198. forduló, 200. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 4. 15h:38'
EZ A 565. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD
566. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,101] koordinátán.
Jázmin átadott neked a 1. napon 1 MXTU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rubin fülbevalót (600 arany), 1 teriád íjat (410 arany), 1 varkaudar látógömböt (50 arany), 231 rozsomákszőrt (100 arany), 5 gromak bőrt (1 arany), 1 kvazár páncélt (200 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+21 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy norpadolótika nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 32 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika bal középső lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+23 varázspont.) 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 43, gyógyulás: 42, összesen: -1 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 332.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-26 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-26 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

fkt 17 5 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

tv 145 61 40 támadó/véd. varázslat a 145. varázslatot a 61. varázslatot a 40. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: Tharr haragja. Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. Védekező varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

flh 15 249 felt. lőfegyver haszn. 15 a 249. tárggyal
FLH 15 249 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

flh 1 131 felt. lőfegyver haszn. 1 a 131. tárggyal
Ok, FLH 1 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

id 240 12 idomítod a 240. szörnyet 12 pontért
Megkezded a sivatagi doareg idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 210 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [12 pontot használtál fel, van még 280.]

jlk 6266 jelszó kimondása 6266
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Apró rúgást kapsz a massza patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A massza lendületes ütése célt téveszt. A massza feléd döf, de csak ijesztésképp. A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Lábával meglök a massza. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 1243 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+838 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 53, gyógyulás: 25, összesen: -28 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Igen, megvan! A következő kincseket találtad: 4 arany, egy nyu-shuriken, 6 fekete gyöngy és egy ametiszt medál. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 265.]

m 8 5 6 mozogsz északra, délnyugatra, nyugatra
[154,100] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: egy orgyilkos tőr. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 4 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 77, gyógyulás: 27, összesen: -50 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 55, gyógyulás: 117, összesen: +62 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.

(Továbbmész...) [153,101] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.


(Továbbmész...) [152,101] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion bébi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 64 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion bébi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 szögletes követ. [98 pontot használtál fel, van még 167.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[151,101] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot!

(Továbbmész...) [150,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,102] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.

Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [66 pontot használtál fel, van még 101.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[149,101] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 52 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 5, gyógyulás: 22, összesen: +17 ÉP}


(Továbbmész...) [149,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet!

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret.

(Továbbmész...) [148,99] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 56 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [52 pontot használtál fel, van még 49.]

m 4 mozogsz délre
[148,100] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Látsz egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Tűzhajú hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Találkozol egy emberrel, akinek hosszú kacskaringós szakálla szinte a földig ér. Egy különös botot tart jobb kezében. Hűvös aurájából látod, hogy egy jégmágushoz van szerencséd. Ő Kid Cloudkicker, a jégmágusok ügyeletes bajkeverője, minden probléma okozója. Összeismerkedtek. Az ő neve Kid Cloudkicker. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 29.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 24.]

lm 900 7 18 mozogsz 900 7 18
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-29 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs és 1 pszi kő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [9. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [24 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 18 21 16 mozogsz 18 21 16
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 6 905 2 mozogsz 6 905 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ek 215 2 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 180 80 677 hulladék: 180 80 677
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapkorongot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 226 232 268 hulladék: 226 232 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ramit követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ilkin ércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 2. BP: elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -10.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 12, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a tüskés harci gromak. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Mostantól több kezdeti és befejező parancsot adhatsz ki. (ld. enc.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 340 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUBIN FÜLBEVALÓ (673. TÁRGY)
Különlegesen ritka és mesés varázstárgy a rubin fülbevaló - állítólag Folrang, az ősöreg rubinsárkány hihetetlen kincsgyűjteményének egy értékes darabja. Ha azon szerencsések közé tartozol, aki a fülébe akaszthatja ezt a gyönyörű ékszert, máris tapasztalhatod a hatását: max. ÉP-d megnő harminccal, védettséged hárommal, ha viseled.

TERIÁD ÍJ (1288. TÁRGY)
Igazi kincshez jutottál, most, hogy sikerült épségben megszerezned egy teriád íjász féltve őrzött fegyverét. Igen! A teriád íj állítva mért magassága kb. másfélszerese a hagyományos hosszú íjénak. Bár ez a háromméteres teriádok kezében nem tűnt jelentősnek, ha te használod, valószínűleg lesznek gondjaid vele. Persze egy kis gyakorlás e fegyverrel, és már át is hidaltad ezeket a nehézségeket. A teriád íjhoz teriád nyílvesszőt használhatsz a KF 1288 <nyílvessző száma> parancs kiadásával. Ehhez lőfegyver szakértelmednek legalább 40. szintűnek kell lennie.

ROZSOMÁKSZŐR (1510. TÁRGY)
A szigetvilágban a rozsomákok sokféle alfaja ismert, s ezek mind szokásaikban, mind pedig tulajdonságaikban nagy változatosságot mutatnak. Valami közös azért persze akad bennük, mégpedig a szőrzetük! Az arasznyi, rendkívül erős, de ugyanakkor hajlékony, és vastag szőrszálak gyakorlatilag érzéketlenek minden külső behatással szemben. Ezeket a közönséges tűz nem égeti, sav nem emészti, jég nem dermeszti, és még elvágni is igen nehéz őket. Kár, hogy fogalmad sincs, mire lehetne felhasználni. A szőrszál tanulmányozása során arra mindenesetre hamar rájössz, miért is olyan nehéz kirázni a bundájából egy nyavalyás rozsomákot!

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod.

TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS
Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat.
Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr püspöke vagy. Papi hited: 193. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 199. fordulód.

Erő: 26 (41) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (41) Védekezés: 69 Menekülés: 20 % Életkor: 5/16 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 416/501 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 850/389 Pénz: 5 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 15/12 Pszi pont: 141/110 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 1327 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14258 TP-t kaptál. Jelenleg 1156742 TP-d van. A következő szinthez még 43258 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 199. fordulódban 1977 arany került a bankszámládra. 1977 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 12 (+1) ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 11
dobófegyverek: * 27

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 67 3. lopás: 6
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 19 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 20
10. szörnyidomítás: 8 (+1) 11. teológia: 54 12. taumaturgia: 51
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 11 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 29 18. pszi: 18
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 13 (+1)
22. úszás: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), Tharr haragja (#145), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) fürgülés (#92) >> Orkhan Thai (#238)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
3 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128) 8 spiritusz (#170)
4 ubuk tüske (#131) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193)
1 bordacsont (#16) 6 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyu-shuriken (#157) 8 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 pszi kő (#248) 5 szögletes kő (#17)
2 Thargodan esszencia (#328) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(148,99) Sheran rúnaköve, érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(148,100) a 71. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Elenios oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), érclelőhely, Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(149,100) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 44. jellempróba, érclelőhely
(149,101) arató csattanatok (#144), quwarg királynő (#153)
(149,102) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(150,101) Tharr oltár, érclelőhely
(151,101) érclelőhely
(152,101) vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(154,100) Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432)
(154,101) norpadolótika (#226), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek