198. forduló, 200. forduló,
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 19. 9h:11'
EZ A 390. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
391. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,62] koordinátán.
Shadowmage átadott neked a 1. napon 2 TU-t. Ezüstkarom átadott neked a 1. napon 5 TU-t.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod.

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 4 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 4 kerek követ találsz. [3 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 352.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 331.]

ef 6 503 energia fejlesztése 6
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 303.]

le 275 leveszed/lerakod a 275. tárgyat
Leveszed az ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

kf 1753 kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

v 21 elmormolod a 21. varázslatot
A varázslatot nem tudod elmondani, mert nem adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

a 168 2745 3 átadod a 168. tárgyat a 2745. kalandozónak (3 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

flh 15 94 felt. lőfegyver haszn. 15 a 94. tárggyal
Ok, FLH 15 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 3 5 1 mozogsz délkeletre, délnyugatra, északkeletre
[93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sebesült mocsárivérc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc puha testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel megcsapod a mocsárivérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mocsárivérc csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mocsárivérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+7 varázspont). Mosolyogva kidobod a nevetséges óriás szőröspók trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mocsárivérc trófeát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+128 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+88 életerő.) Utad során felfedezel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy mocsári penkét. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Leah bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy nektoraf cipeli. {támadása: 27.} Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bruce Dragon Lee. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egyszercsak megpillantod egy barna, copfos hajú, kék szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy korinthai talizmánt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy bámulatos zombi trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. {egészsége: 57.} Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [92,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Északra fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,63] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét.
[110 pontot használtál fel, van még 193.]

m 8 4 1 mozogsz északra, délre, északkeletre
[93,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy téfea magoflux nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.

(Továbbmész...) [93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét.

(Továbbmész...) [94,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Észreveszel egy mocsári penkét. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 1 5 mozogsz délnyugatra, északkeletre, délnyugatra
[93,63] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét.

(Továbbmész...) [94,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét.

(Továbbmész...) [93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Látsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét.
[30 pontot használtál fel, van még 133.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,64] Bozótos terepre értél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 123.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

ek 501 10 t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 123.]
[A parancs tárolásra került.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 98.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 93.]

* 4. BP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[23 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 26, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 370 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSILLAGAPRÓD IDÉZÉS (412. TUDATI KÉPESSÉG)
Közös tudatotok újabb nagy lépést tett az Ősi Istenek megismerése felé! A régmúlt idők történelméről nem nagyon maradtak fent írásos feljegyzések, és azok is feltehetőleg elenyésztek a Nagy Tűzviharban. Az Ősi Hajnal Lovagjaiként azonban kitartó kutatásotokat siker koronázta és megtaláltátok a megoldást arra, hogy hogyan lehetne elérni az Ősi Istenek hatalmának egy apró szeletét. A tudati energiák koncentrálásával képessé váltatok arra, hogy átlássatok időn és téren át. Az Ősi Istenek - Chara-din kivételével - lényegükben nincsenek jelen a világunkban, és vélhetőleg sosem lesznek már. Néhol azonban érzékelhető valójuk lenyomatának egy-egy szikrája. Ezen apró szikrákat tudati úton megvizsgálva újabb információkat sikerült szereznetek az ősi időkből! Chara-din, a káosz démona már az ősidőkben a teljes anyagi világ leigázását tervezte. A rombolásnak és pusztításnak élő teremtményei néha egész közel jártak e cél végrehajtásában. Szerencsére akkor is léteztek az életet, a rendet követő teremtmények, akik felvették a harcot az ocsmány hordákkal. Közülük is kiemelkednek Bufa papjai és Rhatt elit paplovagjai. Ők harcoltak a mindet elsöpörni készülő káosz ellen, így mikor minden kötél szakadt, és Chara- din teremtményei végső pusztulással fenyegették az anyagi világot, Rhatt a legkiválóbb lovagjai megsegítésére elküldte a Csillagapródokat. A Csillagapródok a csillagok nyers, izzó energiájából álló humanoid forma teremtmények. Az apród elnevezés csak funkciójuk miatt ragadt rajtuk, hiszen az ősi lovagok segítői voltak. Tényleges hatalmuk az avatárokéval vetekedett. Most újabb bizonyítékot találtatok rá, hogy az Ősi Istenek valahonnan, felfoghatatlan távolságból és időből figyelhetik Közös Tudatotokat, és támogatják harcotokat a gonoszság ellen, hiszen megismerhettétek a Csillagapród megidézésének titkát! Sajnos azonban a hatalmuk teljes egészét nem sikerült megismerni, de lényének egy részét erre a világra tudjátok hívni, és az apród az Ősi Istenek akaratát követve segíti küzdelmeteket a sötétség erőivel szemben.
Ahhoz, hogy megidézz egy Csillagapródot add ki az EK 412 parancsot. Ez a tevékenység óriási erőfeszítést és megfelelő előkészületeket igényel, 50 TVP-be és 10 TU-ba kerül. Ekkor a szolgálatodba kerül egy Csillagapród, amely fegyvereidet és páncélzatodat tartja rendben, valamint cipeli helyetted. Játéktechnikailag a Csillagapród málhásként funkcionál, 50 kg terhet cipel (abban az esetben is, ha nincs nálad 50 kg-nyi fegyver és páncél). Mivel nem evilági teremtmény, ha arra vetemednél, hogy SZE vagy ne adj isten SZM paranccsal megválnál tőle, akkor rögtön elhagyja Ghallát, mintha sosem létezett volna. Miután sikerült magad mellé fogadnod egy Csillagapródot, több lehetőséged adódik lényének megismerésére, további tanulmányozására, így akár további, eddig még nem ismert képességeit is sikerülhet szolgálatodba állítani.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 63. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 24 Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 285/235 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (31) Varázspont: 181/0 Pénz: 3850 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 9/0 Pszi pont: 22/16 EFejl: 3
Eddig összesen 1106 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2559 TP-t kaptál. Jelenleg 382074 TP-d van. A következő szinthez még 67926 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, mocsárivérc. A 196. fordulódban 11281 arany került a bankszámládra. 11337 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/80 (+6%) vágófegyverek: 20/61 ütőfegyverek: 2/15
lőfegyverek: 16/82 (+3%) dobófegyverek: 22/54 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/39 (+10%) 2. nyomkövetés: 27/37 (+4%) 3. lopás: 7/83
4. mászás: 7/86 5. csapdakészítés: 14/19 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/47
7. gyógyítás: 47/86 (+60%) 8. titkosírás: 3/0 9. felderítés: 14/70
10. szörnyidomítás: 4/45 11. teológia: 16/37 (+5%) 12. taumaturgia: 12/69 (+2%)
13. szerencsejáték: 2/8 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 17/0
16. zene: 16/71 (+20%) 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 3/26 (+3%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 7/16 21. bányászat: 12/27
22. főzés: 8/66 23. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik
karmos tankány (#137) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 576 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 spiritusz (#170) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyíkfű (#201) 3 kerek kő (#19) 1 téfea-agy (#172)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,64) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, uzbányok (#102), quwarg harcos (#201)
(93,62) téfea magofluxok (#98), egy ismeretlen isten rúnaköve
(93,63) mocsárivércok (#7143), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), szintszívó (#96), Bruce Dragon Lee (1679. kalandozó), egy troll férfi
(94,62) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148)
(94,64) Leah oltár, 41. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek