| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. aug. 19. 9h:11' EZ A 390. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD 391. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| * 5. KP: | energia fejlesztése 1 |
| ef 3 501 | energia fejlesztése 3 |
| ef 6 503 | energia fejlesztése 6 |
| le 275 | leveszed/lerakod a 275. tárgyat |
| kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
| v 21 | elmormolod a 21. varázslatot |
| ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
| a 168 2745 3 | átadod a 168. tárgyat a 2745. kalandozónak (3 darabot) |
| flh 15 94 | felt. lőfegyver haszn. 15 a 94. tárggyal |
| m 3 5 1 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc puha testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel megcsapod a mocsárivérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mocsárivérc csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mocsárivérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+7 varázspont). Mosolyogva kidobod a nevetséges óriás szőröspók trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mocsárivérc trófeát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
(Továbbmész...) [92,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Északra fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Észreveszel egy mocsári penkét.
[110 pontot használtál fel, van még 193.]
| m 8 4 1 | mozogsz északra, délre, északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét.
(Továbbmész...) [94,62] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
| m 5 1 5 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [94,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.
(Továbbmész...) [93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Látsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét.
[30 pontot használtál fel, van még 133.]
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
| ek 501 10 | t. energia kisütése: 501 10 |
| v 21 4 | elmormolod a 21. varázslatot |
| * 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 4. BP: | használod a 135. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
| CSILLAGAPRÓD IDÉZÉS (412. TUDATI KÉPESSÉG) Közös tudatotok újabb nagy lépést tett az Ősi Istenek megismerése felé! A régmúlt idők történelméről nem nagyon maradtak fent írásos feljegyzések, és azok is feltehetőleg elenyésztek a Nagy Tűzviharban. Az Ősi Hajnal Lovagjaiként azonban kitartó kutatásotokat siker koronázta és megtaláltátok a megoldást arra, hogy hogyan lehetne elérni az Ősi Istenek hatalmának egy apró szeletét. A tudati energiák koncentrálásával képessé váltatok arra, hogy átlássatok időn és téren át. Az Ősi Istenek - Chara-din kivételével - lényegükben nincsenek jelen a világunkban, és vélhetőleg sosem lesznek már. Néhol azonban érzékelhető valójuk lenyomatának egy-egy szikrája. Ezen apró szikrákat tudati úton megvizsgálva újabb információkat sikerült szereznetek az ősi időkből! Chara-din, a káosz démona már az ősidőkben a teljes anyagi világ leigázását tervezte. A rombolásnak és pusztításnak élő teremtményei néha egész közel jártak e cél végrehajtásában. Szerencsére akkor is léteztek az életet, a rendet követő teremtmények, akik felvették a harcot az ocsmány hordákkal. Közülük is kiemelkednek Bufa papjai és Rhatt elit paplovagjai. Ők harcoltak a mindet elsöpörni készülő káosz ellen, így mikor minden kötél szakadt, és Chara- din teremtményei végső pusztulással fenyegették az anyagi világot, Rhatt a legkiválóbb lovagjai megsegítésére elküldte a Csillagapródokat. A Csillagapródok a csillagok nyers, izzó energiájából álló humanoid forma teremtmények. Az apród elnevezés csak funkciójuk miatt ragadt rajtuk, hiszen az ősi lovagok segítői voltak. Tényleges hatalmuk az avatárokéval vetekedett. Most újabb bizonyítékot találtatok rá, hogy az Ősi Istenek valahonnan, felfoghatatlan távolságból és időből figyelhetik Közös Tudatotokat, és támogatják harcotokat a gonoszság ellen, hiszen megismerhettétek a Csillagapród megidézésének titkát! Sajnos azonban a hatalmuk teljes egészét nem sikerült megismerni, de lényének egy részét erre a világra tudjátok hívni, és az apród az Ősi Istenek akaratát követve segíti küzdelmeteket a sötétség erőivel szemben. Ahhoz, hogy megidézz egy Csillagapródot add ki az EK 412 parancsot. Ez a tevékenység óriási erőfeszítést és megfelelő előkészületeket igényel, 50 TVP-be és 10 TU-ba kerül. Ekkor a szolgálatodba kerül egy Csillagapród, amely fegyvereidet és páncélzatodat tartja rendben, valamint cipeli helyetted. Játéktechnikailag a Csillagapród málhásként funkcionál, 50 kg terhet cipel (abban az esetben is, ha nincs nálad 50 kg-nyi fegyver és páncél). Mivel nem evilági teremtmény, ha arra vetemednél, hogy SZE vagy ne adj isten SZM paranccsal megválnál tőle, akkor rögtön elhagyja Ghallát, mintha sosem létezett volna. Miután sikerült magad mellé fogadnod egy Csillagapródot, több lehetőséged adódik lényének megismerésére, további tanulmányozására, így akár további, eddig még nem ismert képességeit is sikerülhet szolgálatodba állítani. |
| Erő: | 24 | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
| IQ: | 20 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
| Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 285/235 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 29 (31) | Varázspont: | 181/0 | Pénz: | 3850 arany | Kép. pont: | 4 |
| Tudatpont: | 9/0 | Pszi pont: | 22/16 | EFejl: | 3 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 22/80 (+6%) | vágófegyverek: | 20/61 | ütőfegyverek: | 2/15 |
| lőfegyverek: | 16/82 (+3%) | dobófegyverek: | 22/54 (+2%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/39 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 27/37 (+4%) | 3. lopás: | 7/83 |
| 4. mászás: | 7/86 | 5. csapdakészítés: | 14/19 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/47 |
| 7. gyógyítás: | 47/86 (+60%) | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 14/70 |
| 10. szörnyidomítás: | 4/45 | 11. teológia: | 16/37 (+5%) | 12. taumaturgia: | 12/69 (+2%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/8 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 17/0 |
| 16. zene: | 16/71 (+20%) | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 3/26 (+3%) |
| 19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/16 | 21. bányászat: | 12/27 |
| 22. főzés: | 8/66 | 23. csapatmunka: | 2/59 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| lopsz a gnómoktól (6) bármit |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | pszi-ernyő (#64) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
| karmos tankány (#137) státusz: nagyon éhezik |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 576 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | spiritusz (#170) | 5 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | gyíkfű (#201) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
| 1 | uzbány csőr (#169) | |||||||