| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. márc. 4. 15h:38' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 199. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 32 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika bal középső lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+23 varázspont.) 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 43, gyógyulás: 42, összesen: -1 ÉP}
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
| p 72 | használod a 72. pszi képességet |
| fkt 17 5 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot) |
| tv 145 61 40 | támadó/véd. varázslat a 145. varázslatot a 61. varázslatot a 40. varázslatot |
| flh 15 249 | felt. lőfegyver haszn. 15 a 249. tárggyal |
| flh 1 131 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 131. tárggyal |
| id 240 12 | idomítod a 240. szörnyet 12 pontért |
| jlk 6266 | jelszó kimondása 6266 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Apró rúgást kapsz a massza patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A massza lendületes ütése célt téveszt. A massza feléd döf, de csak ijesztésképp. A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Lábával meglök a massza. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 1243 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+838 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 53, gyógyulás: 25, összesen: -28 ÉP}
| m 8 5 6 | mozogsz északra, délnyugatra, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 4 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 77, gyógyulás: 27, összesen: -50 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 55, gyógyulás: 117, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [153,101] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Továbbmész...) [152,101] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion bébi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 64 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion bébi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
| m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [150,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
(Továbbmész...) [149,102] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.





















































































































































































































































































































Odakint is körülnézel.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
| m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 845 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 52 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 5, gyógyulás: 22, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [149,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet!
(Továbbmész...) [148,99] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 56 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| be 71 | bemész a 71. titkos labirintusba |
| lm 900 7 18 | mozogsz 900 7 18 |
| lm 18 21 16 | mozogsz 18 21 16 |
| lm 6 905 2 | mozogsz 6 905 2 |
| ek 215 2 | t. energia kisütése: 215 2 |
| hu 180 80 677 | hulladék: 180 80 677 |
| hu 226 232 268 | hulladék: 226 232 268 |
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
| * 2. BP: | elmormolod a 161. varázslatot |
| RUBIN FÜLBEVALÓ (673. TÁRGY) Különlegesen ritka és mesés varázstárgy a rubin fülbevaló - állítólag Folrang, az ősöreg rubinsárkány hihetetlen kincsgyűjteményének egy értékes darabja. Ha azon szerencsések közé tartozol, aki a fülébe akaszthatja ezt a gyönyörű ékszert, máris tapasztalhatod a hatását: max. ÉP-d megnő harminccal, védettséged hárommal, ha viseled. |
| TERIÁD ÍJ (1288. TÁRGY) Igazi kincshez jutottál, most, hogy sikerült épségben megszerezned egy teriád íjász féltve őrzött fegyverét. Igen! A teriád íj állítva mért magassága kb. másfélszerese a hagyományos hosszú íjénak. Bár ez a háromméteres teriádok kezében nem tűnt jelentősnek, ha te használod, valószínűleg lesznek gondjaid vele. Persze egy kis gyakorlás e fegyverrel, és már át is hidaltad ezeket a nehézségeket. A teriád íjhoz teriád nyílvesszőt használhatsz a KF 1288 <nyílvessző száma> parancs kiadásával. Ehhez lőfegyver szakértelmednek legalább 40. szintűnek kell lennie. |
| ROZSOMÁKSZŐR (1510. TÁRGY) A szigetvilágban a rozsomákok sokféle alfaja ismert, s ezek mind szokásaikban, mind pedig tulajdonságaikban nagy változatosságot mutatnak. Valami közös azért persze akad bennük, mégpedig a szőrzetük! Az arasznyi, rendkívül erős, de ugyanakkor hajlékony, és vastag szőrszálak gyakorlatilag érzéketlenek minden külső behatással szemben. Ezeket a közönséges tűz nem égeti, sav nem emészti, jég nem dermeszti, és még elvágni is igen nehéz őket. Kár, hogy fogalmad sincs, mire lehetne felhasználni. A szőrszál tanulmányozása során arra mindenesetre hamar rájössz, miért is olyan nehéz kirázni a bundájából egy nyavalyás rozsomákot! |
PSZI KŐ (248. TÁRGY)Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád. - Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. |
| TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
| Erő: | 26 (41) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (41) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 5/16 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 416/501 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 850/389 | Pénz: | 5 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 15/12 | Pszi pont: | 141/110 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 3 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 29 |
| vágófegyverek: | 12 (+1) | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 11 |
| dobófegyverek: | * 27 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 67 | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 19 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 20 |
| 10. szörnyidomítás: | 8 (+1) | 11. teológia: | 54 | 12. taumaturgia: | 51 |
| 13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 11 | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 29 | 18. pszi: | 18 |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 13 (+1) |
| 22. úszás: | 2 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| trikornis herceg (#261) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
| mentális pajzs (#72) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), Tharr haragja (#145), tűzeső (#61) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 20. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | fürgülés (#92) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| tüskés harci gromak (#156) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 4 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
| 3 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | 8 | spiritusz (#170) | |||
| 4 | ubuk tüske (#131) | 7 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 5 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
| 1 | bordacsont (#16) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
| 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
| 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 8 | óndarab (#85) | |||
| 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pszi kő (#248) | 5 | szögletes kő (#17) | |||
| 2 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ugh méreg (#166) | |||||