| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. márc. 2. 9h:20' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. Varázserőd töltődik (+22 varázspont). 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 70, gyógyulás: 29, összesen: -41 ÉP}
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| fog | elfogod parancsok törlése |
| fog 156 219 | elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal |
| fkt 205 13 | felt. készítesz a 205. tárgyat (13 darabot) |
| fkt 69 15 1 | felt. készítesz a 69. tárgyat (15 darabot) |
| fkt 312 15 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (15 darabot) |
| fkt 313 100 1 | felt. készítesz a 313. tárgyat (100 darabot) |
| m 2 | mozogsz keletre |
| im 0 2 | imádkozol |
| m 2 2 6 | mozogsz keletre, keletre, nyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[167,105] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen tüskés harci gromak nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva a tüskés harci gromak pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [166,105] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. Itt csata lesz.
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 27, gyógyulás: 70, összesen: +43 ÉP}
| m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 38, gyógyulás: 14, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [164,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 11 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 47, gyógyulás: 54, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [163,104] Még mindig füves síkságon vagy.
| m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [161,103] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.





















































































































































































































































































































| kut 20 | kutatsz 20 pontért |





















































































































































































































































































































| v 22 181 | elmormolod a 22. varázslatot |
| h 341 184 8 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 88 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 123 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 188 8 | használod a 341. tárgyat |
| id 240 50 | idomítod a 240. szörnyet 6 pontért |
| szk 261 286 | keresed a 261. szörnyet a 286. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
| THARR HARAGJA (145. VARÁZSLAT) A gyenge mágusok megpróbálták a Tharr haragját sűrítve kisütő papi mágiát Gigaököl nevű varázslatukkal leutánozni, de a próbálkozás - valljuk be - elég gyengére sikeredett. A Tharr haragja egy hatalmas, ököl alakú erőtér, amely lesújt a pap ellenfelére, és darabokra zúzza annak páncélját, balkezes tárgyát vagy sisakját. A kifejtett erő jóval nagyobb, mint a gigaökölnél, tehát a tárgyak nagyobb valószínűséggel mennek tönkre. Emellett komoly fizikai sebzést is okoz a varázslat az ellenfélnek. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, és elmondása 16 VP-be kerül. Tharr haragja ellen a tompítás varázslat sajnálatos módon teljes védelmet nyújt. |
| HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT) Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
| Erő: | 26 (34) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (41) | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 5/16 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 416/529 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 844/331 | Pénz: | 920 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 14/6 | Pszi pont: | 141/86 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 3 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 29 |
| vágófegyverek: | 11 | ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 11 |
| dobófegyverek: | * 27 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 67 | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 19 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 19 |
| 10. szörnyidomítás: | 7 | 11. teológia: | 53 | 12. taumaturgia: | 50 |
| 13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 11 | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 29 (+1) | 18. pszi: | 18 |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 11 |
| 22. úszás: | 2 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| trikornis herceg (#261) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 20. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | fürgülés (#92) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
| tüskés harci gromak (#156) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | bronzsisak (#88) | 8 | ezüst kulcs (#184) | |||
| 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 4 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 182 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 4 | bot (#4) | 9 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
| 16 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | ramit kő (#226) | |||
| 7 | spiritusz (#170) | 13 | vasérc (#152) | |||||