| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 25. 9h:31' EZ A 227. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD 228. játékheted kezdete: okt. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| ek 40 13 | t. energia kisütése: 40 13 |
| ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
| kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
| le 1659 | leveszed/lerakod az 1659. tárgyat |
| kf 1165 1551 | kézbeveszed/felveszed az 1165. tárgyat az 1551. tárggyal |
| kb 500 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat |
| bb 2 70 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (70 darabot) |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
| m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}
| vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
| be 705 3 | bemész a 705. épületbe |
| bb 43 123 326 | beraksz a bankba a 43. tárgyat (123 darabot) |
| be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 70 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a vörös rakolits testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 52, gyógyulás: 1, összesen: -51 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
| be 87 | bemész a 87. titkos labirintusba |
| lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt jobb oldalát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod az orbitális mackósajt bal oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Mallon botjával csak érinted az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütöd az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 17 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3458 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 108, gyógyulás: 16, összesen: -92 ÉP}
| lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb oldalát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 41, gyógyulás: 5, összesen: -36 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar, egy ezüst karkötő és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1854 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 85, gyógyulás: 9, összesen: -76 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan bal lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő és 8 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1854 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 41, gyógyulás: 6, összesen: -35 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
| v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
| m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [150,54] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Találsz egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az aurapollátor jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [152,53] Síkság, továbbra is csak síkság.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz bal oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. Kritikus ütés! (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 34 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a csontváz lord jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 58, gyógyulás: 5, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [153,53] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy megsebzett drakolich közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű jobb lábát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Aritma ostorával meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a kronokukac fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a kronokukac testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd a kronokukac testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 48, gyógyulás: 12, összesen: -36 ÉP}
| v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
| ef 10 | energia fejlesztése 10 |
| ef 10 517 | energia fejlesztése 10 |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
| FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY) Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod. |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
| A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY)Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához. |
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
| Erő: | 41 (47) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (27) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/34 év |
| Egészség: | 24 | Életpont: | 276/227 | Jellem: | jó (542) | Tul. pont: | -6 |
| Szerencse: | 21 (36) | Varázspont: | 616/226 | Pénz: | 16445 arany | Kép. pont: | 27 |
| Tudatpont: | 56/20 | Pszi pont: | 123/355 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 5 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | ütőfegyverek: | 28/13 (+12%) |
| lőfegyverek: | 25/49 (+9%) | dobófegyverek: | 17/62 | ||
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/39 (+8%) | 2. nyomkövetés: | 48/60 | 3. mászás: | 9/99 |
| 4. csapdakészítés: | 14/79 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 2/13 | 8. felderítés: | 27/32 (-9%) | 9. szörnyidomítás: | 6/66 |
| 10. teológia: | 12/93 (+13%) | 11. taumaturgia: | 25/45 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 2/92 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/61 (+5%) | 15. szörnyismeret: | 28/36 (+20%) |
| 16. pszi: | 19/85 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/22 (+18%) | 18. vadászat: | 1/64 |
| 19. bányászat: | 23/51 (+11%) | 20. úszás: | 3/95 (-200%) | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
| fürkésző szemek (#213) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 1) |
| 3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1154 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2869 | arany (#50) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 12 | ezüstdarab (#326) | |||
| 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 13 | gyenge méreg (#26) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 68 | kaja (#2) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
| 32 | spiritusz (#170) | 43 | tükör (#43) | 26 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 15 | víz (#27) | |||
| 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
| 7 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | rakolits por (#669) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | sallank nyíl (#129) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szent jogar (#150) | |||
| 1 | szöges bunkó (#8) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
| 1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||