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy.

URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY)
Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy.

ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

ZOMBILAPÍTÓ (721. TÁRGY)
Ez a kalapács egy igazi törp mestermunka - a mithril, amiből kovácsolták, a szivárvány minden színében csillog, különösen, ha élőholtak közelében tartózkodsz. A legendás zombilapítót ugyanis annak idején Thorgain királynak készítették, a törpe város alsó tárnáit benépesítő élőholtakat kiűző hadjáratra. Mára már több másolat is készült ebből a bal kézben is használható mágikus ütőfegyverből, amely 2D4+5-ös sebzése mellett 2-vel megnöveli a védettségedet, ha használod (de ehhez min. 15. szintű fegyverszakértelem kell).

DLATHOG KŐZET (829. TÁRGY)
Egy fehér kőzetdarab, amely könnyen morzsolódik. Már majdnem a sarokba hajítod, amikor valami hátsó hang azt súgja: rakd el, talán jó lesz még valamire! A dlathog kőzet a természetben nem fordul elő, éjfattyak által ősrégen elpusztított és megkövesedett Thargodanok koponyacsontjából képződik.

AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.

KÜKLOPSZ SZEM (643. TÁRGY)
Az albínó küklopszok piros szemét gyakran félreteszik azok a nagyhatalmú kalandozók, akik képesek egy ilyen szörnyet legyőzni. Az alkimisták ugyanis jó pénz fizetnek érte, ezért a bolt is megadja az árát ennek az egyébként eléggé gusztustalan és hamar büdösödő ízének.

ÁLLATVÉDELEM (192. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Vadítás? A halál szava? Ha nem cseng ismerősen a varázslatok neve, akkor nincs szükséged az állatvédelemre. De ha mégis, akkor már a névből tudod, hogy mire is számíthatsz. Az állatvédelmet a V 192 paranccsal rakhatod fel, 5 TVP és 25 VP árán. A varázslat elmormolásakor szét kell dörzsölnöd egy lótuszvirág szirmait a befogott állataid hátán. Ezután a varázslat inaktívan fog lapulni mindaddig, amíg valaki egy sikeres vadítást vagy halál szavát nem használ az állataidra. Ekkor az állatvédelem aktiválódik, és minden befogott állatodat megóvja a vadulástól ill. pusztulástól. Ezután persze az állatvédelmet újra fel kell rakni.

RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY)
A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat.
Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag.
- Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél.
Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd.
Az üst nem átadható.

GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)
Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is.
Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak.

KARAKTERLAP

Mestermágus, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight bíborosa vagy. Papi hited: 153. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 202. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 115 cm
IQ: 35 (38) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 27 (31) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 316/238 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (30) Varázspont: 743/337 Pénz: 1379 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 200/230 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1128 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15078 TP-t kaptál. Jelenleg 704696 TP-d van. A következő szinthez még 95304 TP szükséges. Trófeáid: fagymágus, ongóliant, varkaudar hadúr. A 199. fordulódban 6059 arany került a bankszámládra. 6119 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 8/47
vágófegyverek: 2/37 ütőfegyverek: *25/100 lőfegyverek: 2/81
dobófegyverek: 25/26

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (150%) << mandibulakasza (#127)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/61 2. nyomkövetés: 36/19 (+4%) 3. lopás: 1/22
4. mászás: 7/10 (-400%) 5. csapdakészítés: 19/92 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/77
7. gyógyítás: 47/9 (+5%) 8. titkosírás: 4/1 9. felderítés: 16/26
10. szörnyidomítás: 12/18 11. teológia: 36/53 (+12%) 12. taumaturgia: 46/74 (+23%)
13. szerencsejáték: 5/48 (+7%) 14. versengés: 13/75 15. zene: 1/87
16. szörnyismeret: 36/54 (+23%) 17. pszi: *26/100 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 3/62 20. bányászat: 22/0 (+17%) 21. úszás: 6/95
22. főzés: 11/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot )
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó (#96), massza (#217), varkaudar behemót (#189), autentikus vámpír (#154), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer), kronokukac (#285) (csak egyszer), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), tyrannoszaurusz rex (#160), purifikátor császár (#393), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) villámmágia (#227) láth. észlelése (#78) agyburok (#90)
szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> Ciang Csí (#978)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (teljesítve)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
376 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 5 fűszerkeverék (#1170)
1 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 karbin plazma (#199)
6 kék orchidea (#68) 6 tinta (#101) 1 Rhatt páncélja (#458)
1 zafír erőöv (#397) 1 univerzum nektárja (#634)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bőr (#733) 9 drótszőr (#37) 24 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 1 ilkin érc (#232) 2 lótuszvirág (#447)
5 manakristály (#500) 2 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 Rodger profi üstje (#1168) 72 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,33) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), elf kósza háza (#681), Chara-din monolitja (#534)
(144,33) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bávatag golombár (#165), purifikátorok (#157)
(144,34) bávatag golombár (#165)
(145,34) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(145,35) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, 49. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
(145,36) bunthar (#396), tavacska, kihívás tornya (#502), oltár, élőholt sullár (#216), jégtroll (#164)
(146,37) gumifa (#38), 32. jellempróba
(147,36) Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek