197. forduló, 199. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. aug. 25. 12h:05'
EZ A 582. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
583. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


64 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hakamát, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy teriadan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Quwaxotix trófea és egy varkaudar böllér trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sudár Virág. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
A 2. napon találkozol egy barna hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfival. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vértjét, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mentát koronát, egy olimpiai rézmedált, egy Rasolphius kitűzőjét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rothadó lián trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nardaal, a Róka. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, I.Q. Howard adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 szithon vízfókuszt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 10 teriád férget, 10 lótuszvirágot, 1 biethlan pörölyt.
A 8. napon összefutsz Mella Maxima ával . Leah főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy csodakarkötőt, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hősiesítő medált, egy hótarantula köpenyt, egy Iniac nyakláncát, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kristálypáncélt, egy Krőzus kitűzőjjét, egy kyorg övcsatot, egy lordok övét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy teknős mágiapáncélt, egy teknősbőr nadrágot, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kristálykardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Tárgyainak egy részét egy púpnélküli dromedár viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Otthagyod a másik kalandozót.
A 8. napon összefutsz Izsákkal . A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Az elementalisták rendjének ősmágus reinkarnáció rangú tagja. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy felleggyűrűt, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy moa nyakláncot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy vívónadrágot, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy Obarraan trófea, egy Quinthyn Hwrx trófea és egy Wadnax trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy kristálybuzogányt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 9. napon ismét összefutsz Mella Maxima ával . Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Odébbállsz.
A 14. napon találkozol Shadowfighterrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 20. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Raia lényének egy apró része. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai aranymedált, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy vámpírkesztyűt, egy védőtalizmánt, egy yiang csuklópántot, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt és egy szférikus pulzánst visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy Genyuku trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve King Gregory. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
A 20. napon megintcsak összefutsz Nardaal, a Rókával. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 21. napon összeakadsz Eborral. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy entitás manifesztum trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 22. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy Urgod kesztyűjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy Notermanthi báró trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kronus Magnum. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 szigonyt. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kis aranykulcsot. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 fpi formázó mintát. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 7 pular kristályt. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 10 ezüst nyakláncot. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 10 csigakagylót. **)
Thar'dan, amikor összefutottatok, adott neked egy vámpírtőrt, egy pengepajzsot, egy varkaudar che-kardot (ld. enc.), egy Krogan buzogányát (ld. enc.), egy Pusztítás Botját, egy szigonyt, egy Halatir kalapját, egy pszi katalizátort, egy moa munkáskesztyűt (ld. enc.) és egy zafír erőövet. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Banyapók (ld. enc.). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-40 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+314 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 11 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork bérgyilász nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Zombilapítóval megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hárításod megcsúszik, az ork bérgyilász fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, ezenkívül 1 ork csodaszer [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 csontszablyát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 368.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 362.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
291 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 353.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 353.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

kno 4 3 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 353.]

ef 8 506 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 297.]

a 3 2428 3 átadod a 3. tárgyat a 2428. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 vizestömlőt Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

a 30 2428 5 átadod a 30. tárgyat a 2428. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 varányszemet Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

aa 27 590 535 átadod a 27. tárgyat az 590. tárgyat az 535. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 17 vizet Bea Melindre részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 dentor szüttyőt Bea Melindre részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Bea Melindre részére. [15 pontot használtál fel, van még 272.]

a 523 1457 1 átadod az 523. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Mjölborg kalapácsát Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 3 1457 6 átadod a 3. tárgyat az 1457. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 vizestömlőt Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 6 1457 1 átadod a 6. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkést Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 82 1457 3 átadod a 82. tárgyat az 1457. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 zöld üveget Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 111 1457 1 átadod a 111. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 397 1457 1 átadod a 397. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 zafír erőövet Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 366 1457 1 átadod a 366. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szerencsetalizmánt Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 1550 1457 1 átadod az 1550. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Huddens alkarvédőjét Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 533 1488 1675 átadod az 533. tárgyat az 1488. tárgyat az 1675. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 tűzúr csizmáját Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 díszes tunikát Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 medvebőr övet Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 531 463 458 átadod az 531. tárgyat a 463. tárgyat a 458. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 lidérckoronát Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 2 mithril kesztyűt Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Rhatt páncélját Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 260 692 310 átadod a 260. tárgyat a 692. tárgyat a 310. tárgyat
Megtalálod a keresett kalandozót, de valamilyen okból sajnos nem tudja átvenni a tárgy(ak)at. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku csizmát Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 4 galachmitot Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 425 1112 1561 átadod a 425. tárgyat az 1112. tárgyat az 1561. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 pengepajzsot Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar che-kardot Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Krogan buzogányát Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 232 578 364 átadod a 232. tárgyat az 578. tárgyat a 364. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 19 ilkin ércet Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 6 ében tobozt Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vámpírtőrt Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 316 389 1162 átadod a 316. tárgyat a 389. tárgyat az 1162. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Pusztítás Botját Thar'dan részére. Sajnos nincs nálad szigony. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 610 1329 396 átadod a 610. tárgyat az 1329. tárgyat a 396. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 pszi katalizátort Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 moa munkáskesztyűt Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 35 álomport Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 1456 834 176 átadod az 1456. tárgyat a 834. tárgyat a 176. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kyorg övcsatot Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ogre övet Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 51 vashegyű nyilat Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 518 722 1391 átadod az 518. tárgyat a 722. tárgyat az 1391. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 Rughar gyűrűjét Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 háború gyűrűjét Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szerencse gyűrűjét Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 1677 890 83 átadod az 1677. tárgyat a 890. tárgyat a 83. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 díjnyertes nyerget Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 2 agvari manafókuszt Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 60 ragasztót Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 169 168 353 átadod a 169. tárgyat a 168. tárgyat a 353. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 9 uzbány csőrt Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 9 sullár hólyagot Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 2 molluszk házat Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 25 332 233 átadod a 25. tárgyat a 332. tárgyat a 233. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 kavadu iszákot Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 5 huhogó bibét Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 2 furulyát Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 341 745 240 átadod a 341. tárgyat a 745. tárgyat a 240. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 alkímiázó üstöt Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bo'adhun idolt Thar'dan részére. Sajnos nincs nálad kis aranykulcs. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 449 648 245 átadod a 449. tárgyat a 648. tárgyat a 245. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kristályfolyadékot Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kulcskarikát Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 2 márványkulcsot Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 386 1327 246 átadod a 386. tárgyat az 1327. tárgyat a 246. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 moa katalizátort Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 molitár dobot Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 3 nagy aranykulcsot Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 248 298 210 átadod a 248. tárgyat a 298. tárgyat a 210. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 pszi követ Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 arx formázó mintát Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 34 fűszertartót Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 105 99 403 átadod a 105. tárgyat a 99. tárgyat a 403. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 9 evaporőr hájat Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 45 fekete gyöngyöt Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 5 fokhagymát Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 419 429 214 átadod a 419. tárgyat a 429. tárgyat a 214. tárgyat
Sajnos nincs nálad fpi formázó minta. Ok, sikeresen átadtál 3 kaktuszbogyót Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 7 manifeszt.nyúlványt Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 148 21 239 átadod a 148. tárgyat a 21. tárgyat a 239. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 10 mocsári penkét Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 4 ormánygőte csontot Thar'dan részére. Sajnos nincs nálad pular kristály. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 360 124 69 átadod a 360. tárgyat a 124. tárgyat a 69. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 93 quwarg tojást Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 17 rókafarkat Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 24 szárnyas hernyót Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 30 100 831 átadod a 30. tárgyat a 100. tárgyat a 831. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 35 varányszemet Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 5 aranyló ugarhéjat Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Batharak vállemezét Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 1564 1345 1088 átadod az 1564. tárgyat az 1345. tárgyat az 1088. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 fattylord derékövet Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 hoarián bőrnadrágot Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 1 hósárkánybőr csizmát Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

aa 1158 327 56 átadod az 1158. tárgyat a 327. tárgyat az 56. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 ryuku vadászinget Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 30 ezüstshurikent Thar'dan részére. Ok, sikeresen átadtál 47 mákrózsa virágot Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

a 2 1457 20 átadod a 2. tárgyat az 1457. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Thar'dan részére. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 mozogsz keletre
[187,60] Továbbmész a város utcáján.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Chara-din kisebb avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy életköves gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy Rughar gyűrűjét, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Rém trófea és egy mópat fatty trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Trágyatúró Artúró. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[13 pontot használtál fel, van még 259.]

im 0 4 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. [30 pontot használtál fel, van még 229.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Zombilapítóval megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy téfea-agy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 31, gyógyulás: 35, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 199.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Zombilapítóval eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 78, gyógyulás: 37, összesen: -41 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 169.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy karbin plazma. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 29, gyógyulás: 38, összesen: +9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 139.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 134.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 134.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 134.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 134.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
30 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
30 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
30 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 152 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 94.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 3 24 fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 88 TVP-t kell elköltened.]

[24 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 13, 26.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CHE-KARD (1112. TÁRGY)
A Túlélők Földjének világában több harcművész irányzat is létezik, a che az egyik ezek közül. Elsajátításához amellett, hogy tökéletes harmónia, fegyelem és gonoszság szükségeltetik, Dornodon személyes áldása is elengedhetetlen. Ez utóbbi miatt a Ghallán ismert eldugott kolostorok egyike sem oktatja ezt, csupán Healfall városában találni egy magányos szerzetest, aki ilyesmire vállalkozik. Számára az elsőrendű követelmény, hogy az illető varkaudar legyen, de persze ez közel sem garantálja, hogy a kiképzés végén a tanítvány meg is kapja a che-vállszalagot és a kardot, che-pappá válása teljes értékű bizonyítékaként. A kard a te avatatlan kezedben egy 7D5+7 sebzésű vágófegyverként működik, forgatása közben azonban -2 támadást és -2 védettséget kapsz. Használatához legalább 26. szintű vágófegyver szakértelem szükségeltetik. Még egy kellemetlen mellékhatása van annak, ha a che-kardot nem az forgatja, aki számára készítették: a kard új gazdája elleni tiltakozása jeleként minden harci körben sebezni fog rajta (is).

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

MOA MUNKÁSKESZTYŰ (1329. TÁRGY)
A moa munkáskesztyű a hajdan élt moák hosszú, hegyes praclijaira készült, de a tervezése olyan jól sikerült, hogy akár te is a kezedre húzhatod. Ez persze nem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik, mivel nincsenek külön lyukak az ujjaidnak, ezáltal könnyen lecsúszik kézfejedről. Ha azonban elég okos vagy ahhoz (IQ-d nagyobb, mint 80), hogy kitaláld, a kesztyűt hogyan szoríthatnád meg a csuklódon (ahogy annak idején a moák tették), máris van egy új ruhadarabod. Ha a kezeden van, +5 támadást, +5 védelmet kapsz, valamint az ökölharcban +5 sebzést is. Igazi haszna azonban munka közben látszik: minden KészíTés parancsod 10%-kal kevesebb TVP-be kerül. (Ez az üllő hatásával nem adódik össze.)

BANYAPÓK (305. SZÖRNY)
Ah, a legendás Banyapók! Minden pókok és földi ocsmányságok szülőanyja! Vagy legalábbis annak egyenes ági leszármazottja... Ez a gigantikus pók olyan bűzt áraszt magából, hogy ettől már eleve rosszul leszel. Amikor pedig körbevesz a toxikus méregfelhő, már képtelen vagy arra, hogy védekezz a torkod köré záruló csáprágók ellen... Szerencsére, a történelemben már volt rá példa, hogy valaki legyőzte a Banyapókot! Rohanj alá, és döfd a dárdádat a kövér, védtelen potrohába! Nem! Ne a bunkóval püföld, meg a karddal hadonássz! Ezek a módszerek nem működnek! Természetesen, a Banyapókot csakis mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

RHATT PÁNCÉLJA (458. TÁRGY)
Egyesek szerint ez az ősi relikvia magának Rhattnak, az elfeledett istennek áldását viseli. Annyi bizonyos, hogyha hordod, védettséged megnő 25-el, méreg, hideg és halál elleni mentődobásodhoz kapsz +4-et, viszont az energia elleni mentődobásod lecsökken 2-vel, és erőd is 2-vel kevesebb lesz. Ha esetleg arra vetemednél, hogy megpróbálod saját kezűleg, a varázstárgy készítéssel előállítani ezt a csodás relikviát, használnod kell egy arx formázó mintát, 10 mithrilt, 10 kvazárt, 10 galachmitot, 3 pular kristályt, 100 aranyat, és 20 isteni könnycseppet, valamint szükséges egy vaskohó és 150 TVP. Rhatt páncélját csak akkor öltheted fel, ha legalább 20. szintű vagy.

HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY)
A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25.

MOLITÁR DOB (1327. TÁRGY)
A molitárok a hegymélyi barlangrendszerekben élő lomha, nagytestű növényevők. Vastag bőrüket lenyúzva, és egy nagyobb teremtmény belül üreges csontvázára húzva, speciális hangszert kapunk, a molitár dobot.
Tökéletes megszólaltatásához nagyon ügyes zenésznek kell lenned, ha nem vagy az, inkább bele se fogj. A ryuku hadsereg egységeivel mindig tart egy-egy ryuku dobos, akik a katonák megfelelően harcias hangulatba hozásáért felelős. Az ütemes, pergő zene hatása számottevő. Történetesen, ha te vagy a dobos, annál eufórikusabb állapotba kerülhetsz, minél többen állnak körülötted. A molitár dobon játszás pillanatában (ha legalább 20 TVP-ért játszol), annyi plusz sebzést kapsz, ahány kalandozó körülötted tartózkodik (de egy bizonyos szám után már nem nő a kapott plusz sebzés, és a max. lehetséges sebzés szinttől függ, tehát minél magasabb szintű vagy, annál többet jelent a dob). Ez minden csata után eggyel csökken. A fordulód közben bármikor újra előveheted a dobot, hogy a megfelelő hangulatba hozhasd magad (de a plusz sebzés ilyenkor nem összeadódik, hanem csak kiegészítődik, pl. ha épp +5 sebzésed van a molitár dobtól, és zenélsz egy tízfős hallgatóságnak, még +5 sebzést kapsz). Ez a fordulód végén, vagy ha meghalsz, vagy D.E.M.-ezel, elveszik.
A kalandozók elleni csatában nem segít a dob által okozott harci láz. Ha zene szakértelmed még nem érte el a 20. szintet, nem tudod a molitár dobot szakszerűen megszólaltatni, így meg sem próbálkozol vele.

HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY)
A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz.

A SZERENCSE GYŰRŰJE (1391. TÁRGY)
A szerencse gyűrűjének zöld ékkövén egy páratlanul szép hölgy sziluettjét látod. A kezében tartott korsóról azonnal felismered: ez maga Fortuna, a Szerencse Nagyasszonya. Úgy tűnik nem csak Ghallán hódolnak neki előszeretettel a humánok, egy-két vele kapcsolatos, elveszettnek hitt varázstárgy még a ryuku kontinensen is fellelhető. Ha a szerencse gyűrűjét az ujjadra húzod, +14 szerencsét kapsz. Legalább 30. tapasztalati szint kell a használatához.

A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY)
Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is.

KYORG ÖVCSAT (1456. TÁRGY)
Végre! Nagy vidáman akasztod le az övcsatot a hüllőpofájú kyorg derékszíjáról. Reméled legalább annyira értékes is, mint amennyire tündököl ez a tárgy. Amint kezed a felületére helyezed, a varázsenergia örvénylését is megérzed. Igen! A kyorgok mágiája járja át! Rögvest megtudod, hogy ez milyen tulajdonságokkal ruházza fel legújabb szerzeményed: ha az övedre csatolod, +1 védelmet kapsz és permanens esszenciavédelem vonja be tested: vagyis max. ÉP-det nem csökkenthetik szörnyek (persze léteznek brutálisabb szörnyek e világban, melyek képesek átszívni még az esszenciavédelmen is). Az övcsat használatához legalább 30. tapasztalati szintűnek kell lenned.

FATTYLORD DERÉKÖV (1564. TÁRGY)
Tekintélyt parancsolóan feszült ez az öv Dühöngő derekán, míg le nem csatoltad róla. Jó is, ha sietsz, s kapkodva gyűjtöd be kincseidet, hiszen szinte biztos, hogy egy igazán sok szörnyből álló fattycsorda már a közelben tartózkodik - Dühöngő csapata. Legújabb kincsed, bár látszólag egyszerű bőrövnek látszik, valójában egy mágikus ruhadarab, melyet a Chara-din fattyak vezetőinek alaposan ki kell érdemelniük. Bár nem próbák hosszú során keresztül tettél szert rá, te is megérdemled, nincs is más hátra, mint hogy felöltsd. Ha kiadod a KF 1564 parancsot, és már legalább 27. szintű vagy, max. ÉP-dhez +65 adódik.

