| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 11. 9h:31' EZ A 200. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 201. játékheted kezdete: okt. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| ek 40 40 | t. energia kisütése: 40 40 |
| ek 7 19 7 | t. energia kisütése: 7 19 7 |
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Észreveszel egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
| be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 95 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 116, gyógyulás: 2, összesen: -114 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus bal oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| m 6 2 2 | mozogsz nyugatra, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 17 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
| v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
| fa 397 3136 1 | feladod a 397. tárgyat a 3136. kalandozónak (1 darabot) |
| fa 1539 3136 1 | feladod az 1539. tárgyat a 3136. kalandozónak (1 darabot) |
| faa 1739 1552 1666 | feladod az 1739. tárgyat az 1552. tárgyat az 1666. tárgyat |
| fa 32 3524 1 | feladod a 32. tárgyat a 3524. kalandozónak (1 darabot) |
| faa 328 122 179 | feladod a 328. tárgyat a 122. tárgyat a 179. tárgyat |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
| szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
| Erő: | 42 (47) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 30 | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 26 (30) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/31 év |
| Egészség: | 23 | Életpont: | 282/229 | Jellem: | jó (536) | Tul. pont: | -7 |
| Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 630/287 | Pénz: | 44853 arany | Kép. pont: | 25 |
| Tudatpont: | 56/18 | Pszi pont: | 123/319 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 4/24 (+224%) | ökölvívás: | 23/52 (+3%) | ütőfegyverek: | 27/64 (+1%) |
| lőfegyverek: | 25/19 | dobófegyverek: | 17/62 | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/20 | 2. nyomkövetés: | 48/41 | 3. mászás: | 9/99 |
| 4. csapdakészítés: | 14/49 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/15 | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 23/72 | 9. szörnyidomítás: | 6/66 |
| 10. teológia: | 14/28 (+6%) | 11. taumaturgia: | 26/94 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 2/89 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/56 | 15. szörnyismeret: | 27/56 |
| 16. pszi: | 19/36 (+3%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 23/40 |
| 19. úszás: | 8/72 (+53%) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 1) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Az új képesség készen van, de még 5 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 10 | dözmöng szív (#122) | 6 | grifftojás (#179) | 12 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 1 | harci maszk (#1739) | 3 | kaja (#2) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | |||
| 16 | spiritusz (#170) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
| 9 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 100 | arany (#50) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | tankány karom (#237) | |||
| 4 | ugh méreg (#166) | |||||||