| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. aug. 24. 9h:11' EZ A 390. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD 391. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| * 5. KP: | energia fejlesztése 1 |
| v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
| a 168 2745 3 | átadod a 168. tárgyat a 2745. kalandozónak (3 darabot) |
| kno 10 1 | képesség-növelés 10 |
| m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyíkember testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyíkember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy téfea magoflux. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a láplidérc bal oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varázskő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy mocsárivérc. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a mocsárivérc jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mocsárivérc förtelmes fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A mocsárivérc vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a mocsárivérc bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A mocsárivérc csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 358, gyógyulás: 0, összesen: -358 ÉP}
| m 5 1 4 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [93,64] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Utad során felfedezel egy nekrofunt.
| m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux ragyás nyelvét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Továbbmész...) [95,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a topránypolip puha testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
| hu 275 | hulladék: 275 |
| * 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 4. BP: | használod a 135. tárgyat |
| * 5. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
| Erő: | 24 | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
| IQ: | 20 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
| Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 285/272 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 29 (31) | Varázspont: | 181/3 | Pénz: | 3897 arany | Kép. pont: | 5 |
| Tudatpont: | 9/8 | Pszi pont: | 22/1 | EFejl: | 5 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 22/86 (+4%) | vágófegyverek: | 20/65 | ütőfegyverek: | 2/15 |
| lőfegyverek: | 16/85 | dobófegyverek: | 22/62 (+4%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/49 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 27/53 (+8%) | 3. lopás: | 7/83 |
| 4. mászás: | 7/88 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 14/29 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/47 |
| 7. gyógyítás: | 48/76 (+30%) | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 14/70 |
| 10. szörnyidomítás: | 5/45 (+100%) | 11. teológia: | 16/55 (+8%) | 12. taumaturgia: | 12/76 (+5%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/8 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 17/0 |
| 16. zene: | 17/11 (+20%) | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 3/46 (+10%) |
| 19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/16 | 21. bányászat: | 12/27 |
| 22. főzés: | 8/66 | 23. csapatmunka: | 2/59 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| lopsz a kobuderáktól (8) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| pszi-ernyő (#64) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
| karmos tankány (#137) státusz: éhes |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 542 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 47 | arany (#50) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | uzbány csőr (#169) | |||
| 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||||