197. forduló, 199. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 3. 9h:12'
EZ A 565. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
566. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,103] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 sámán gyógykenőcsöt (200 arany kikiáltási áron), 1 szent jogart (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 3 tolmokov-koktélt (1 arany), 3 roxati zárfalót (250 arany), 1 mágusköpenyt (505 arany), 1 smaragd védőgyűrűt (50 arany), 1 bronzpajzsot (1 arany), 1 vassisakot (1 arany).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy trikornis herceg nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis herceg testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a trikornis herceg testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a trikornis herceg testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. Varázserőd töltődik (+22 varázspont). 3009 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 90, gyógyulás: 80, összesen: -10 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-26 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-26 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

gyj 0 150 1 felt. gyűjtés 150 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 150% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

d 4 4 eldobod a 4. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 botot. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. A hosszú munka után az eredmény csekélyke.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[30 pontot használtál fel, van még 271.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[160,102] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.

(Továbbmész...) [159,102] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elődött. [58 pontot használtál fel, van még 213.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[157,101] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ongóliant testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 pular kristály, egy ezüstshuriken és egy vas dobónyíl. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 582, sebződés: 148, gyógyulás: 97, összesen: -51 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [156,100] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [155,101] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.

Találsz egy amniosz-fát. [104 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 mozogsz nyugatra
[154,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ha jó erősen fogod, mélyre merül, mint egy kard,
De sebet nem ejt, csak előre juttat.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 92.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ha jó erősen fogod, mélyre merül, mint egy kard,
De sebet nem ejt, csak előre juttat.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 87.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 396 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 82.]
[A parancs tárolásra került.]

v 22 160 1 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 77.]

h 341 89 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

h 341 223 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 100 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

h 341 195 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

v 341 180 2 elmormolod a 341. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

id 240 100 idomítod a 240. szörnyet 77 pontért
Megkezded a sivatagi doareg idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Jól haladt a mai tanulás. (Még 12 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [77 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 226 keresed a 226. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy norpadolótikát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -10.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 18, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a tüskés harci gromak. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr püspöke vagy. Papi hited: 193. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 26 (41) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (41) Védekezés: 69 Menekülés: 20 % Életkor: 5/16 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 416/468 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 850/59 Pénz: 218 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 141/120 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 1318 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6223 TP-t kaptál. Jelenleg 1142484 TP-d van. A következő szinthez még 57516 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 187. fordulódban 2786 arany került a bankszámládra. 3092 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 11 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 11
dobófegyverek: * 27

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 67 3. lopás: 6
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 19 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 20 (+1)
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 54 (+1) 12. taumaturgia: 51 (+1)
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 11 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 29 18. pszi: 18
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 12 (+1)
22. úszás: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) fürgülés (#92) >> Orkhan Thai (#238)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bot (#4) 8 kaja (#2) 2 obszidián függő (#195)
1 sáfránypor (#211) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 vassisak (#160)
4 víz (#27) 1 bronzpajzs (#89)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
136 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 borkonyó bibe (#312)
1 bőrsisak (#57) 1 ezüstshuriken (#327) 1 kazmár gyökér (#205)
6 madártoll (#112) 6 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
3 rézdarab (#70) 3 trikornis szarv (#198) 1 vas dobónyíl (#189)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(154,101) élőholt tigris (#766), phua-kúp (#372)
(155,101) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(156,100) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(157,101) ongóliant (#159), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), érclelőhely
(158,101) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(159,102) Chara-din monolitja (#534)
(160,102) grok-képződmény (#149), Dornodon oltár, drasmólyom (#60)
(161,103) trikornis herceg (#261)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* *** 2009.03.02. *** - Frissítettem a TFFree programot, ennek köszönhetően a Free verzióban is megszűnt az a korábbi hiba, aminek köszönhetően a karakterek -5 sebzést kaptak.
- A képességfás fejlesztésnél valamiért Szilárd bent felejtett néhány képességet, amire Zoli az elején explicit leírta, hogy a képességfás fejlesztésnél ezek nem működnek, ezért ezeket kiszedtem (vértestvér öregedés, szent tölgy és nekrofun affinitás tvp költség módosítása, tulajdonság tf-elő képesség).
- Ezzel párhuzamosan, a fórumon történt felvetéseket kielemezve és átgondolva, az új EF parancs költségét 10 TVP-ről 7-re csökkentettem.
- A kedvenc táborhely (503) nem működött. Javítottam.
- Zaforion esszenciájának használatakor most már megjelenik a szöveg.
- A tudati portya (501) képességről, sajnos, ebből jóformán egyetlen programsor sem úgy működött, ahogy kellett volna, az egészet újraírtam, illetve a távolság*2 TVP emberenkénti költséget távolság*1 TVP-re csökkentettem.
- Most már a ryuku őrtorony által kreált szopókövet is azonnal semlegesíti az áldott kő vagy ősi nyaklánc.
- A munka gyümölcse most már a RoMbolás parancsnál is működik.
- Az FTV beállításoknál a 90-es szintkorlátot kitoltam 99-re, mivel már van 90. szint fölötti karakter, akire a korábbi verzióval az FTV nem működött.
- A karakterlapon most már az is megjelenik, hogy a Közös Tudatod milyen régi típusú képességekkel rendelkezik.
- Elkészültem 3 új tudati képességgel, ezek a tudati gyorsítás (513, +1 lőfegyver támadás), tudati kitérés (szint/4% esély a lőfegyver elkerülésére) és a tudati kontaktus (517, 3 helyett hat direkt kontaktus lőhető egy körben, ha olyanra lövöd, akinek nincs vp-je, az sebződik). Az utóbbi képességet kiegészítettem a leírtakhoz képest azzal, hogyha olyan ellenfélre lövöd, akinek van vp-je, az eddigi max 120 helyett max 180 vp-t szívsz belőle.

Üzenet küldése a karakternek