| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. márc. 9. 12h:04' EZ A 566. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD 567. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
| hu 123 108 99 | hulladék: 123 108 99 |
| hu 268 280 16 | hulladék: 268 280 16 |
| hu 236 304 214 | hulladék: 236 304 214 |
| hu 152 314 102 | hulladék: 152 314 102 |
| v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
| m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 23, gyógyulás: 97, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [151,101] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hordóagyú mameluk. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 28 aranyat. Jutalmad nem marad el (+23 varázspont). 2388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 45, gyógyulás: 106, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [152,101] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet!
| v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Épületek tűnnek fel. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
| ee 301 444 601 | eladod a 301. tárgyat a 444. tárgyat a 601. tárgyat |
| ee 419 244 1510 | eladod a 419. tárgyat a 244. tárgyat az 1510. tárgyat |
| ve 1263 1 | megveszed az 1263. tárgyat 1 |
| ve 553 1 | megveszed az 553. tárgyat 1 |
| ve 334 30 | megveszed a 334. tárgyat 30 |
| ve 131 20 | megveszed a 131. tárgyat 20 |
| m 5 2 1 | mozogsz délnyugatra, keletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 37 életpontot sebeztél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és 8 madártoll. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 7, gyógyulás: 44, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [185,61] Továbbmész a város utcáján. Úgy hallottad, hogy a Szende Ongólianthoz címzett fogadó tulajdonosa alkalmi szakácsokat keres. Mivel épp erre visz az utad, elhatározod, hogy utánajársz a hírnek. Hamar kiderül, hogy a pletyka igaz, miután Hétujjú Oszkár, a fogadós készségesen felvilágosít:
- Bizony! Maga a méltóságos Alechandro Diwax érkezik a városba néhány nap múlva! - mondja, és te bólogatsz bőszen, holott fogalmad sincs, ki lehet az illető. - Egész háza népe kíséri majd, és itt szállnak meg az Ongóliantban! Elvégre a mi fogadónk a legkitűnőbb egész Alanorban! - állítja, és hangjából csak úgy süt a büszkeség.
- Valóban. De miért kerestek alkalmi szakácsokat? - érdeklődsz udvariasan.
- Diwax nagyúr legendás ínyenc, és maga is mesterszakács! Ő egyáltalán nem tartja alantas, pórias hóbortnak a főzést, mint más főurak, és igen nagyra értékeli a valódi szakácsművészetet. Ha a városba tér, végiglátogatja a jó nevű fogadókat, és ismeretlen, új ízek után kutat. Még Őfelsége főszakácsát, Rodgert is kritizálta, és Királyunk ad a szavára! De ezt a történetet biztosan ismered. Ezért hagyta el az udvart Rodger. A baj csupán az, hogy a fogadósok versengenek a kegyeiért, és valamelyikük tegnap odáig vetemedett, hogy megmérgezte a szakácsainkat! Bizony! Így aztán félő, hogy nem tudunk illő étekkel előállni majd. Hát ezért.
- Megmérgezték a szakácsaitokat? - hüledezel, és a fogadós szomorúan bólogat. Aztán megkér, hogy vidd hírét mindennek, és ha ismersz főzésben jártas, ügyes kezű kalandozókat, jelentkezzetek nála legalább hárman, mihamarabb. Hozzáteszi, hogy bőséggel megjutalmaz titeket, ha kisegítitek szorult helyzetéből. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs és egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 793, sebződés: 10, gyógyulás: 17, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [186,60] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Utad során felfedezel egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi emlékművet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy Blounther apó. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. (A balkezes gyűrű védett meg.) Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és 2 csuklyavirág. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 3094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 54, gyógyulás: 31, összesen: -23 ÉP}
| be 651 | bemész a 651. épületbe |
| m 2 4 6 | mozogsz keletre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [187,61] Továbbmész a város utcáján. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
(Továbbmész...) [186,61] Még mindig a városban vagy.
| kb 99 389 1069 | kiveszel a bankból a 99. tárgyat (389 darabot) |
| bb 251 328 347 | beraksz a bankba a 251. tárgyat (328 darabot) |
| ef 15 | energia fejlesztése 15 |
| szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
| * 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot |
| * 2. BP: | t. energia kisütése: 215 2 |
HORDÓAGYÚ MAMELUK (254. SZÖRNY) A hordóagyú mameluk a hegyek korlátlan hatalmú verőembere. Elálló fülű ősgorillára emlékeztet, hatalmas, lapátszerű tenyerekkel, hegyes agyarakkal, és persze mérgező csípést okozó, ostorszerű farokkal. Egyaránt képes adni és kapni. A hordóagyú mamelukból valósággal sugárzik butaság, és ez olyan képességgel ruházza fel, mintha képes lenne az agytaposás varázslat elmormolására. A buta mamelukokat egy dolog érdekli, az arany. Márpedig ilyet minden kalandozó hord magánál, úgyhogy bártan számíthatsz a hordóagyú mamelukok támadására. A pletykák szerint egyébként Krapixlon Authir titkos háremet tart, és a háremre három szelídített hordóagyú mameluk eunuch ügyel. |
| TÜNDE ÍJ (553. TÁRGY) A tünde íj egy varázslatos szerszám. A hosszú íjhoz hasonlóan készül, azonban a néhány különbség sokkal hatékonyabbá teszi. Igaz, ezek a különbségek az elf faj féltve őrzött titkai. És ha valahogyan mégis hozzájutsz egy tünde íjhoz, akkor sem fogod tudni megtalálni a teljes harmóniát a fegyverrel, ha nem vagy elf - így használni sem tudod. Nos, ha tovább olvasol, akkor már bizonyos, hogy csakis elf lehetsz. A tünde íj is vapár ágból készül, azonban a sokkal finomabb és tökéletes formázást, sőt, az íj rugalmasságának megnövelését itt a két smirglilevél helyett két fabontó biztosítja. A húr pedig nem egy, hanem két magszim bél összesodrásával, és két csepp spiritusszal való speciális kezeléssel készül. Ez a különleges elf eljárás 50 TVP-t igényel, de megéri a munkát! A tünde íj ugyanis +6-ot ad a támadásodhoz, viszont használatához legalább 12-es lőfegyver szakértelem szükséges. A tünde íjhoz minden nyíl használható, amely a hosszú íjhoz, de persze léteznek speciális elf nyilak is. Ha a hosszú íj nyilait akarod használni KF paranccsal, akkor azt mindenképp meg kell adnod, hogy melyik lövedéket a 2. paraméterben. Ezenkívül az olyan tárgyak (nyílvesszők) elkészítéséhez, amelyhez hosszú íj kell, szintén jó a tünde íj. |
| BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
| Erő: | 26 (41) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (40) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 6/17 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 415/595 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 34 (43) | Varázspont: | 850/413 | Pénz: | 2218 arany | Kép. pont: | 14 |
| Tudatpont: | 15/2 | Pszi pont: | 149/144 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 29 |
| vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 11 |
| dobófegyverek: | * 27 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 67 | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 19 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 25 |
| 10. szörnyidomítás: | 8 | 11. teológia: | 55 | 12. taumaturgia: | 51 |
| 13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 11 | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 29 | 18. pszi: | 19 |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 13 |
| 22. úszás: | 2 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| trikornis herceg (#261) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), Tharr haragja (#145), tűzeső (#61) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 20. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | fürgülés (#92) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| tüskés harci gromak (#156) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
| 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
| 4 | bordacsont (#16) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
| 1 | deus ex machina (#1) | 1 | din formázó minta (#301) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
| 7 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
| 2 | gór formázó minta (#444) | 1 | hro formázó minta (#601) | 3 | ilkin érc (#232) | |||
| 1 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 5 | kvazár (#244) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapkorong (#80) | |||
| 2 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 18 | nyílvessző (#108) | 8 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 2 | pular kristály (#239) | 2 | ramit kő (#226) | 3 | roxati zárfaló (#314) | |||
| 231 | rozsomákszőr (#1510) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
| 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | ugh méreg (#166) | 19 | vasérc (#152) | |||
| 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 12 | vízionár szem (#102) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1266 | arany (#50) | 22 | acéltű (#334) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | |||
| 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | fémrúd (#104) | 16 | madártoll (#112) | |||
| 1 | nagy vaskulcs (#186) | 5 | pirkit (#153) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
| 2 | szögletes kő (#17) | 1 | tünde íj (#553) | 13 | ubuk tüske (#131) | |||
| 22 | víz (#27) | |||||||