BIETHLAN PÖRÖLY (1292. TÁRGY)
A savas biethlan kőzet mélyen, nagyon mélyen csücsül a föld alatt. Még a legügyesebb törpe kezébe adott, legtökéletesebb bányászfelszerelés segítségével sem lehet a felszínre hozni. Vajon azok a teriád kovácsok, akik a történelem hajnalán elkészítették ezeket a biethlan fegyvereket, hogyan tették meg mégis? Soha nem tudjuk meg biztosan. Nagy valószínűséggel - a teriád krónikák ezt írják - egy ősi teriád varázslat segítette őket ebben. A biethlant ezután csak az Örök Fagy Létsíkján, iszonyatos hidegben lehet megmunkálni, különben a savas érc azonnal átmarna mindent, és végezne a közelben tartózkodókkal.
Az amúgy törhetetlen biethlan kőzet elsőosztályú strapabírással ruházza fel a kezedben tartott fegyvert. Sebzése 7d6+13, kapsz +7 támadást, és eggyel többször támadhatsz, ha ezzel a fegyverrel harcolsz. A fegyverben buzgó molekulák hatására vészhelyzetben egy különös varázslatra számíthatsz, egy őselemi savcsapásra, amely úgy morzsol szét minden sav ellen védővarázslatot, mintha az egy darab falevél lenne a széllel szemben. A fegyver használatához legalább 50-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged.

TERIÁD FÉREG (1276. "TÁRGY")
A teriádok bulldogszerű fejébe apró szimbióta férgek vannak ágyazva - ettől kicsit úgy néznek ki, mint a medúza, a fejükből kinövő kígyókkal. Miután legyőztél egy teriádot, fogd a vágófegyvered, és óvatosan szabadítsd meg ellenfeled testét a szintúgy elpusztult férgektől. Persze a mélyen beágyazódottakhoz nem juthatsz hozzá, de egy-két darabot belőlük talán magaddal vihetsz. Később még jó lehet valamire.

SZITHON VÍZFÓKUSZ (1654. TÁRGY)
A szithonok ősi faj voltak, amennyire tudjuk, a moák ellenségei. Nem sok írásos bizonyíték maradt fenn a létezésüket illetően, az ősi feljegyzésekből csupán annyi derült ki, hogy a moáknál korábban kihaltak, hiszen épp a moák pusztították el őket. Néhány sikertelen expedíció indult már ősi szithon bányák felderítésére, de be is fuccsoltak, annál az egyszerű oknál fogva, hogy nem tudták hol keressék ezeket a helyeket.
A szithon vízfókusz mágikus eredetű eszköz, St. Laurel ezt Sárkányverem városában cserélte el (természetesen illúzió hatása alatt) egy Thargodannal, és csupán egy brakkarát adott érte. A balga szörny nem tudta, mitől válik meg, igaz, St. Laurel is csak sejtette annak idején, hogy értékes tárgyra bukkant. Mi sem fejezhetné ki jobban a háláját, hogy most pedig megválik tőle a javadra?!
Ha az víztükörkék színű szithon fókuszt magadnál tartod, sokkal jobban tudod majd koncentrálni a varázslataid sebzését. Ennek köszönhetően azok a támadó varázslataid, melyek több személyre is hatnak, az oldaladon harcoló társaidra nem lesznek hatással, és így az ellenfélen is többet fognak sebezni. Persze létezhetnek varázslatok, melyeket még a szithon eszköz mellett sem tudsz tökéletesen fókuszálni. Ha még nem vagy elég jártas a csapatmunkában (azaz szakértelmed kisebb, mint 5), hiába a vízfókusz, nem tudod használni.

TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr püspöke vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 31 (43) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 73 (77) Menekülés: 17 % Életkor: 5/13 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 409/357 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 797/30 Pénz: 3196 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 174/291 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1136 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6830 TP-t kaptál. Jelenleg 1175792 TP-d van. A következő szinthez még 24208 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 6030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 7/72 (+6%) szúrófegyverek: 9/79
vágófegyverek: 10/90 ütőfegyverek: 28/11 (+6%) lőfegyverek: 8/61 (+6%)
dobófegyverek: 25/51 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/60 2. nyomkövetés: 46/37 3. lopás: 6/0
4. mászás: 15/0 (+300%) 5. csapdakészítés: 18/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/42
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 61/59 (+26%) 12. taumaturgia: 40/27 (+12%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 6/76 18. szörnyismeret: 31/72 (+40%)
19. pszi: *24/100 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 10/98 24. úszás: 7/2
25. főzés: 11/11 26. csapatmunka: 3/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) tűzmágia (#157) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 188 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 945.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 agvari manafókusz (#890) 2 alkímiázó üst (#341) 35 álompor (#396)
2 ryuku vadászing (#1158) 1 dentor szüttyő (#590) 1 deus ex machina (#1)
1 díszes tunika (#1488) 3 drótszőr (#37) 6 ében toboz (#578)
1 Rhatt páncélja (#458) 30 ezüstshuriken (#327) 45 fekete gyöngy (#99)
5 fokhagyma (#403) 2 furulya (#233) 34 fűszertartó (#210)
4 galachmit (#310) 1 hosszú íj (#111) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
5 huhogó bibe (#332) 19 ilkin érc (#232) 28 kaja (#2)
1 kőkés (#6) 47 mákrózsa virág (#56) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 medvebőr öv (#1675) 2 mithril kesztyű (#463) 1 Mjölborg kalapácsa (#523)
10 mocsári penke (#148) 2 molluszk ház (#353) 2 ogre öv (#834)
4 ormánygőte csont (#21) 4 pszi kő (#248) 94 quwarg tojás (#360)
60 ragasztó (#83) 17 rókafarok (#124) 2 Rughar gyűrűje (#518)
1 ryuku csizma (#692) 1 sallank karom (#128) 1 sötét tekercs (#535)
64 spiritusz (#170) 9 sullár hólyag (#168) 1 szerencsetalizmán (#366)
1 tűzúr csizmája (#533) 9 uzbány csőr (#169) 40 varányszem (#30)
51 vashegyű nyíl (#176) 180 víz (#27) 9 vizestömlő (#3)
1 zafír erőöv (#397) 3 zöld üveg (#82) 1 Batharak vállemeze (#831)
5 aranyló ugarhéj (#100) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 lidérckorona (#531)
4 kaktuszbogyó (#429) 1 hósárkánybőr csizma (#1088) 9 evaporőr háj (#105)
1 arx formázó minta (#298) 3 nagy aranykulcs (#246) 1 molitár dob (#1327)
1 moa katalizátor (#386) 2 márványkulcs (#245) 1 kulcskarika (#648)
1 kristályfolyadék (#449) 1 hoarián bőrnadrág (#1345) 1 bo'adhun idol (#745)
1 rákfatty váladék (#333) 16 gyenge méreg (#26) 4 kavadu iszák (#25)
1 díjnyertes nyereg (#1677) 1 szerencse gyűrűje (#1391) 1 háború gyűrűje (#722)
1 kyorg övcsat (#1456) 1 moa munkáskesztyű (#1329) 1 pszi katalizátor (#610)
1 fattylord deréköv (#1564) 1 Pusztítás Botja (#316) 1 Krogan buzogánya (#1561)
1 varkaudar che-kard (#1112) 1 pengepajzs (#425) 1 vámpírtőr (#364)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 2 csuklyavirág (#133) 8 isteni könnycsepp (#260)
3 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,60) királyi palota (#651), ork bérgyilász (#781)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, Trágyatúró Artúró (4951. kalandozó), őrült varázsló (#255)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elkészültek a KT képességfa 7. és 8. szintjének képességei:
tudati erősítés II (534) karakterszint/10 pluszsebzés közelharcban jobb kézre.
pajzshasználat I (535) a pajzs védettsége duplán számít.
varázslómester II (536) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek varázsló varázslataid ellen.
a hit ereje II (537) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek papi varázslataid ellen.
tudati kontaktus II (538) direkt kontaktus I pszi nélküli lényre is lőhető, sebez, és 6 helyett 9 DK-t lőhetsz körönként.
tudati ostrom II (539) sikeres tudatcsata után ellenfél MXTU*1000 TP-t kapsz (de max tied 1%a)
halhatatlanság (540) permanens feltámadás.
a düh vérvörös köde (541) ha akarod erősebb ellenfelek jönnek.
pajzshasználat II (542) a téged ért sebződés csökken, pajzs védettsége/2 %-kal (max. 20%).
mágikus vámpirizáció (543) a sebző varázslataid után gyógyulsz (ősire és néhány varázslatra nem hat)
gyógyítómester (544) GY és gyógyító varázslatok hatékonysága megnő szint%-kal (max. 100%)
elmerombolás (545) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek pszi képességeid ellen.
tudati védelem (546) vesztett tudatcsatánál fele TU vesztés, immunitás poszogó möszékre és chelonicitákra.
nyakláncviselés (547) +1 nyaklánc viselhető
* - A Quwargok szaga és erősebb szaga KT-képességek mindig a területnek megfelelő quwargot generálnak, és működnek a Kiégett Földeken.
* - A bénító csapás harcművészeti képesség használati képlete egy kicsit változott. Elsősorban a magasabb HM értékeknél, illetve rákoncentrálva nőtt az esélye, hogy bejöjjön a képesség. Koncentráció nélkül a maximum 20 %-os értéket 88-as harcművészetnél éri el, koncentrálva a maximum 35 %-ot 103-nál.
* - A lőfegyver fejlődés kiírást kiszedtük a fordulókból. Mindenki figyelhette hosszú időn át, hogy van-e valamilyen hiba benne. A továbbiakban ilyen jellegű reklamációt nem tudunk elfogadni.
* - Mostantól a kalandozóharcban 20. szint fölött négyszer annyi tapasztalati pont jár a győzelemért, mint eddig.
* - Mostantól a kalandozóharcban a halhatatlanság másképpen működik, mint szörnyek ellen. A két fél közül csak annak számít a halhatatlansága, akinek nagyobb, és neki is csak annyi %-kal, amennyivel nagyobb az ellenfelénél.
* Mostantól lehetőség van a TF-en beállítós UL-t küldeni. Erre a következő szabályok vonatkoznak:
1. Két forduló között egy BUL-t lehet lépni.
2. A beállítós fordulóban nem kapsz TVP-t, nem regenerálsz VP-t, PP-t, ÉP-t.
3. Nem ér véget a táborozás.
4. Nem költhetsz TVP-t.
5. A kezdő és befejező parancsok közül csak az hajtódik végre, amelyik parancs engedélyezve van a beállítós fordulóban.
6. Az engedélyezett parancsok:
BA, BB, BPB, BPK, CIR, DD, DX, EXT, FAS, FF, FFK, FGO, FGY, FKT, FKU, FLH, FM, FNO, FOG, FSE, FTV, FU, FVH, GYJ, HU, KB, KF, KNO, KPB, KPK, L, FL, LE, MAK, OV, PBE, PKI, T, TKB, TNO, TV, VI, VIK.
7. A H parancsok közül, csak a H 1 engedélyezett az olimpiai nevezésre.
8. A T, L, FL, FU parancsok nem sülnek ki azonnal, ha a mezőn van is olyan, amire kisülhetne. Csak eltárolódnak.
9. A MAK parancsoknál, hasonlóan a kezdő és befejezőknél, minden parancsot kiír, de csak az hajtódik végre, ami szerepel a fenti listában. A makrókat lehet bővíteni olyan parancsokkal is, amik nem engedélyezettek. Ezek kiíródnak, letárolódnak a makróban, de nem hajtódnak végre.
A beállítós forduló ára 20 vagy kevesebb sor esetén:
e-mail: 15 zseton.
postai forduló: 24 zseton.
A kettő együtt 33 zseton.
20 parancs felett 4 parancsonként +1 zseton. Tehát 21 parancsnál, e-mailben 16 zseton, 25-nél 17 stb.
A beállítós forduló beleszámít a jelenlét bónuszba, és a jelenlét bónusz csökkentheti az árát, de a JB ennek sem csökkenti az árát 20 zseton alatt.
BUL-t küldeni kétféleképpen lehet:
1. A honlapunkról az UL-küldővel. Alul be kell jelölni a Beállítás forduló négyzetet.
2. Ha más módon küld valaki UL-t, akkor a fordulószám és jelszó közé be kell szúrni a &BEALL=OFF paramétert.

Üzenet küldése a karakternek