196. forduló, 198. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. márc. 2. 9h:20'
EZ A 565. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
566. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,106] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy purifikátor háj van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 805. hetének nyerőszámai: 18, 17, 20. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy őrült varázsló nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. Varázserőd töltődik (+22 varázspont). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 70, gyógyulás: 29, összesen: -41 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 330.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-26 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-26 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

fog 156 219 elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

fkt 205 13 felt. készítesz a 205. tárgyat (13 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

fkt 69 15 1 felt. készítesz a 69. tárgyat (15 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

fkt 312 15 1 felt. készítesz a 312. tárgyat (15 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

fkt 313 100 1 felt. készítesz a 313. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 2 mozogsz keletre
[188,106] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 293.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve Tharr haragja. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 263.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 233.]

m 2 2 6 mozogsz keletre, keletre, nyugatra
[189,106] Még mindig a városban vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodák kútját.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[167,105] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen tüskés harci gromak nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva a tüskés harci gromak pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [166,105] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Itt csata lesz.

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 27, gyógyulás: 70, összesen: +43 ÉP}

[76 pontot használtál fel, van még 157.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[165,105] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 aranyló ugarhéjat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy legyengült élőholt tigris. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi őselementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 38, gyógyulás: 14, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [164,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 11 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 47, gyógyulás: 54, összesen: +7 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [163,104] Még mindig füves síkságon vagy.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [82 pontot használtál fel, van még 75.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[162,103] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát.

(Továbbmész...) [161,103] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dr. Dragon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 bot. Magadhoz veszed őket. [44 pontot használtál fel, van még 31.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 11.]

v 22 181 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó, 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 6.]

h 341 184 8 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 96 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 341 88 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 9 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 341 123 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 341 188 8 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 56 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

id 240 50 idomítod a 240. szörnyet 6 pontért
Nekikezdesz a sivatagi doareg idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 89 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [6 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 261 286 keresed a 261. szörnyet a 286. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy trikornis herceget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -10.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 18, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a tüskés harci gromak. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -10 pontod maradt, ebből a következő körre -10 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARR HARAGJA (145. VARÁZSLAT)
A gyenge mágusok megpróbálták a Tharr haragját sűrítve kisütő papi mágiát Gigaököl nevű varázslatukkal leutánozni, de a próbálkozás - valljuk be - elég gyengére sikeredett. A Tharr haragja egy hatalmas, ököl alakú erőtér, amely lesújt a pap ellenfelére, és darabokra zúzza annak páncélját, balkezes tárgyát vagy sisakját. A kifejtett erő jóval nagyobb, mint a gigaökölnél, tehát a tárgyak nagyobb valószínűséggel mennek tönkre. Emellett komoly fizikai sebzést is okoz a varázslat az ellenfélnek. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, és elmondása 16 VP-be kerül. Tharr haragja ellen a tompítás varázslat sajnálatos módon teljes védelmet nyújt.

HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT)
Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr püspöke vagy. Papi hited: 193. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 197. fordulód.

Erő: 26 (34) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (41) Védekezés: 65 Menekülés: 20 % Életkor: 5/16 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 416/529 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 844/331 Pénz: 920 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 141/86 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 1315 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6753 TP-t kaptál. Jelenleg 1136261 TP-d van. A következő szinthez még 63739 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 187. fordulódban 2786 arany került a bankszámládra. 3064 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 11 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 11
dobófegyverek: * 27

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 67 3. lopás: 6
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 19 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 19
10. szörnyidomítás: 7 11. teológia: 53 12. taumaturgia: 50
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 11 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 29 (+1) 18. pszi: 18
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 11
22. úszás: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) fürgülés (#92) >> Orkhan Thai (#238)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bronzsisak (#88) 8 ezüst kulcs (#184)
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 vasalt bunkó (#181) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
182 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 borkonyó bibe (#312)
4 bot (#4) 9 kaja (#2) 2 mocsári penke (#148)
16 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 2 ramit kő (#226)
7 spiritusz (#170) 13 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(161,103) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár
(162,103) gumifa (#38)
(164,105) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kultúrmasztodon (#227)
(165,105) grok-képződmény (#149), légirozmár (#94), élőholt tigris (#766), pszi őselementál (#258)
(166,105) 34. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(167,105) tüskés harci gromakok (#156), a 70. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek