196. forduló, 198. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jún. 22. 12h:06'
EZ A 572. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
573. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


56 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Bea Melindrével. Leah püspöke. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Azt mondja: " A halál a legvégső válasz az élet által felvetett kérdésekre." Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Nagy Tharr-Isznyával. Tharr kisebb avatárja. Egy császári kesztyűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy gránit szimbólumot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy Morgan sipkáját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló ametiszét, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy zafír sárkány trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy kopasz, félszemű ember férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Dornodon földi és égi helytartója. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bámulatos zombi trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy nap szimbólumot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló holdkőjét, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy védőtalizmánt, egy yiang csuklópántot, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy Gronarr trófea, egy gron szellem trófea és egy Mahiro Keisuke trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Xsaschelraise-Xinx. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összeakadsz Aranyszemmel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet és egy troglodita gyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy at'htlab rém trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy Urgol lángbuzogányát, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi sisakot, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rd'alv amulettet, egy szirén köpenyét, egy teknősbőr nadrágot, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy bámulatos zombi trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Pipacs. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Elenios lényének egy nagyobb része. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy vámpírkesztyűt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve De'Cugel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon összefutsz Naomi Atlantinivel. Sheran félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy arany sárkányköpenyt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Harcosok érmét, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy tanítvány övet, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy Rettegés Ura trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Syrac Holddal. Raia első számú avatárja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy nap szimbólumot, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy trix harci totemet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy wayazamund szirén trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Elmond egy gyógymógyot. Sebeid gyógyulnak: +22 életerő. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Mos-Oijal. Ő Neal Syrrus-Derra felesége! Egy árnyékpáncélt, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüsttölgy nadrágot, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Felszerelését egy Quttaqrua trófea, egy szing. szaggató trófea és egy Démonparázs trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Quttaqrua pörölyét, bal kezében egy Agyzúzót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Bea Melindre és Emella a Bombázó. A megadott helyet el sem lehet téveszteni. A város déli részén álló építésre szánt telek alapzatát ásva bukkantak rá a bejáratot rejtő szakadékra. Emella a Bombázó vezetésével leereszkedtek a hasadékba, de szinte azonnal kőtörmelék és szeméthalom állja az utatokat. Bejáratot nem láttok sehol, pedig valahol itt kell lennie, át kell kutatni a hasadékot. A feladatot Emella a Bombázó fogja teljesíteni, ő a leginkább szakértő a témában. Rövid keresgélés után szerencsére kiszúr egy rozsdás ajtókeretet a kövek között. Kicsit megmozgatjátok és rájöttök, hogy minimális munkával megtisztíthatjátok a járatot.
Megbízótok elégedetten néz végig rajtatok, majd int hogy kövessétek. Egy majd 3 méter széles, már-már lankásnak számító lejtőn ereszkedtek lefelé, amikor megpillantjátok a "kaput"... hát nem így képzelted a nagy idők monumentális ajtajait. Egy háromszor két méteres fémlapnak tűnik, amit beágyaztak egy sziklába. Ráadásul egy érthetetlen vonalhálózattal van ellátva. Mikor hozzáértek az ajtóhoz, hogy kulcslyukat keressetek, egyikőtök végighúzza a kezét a vonalon és az véletlenszerűen felvillan néhol. Na szép, már abban az időben is féltek a tolvajoktól?!
Kiokoskodjátok, hogy az ajtó nyilván akkor nyílik ki, ha helyes sorrendben érintitek meg a vonalakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Mikor megnyílik az út, teljes csalódás fut végig mindenki arcán. A régi idők katedrálisa helyett egy hatalmas, festett falú terembe juttok. Elszórtan csontvázakat és rozsdás, korhadt holmikat láttok. Morcosan rugdosva a kacatokat mindannyian bentebb vánszorogtok és a falakat kezditek vizsgálgatni. Ha már a régi vallások tanulmányozása miatt küldtek ide titeket, a falon lévő véseteket kezded tanulmányozni. Rövid vizsgálódás után rájöttök, hogy egy régi rituálé leírása szerepelhet a falakon. A főtt étel próbája az evés, így ti is arra juttok, hogy ha nem próbáljátok ki nem is tudhattok meg semmit. Összegyűltök egy kupacba, ahogyan a rituálé előírja, és egymást segítve, javítgatva néhány sikertelen próbálkozás után a közös kántálásotok célhoz ér. Nem nagy dolog, épp hogy csak megremeg a föld. Mikor körülnéztek meglátjátok az okát is.
A sikeres szertartáshoz mindannyiótok tökéletes koncentrációjára volt szükség, ezért nem is értitek, honnan kerültek elő az alvilág dühöngő teremtményei. Nem vagy túl szerencsés, egy halottidéző és egy bolyongó lidérc lesz az ellenfeled. (ld. enc.)

Indulásképp halottidézőt választod ellenfélnek. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [halottidéző:] Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. [halottidéző:] Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 136 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző torz porhüvelyét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.)
Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halottidéző foszló testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a halottidéző testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) [halottidéző:] A halottidéző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. [bolyongó lidérc:] A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) [halottidéző:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Mivel bolyongó lidérc áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled. Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}


Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +109 életerő.)
Sikerült legyőznötök a rátok leselkedő veszélyt de valaki végig figyelte a csata alakulását. Most úgy ítéli meg, hogy eléggé legyengültetek ahhoz, hogy végezzen veletek. A sötétből ront rátok, épp hogy fel tudtok készülni a csatára mielőtt végezne valamelyikőtökkel.
Emella a Bombázóval és Bea Melindrével vállvetve harcolsz. Egy élőholt szertart.m. lesz az ellenfél! (ld. enc.) Bea Melindre futásnak indul, elege lett a harcból.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő felétek a másik. [Emella a Bombázó:] 20 életpontot vesztett. 76 életpontot vesztettél.
Emella a Bombázó lő a hosszú íjjal. Elrepül 2 acéltűz nyílvessző. Lövedékeivel perforálja az élőholt szertart.m. bal karját. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt szertart.m. testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.)
Aurgir lándzsájával Emella a Bombázó néhányszor teljesen átdöfi az élőholt szertart.m. testét. (6 támadással 1179 életpontot sebezve.) Emella a Bombázó létrehoz egy ősi hurrikán varázslatot. [élőholt szertart.m.:] 61 életpontot sebzett. 68 életpontot vesztettél. Gonemutlan tőrével Emella a Bombázó meghorzsolja az élőholt szertart.m. testét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod az élőholt szertart.m. bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az élőholt szertart.m. jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt szertart.m. karmai majdnem eltalálják Emella a Bombázót! Az élőholt szertart.m. szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3400 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%} Mindannyian egyetértetek, hogy Emella a Bombázó kutat át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP, összes sebzés: 1712, összes sebződés: 164}

Bea Melindre amint véget ér a csata, visszatér. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +113 életerő.) Ismét tiétek a győzelem. Lassan helyreáll a légzésetek, és mintha a homály is oszolni látszana az ősi szellem pusztulása okán.
A vezetőtök úgy veszi ki a részét a kincs kutatásában, mintha részt vett volna a harcban, és rövidesen rátalál a gondosan elrejtett fóliánsra. - Ti csak válogassatok kedvetek szerint, én megtaláltam amiért jöttem, na és persze a környéken élőknek sem kell már semmitől tartaniuk.
Arcán elégedett mosollyal távozik és magatokra hagy benneteket. Komoly vitát követően a kincsből neked 1 Fekete Kehely és 1 isteni kehely (ld. enc.) jut. (Emella a Bombázó 1 szent jogarral és 1 isteni kehellyel , Bea Melindre 1 szent kehellyel és 1 isteni kehellyel gazdagodott.) Azok a tárgyak, amelyeket az első körben nem sikerült elrakni, újabb felosztást követelnek. (Emella a Bombázó 1 szent kézigránáttal
boldogabban távozhat.) A talált kincseket összeszedve ti is elhagyjátok a hajdani katedrálist. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 10000 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 307.] Lauzit önfeláldozása révén megmenekültél Mella Maxima pszi-regenerációjától. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Bea Melindre tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 arany pikkelyvértet.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 ezüsttollú nyilat (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Bea Melindre adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 pásztorbotot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 dzsumbujharcos bólát (100 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 2 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Analotha adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 törpe védőgyűrűt. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Bea Melindre csomagja, a következőt találod benne: 1 láthatatlan köpenyt.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt, egy Morgan sipkáját, 14 mákrózsa virágot, egy Blounther gyűrűjét és egy nehéz harci kesztyűt.
Emella a Bombázó, amikor találkoztál vele, adott neked egy kaját, egy szent kézigránátot (ld. enc.), 28 mákrózsa virágot és 5 misztikus tojást (ld. enc.).
Thar'dan egyszer odajött hozzád, és adott neked egy díszes tunikát (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+455 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 9 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork bérgyilász fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 310.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 308.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 306.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 302.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 300.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
265 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 298.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 296.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 295.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 289.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

fa 283 2428 1 feladod a 283. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Bea Melindre részére szánod. Átadsz 1 Fekete Kehelyt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 281.]

faa 584 429 203 feladod az 584. tárgyat a 429. tárgyat a 203. tárgyat
Nincs nálad minden tárgyból, amit paraméterként megadtál!
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Bea Melindre részére szánod. Átadsz 3 mópat tetemet. Ennek elküldése 32 arany lesz. Átadsz 3 amnioszt. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 275.]

faa 260 1228 611 feladod a 260. tárgyat az 1228. tárgyat a 611. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Bea Melindre részére szánod. Átadsz 10 isteni könnycseppet. Ennek elküldése 44 arany lesz. Átadsz 3 ork csodaszert. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 1 viharamulettet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 2 isteni könnycsepp. [9 pontot használtál fel, van még 266.]

faa 1253 619 108 feladod az 1253. tárgyat a 619. tárgyat a 108. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Bea Melindre részére szánod. Átadsz 7 csillezsályalevelet. Ennek elküldése 31 arany lesz. Átadsz 2 lélekesszenciát. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 2 nyílvesszőt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 257.]

fa 78 3489 1 feladod a 78. tárgyat a 3489. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Analotha részére szánod. Átadsz 1 mászókarmot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 254.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 3 ezüst nyakláncot 30 aranyért, 1 griff nyakéket 80 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 bev formázó mintát 25 aranyért.
[13 pontot használtál fel, van még 241.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 191.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy varkaudar varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval eltalálod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 64) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy varkaudar falut. Találsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rowena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[13 pontot használtál fel, van még 178.]

hu 138 57 443 hulladék: 138 57 443
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk dobónyílat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati üvegszemet. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

hu 229 1549 1265 hulladék: 229 1549 1265
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz balkezes gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyilkos mérget. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

hu 268 130 236 hulladék: 268 130 236
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

hu 125 97 14 hulladék: 125 97 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

hu 702 131 1458 hulladék: 702 131 1458
Hulladék, ezért nem gyűjtesz teknősesszenciát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dzsumbujharcos bólát. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

hu 443 1360 665 hulladék: 443 1360 665
Hulladékgyűjtés törölve: roxati üvegszem. Hulladék, ezért nem gyűjtesz extra takarmányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(202,117) varkaudar varázsló (#271), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)

[186,61] Épületek tűnnek fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 2 balkezes gyűrűt 400 aranyért, 1 obszidián karkötőt 30 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 168.]

ve 117 10 megveszed a 117. tárgyat 10
Vásároltál 10 ezüst nyakláncot. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kt 1120 10 elkészíted az 1120. tárgyat (10 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

hu 117 1131 hulladék: 117 1131
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csigakagylót. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 7 bőrsisakot 35 aranyért, 36 elkarog szőrt 36 aranyért, 6 extra takarmányt 72 aranyért, 1 dzsumbujharcos bólát 11 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 2 gyilkos mérget 80 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 lajhár csontot 3 aranyért, 5 mandibulapengét 15 aranyért, 2 rákpáncélt 8 aranyért, 5 sünmedve tüskét 5 aranyért, 1 teknősesszenciát 45 aranyért, 8 ubuk dobónyílat 40 aranyért, 17 ubuk tüskét 17 aranyért.
[13 pontot használtál fel, van még 155.]

ve 1 2 megveszed az 1. tárgyat 2
Vásároltál 2 deus ex machinát. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ve 128 50 megveszed a 128. tárgyat 50
Vásároltál 50 sallank karmot. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 mozogsz keletre
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 66) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 22, gyógyulás: 28, összesen: +6 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Látsz egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy királyi emlékművet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.). [13 pontot használtál fel, van még 142.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 62.]

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

kb 373 1 kiveszel a bankból a 373. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

le 1550 leveszed/lerakod az 1550. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[10 pontot használtál fel, van még 32.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

kf 1550 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

bb 459 315 316 beraksz a bankba a 459. tárgyat (315 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Tharr pajzsát. Beraksz a bank széfjébe 2 optiri agysisakot. Beraksz a bank széfjébe 1 Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

bb 441 1164 531 beraksz a bankba a 441. tárgyat (1164 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 láthatatlan köpenyt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 30, 1.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT KÉZIGRÁNÁT (1761. TÁRGY)
Fegyverek kézikönyve 9-től 21-ig:"S a magasba emelé Szent Attila a kézigránátot és mondá: Ó, Uram, add áldásodat a te kézigránátodra, mellyel ellenségeidet ficlikké tépheted nagy kegyelmedben. És elégedett vala az Úr és ők lakmározának bárányt és lajhárt és málét és sós ringlit babbal és orángutánt és zsenge gyökereket és gyönge szekereket... És szólt az Úr, mondván: Húzd ki a Szent Biztosítószeget, majd ezután számolj el háromig. Se többet, se kevesebbet. Három legyen ameddig számolsz, s ameddig számolsz, az háromig legyen. Négyig ne számolj hát ezért, sem pedig kettőig. Hacsak nem folytatod a te számolásod háromig. Az ötöst szádra ne vedd. Midőn a hármashoz érsz, mely sorrendben a harmadik leszen, eldobandod te az Antiochiai Szent Kézigránátot a te ellened felé, ki, mivel nem kedves nekem, megdöglend."

MISZTIKUS TOJÁS (1515. TÁRGY)
Nem tudod, milyen szörny tojása lehet, csak azt látod biztosan, hogy semmilyen általad ismert fajéra nem hasonlít. Ha megszagolod, erős, fanyar bűzt érzel, ezért nincs gusztusod megkóstolni, ráadásul jelentős mágikus energia is összpontosul benne, tehát nyilván értékes lehet. Ha a boltos nem adna érte egy rakás aranydukátot, biztos nem agyalnál annyit rajta, hogy vajon mire is használható.

DÍSZES TUNIKA (1488. TÁRGY)
Sem mintázatában, sem színeiben nincs elképzelhetetlen, ahány nemes csak él a Ryuku Birodalomban, mind egyedi tunika varratására törekszik. Vannak olyan tartományok, ahol a tunika hátára kézzel hímezik fel a család, és a terület közismert címerét, másutt mágikus szimbólumok dívnak, és persze mindig vannak olyanok, akik valami egyedi, és megismételhetetlen mintát képzelnek el a jellegzetes nemesi viselet díszeként. A tunikát páncélként KF-elheted, ha már elérted a 30. tapasztalati szintet, de készülj fel rá, hogy legtöbbször csak a tulajdonosa élete árán szerezheted meg. Mivel viselve valódi ryuku nemes benyomását kelted, ellenfeleidben ez némi félelmet ébreszt, amit persze te a javadra fordíthatsz. A tunika ezért a védettséged 10-zel növeli, a max. ÉP-dhez pedig 300-at ad.

HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY)
A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak.

BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY)
Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik.

ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY)
Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek.

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

DZSUMBUJHARCOS BÓLA (1458. TÁRGY)
Te is megfigyelted már, hogy szinte minden élőlénynek van olyan testrésze, amelyre egy jól irányzott dobással, súlyokkal ellátott szíjakat lehetne tekerni. Igen, ez a fura, golyókból és szíjakból álló valami a bóla! Ezt a nagyszerű dobófegyvert 3 teriád kobakból és 3 parittyából magad is elkészítheted, de csak akkor, ha már van nálad egy másik, mintának. Ehhez a KT 1458 parancsot add ki, 5 TVP-ért. Ez a remek dobófegyver egy ügyes vadász kezében 6D6+3 sebzést képes okozni, és nagyon nehezen veszik el. A sebzést kisebb részben a szíjak szorítása, nagyobbrészt viszont a kobakok ütése okozza, ezért a bóla ütőfegyverként sebez. Használni akkor tudod, ha dobófegyver szakértelmed már legalább 10-es. Az elhajított bóla a levegőben olyan félelmetes hangot ad (hála a zsugorított koponyákon átáramló levegőnek), hogy az áldozat szinte megkövül a rémülettől. Mindezért a dobáskor +5 támadást kapsz.

TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

MEDVEBŐR ÖV (1675. TÁRGY)
Minden bizonnyal nem tudott a vezetőség a verseny során legyűrt genrath vérmedvék bőrével semmi mást kezdeni, mint praktikus ruhadarabokat készíttetni belőle, majd díjként az azt következő versenyeken elajándékozni. A medvebőr öv tökéletes munka, ami a teljesítménye alapján harmadik legjobb kalandozónak jár. Ha vagy már legalább 29. szintű, a derekadra csatolhatod, és ilyenkor +6 erőt és +15 max. ÉP-t kapsz.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr püspöke vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 197. fordulód.

Erő: 31 (43) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 73 (77) Menekülés: 17 % Életkor: 5/13 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 408/394 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 789/76 Pénz: 3196 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 174/265 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1132 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4670 TP-t kaptál. Jelenleg 1168962 TP-d van. A következő szinthez még 31038 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 6005 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 7/66 (+6%) szúrófegyverek: 9/79
vágófegyverek: 10/90 ütőfegyverek: 28/5 (+5%) lőfegyverek: 8/55 (+6%)
dobófegyverek: 25/48 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/60 2. nyomkövetés: 46/37 (+5%) 3. lopás: 6/0
4. mászás: 12/0 5. csapdakészítés: 18/3 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 2/5 (-1400%) 9. felderítés: 21/42
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 61/33 (+35%) 12. taumaturgia: 40/15 (+16%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 6/76 18. szörnyismeret: 31/32 (+40%)
19. pszi: *24/100 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 10/98 24. úszás: 7/2
25. főzés: 11/11 26. csapatmunka: 3/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
tűzmágia (#157) hadiszerencse III (#59) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 330 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 945.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 amniosz (#203) 1 aranygyűrű (#193) 2 balkezes gyűrű (#1549)
7 bőrsisak (#57) 8 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
2 drótszőr (#37) 36 elkarog szőr (#665) 6 extra takarmány (#1360)
1 dzsumbujharcos bóla (#1458) 1 griff nyakék (#1579) 2 gromak bőr (#268)
2 gyilkos méreg (#1265) 1 hebrencs állkapocs (#130) 8 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 lajhár csont (#236)
2 lélekesszencia (#619) 5 mandibulapenge (#125) 1 mászókarom (#78)
3 mópat tetem (#584) 2 nyílvessző (#108) 1 obszidián karkötő (#229)
2 optiri agysisak (#315) 2 ork csodaszer (#1228) 1 Pusztítás Botja (#316)
1 quwarg tojás (#360) 2 rákpáncél (#97) 1 sötét tekercs (#535)
5 sünmedve tüske (#14) 1 teknősesszencia (#702) 1 Tharr pajzsa (#459)
8 ubuk dobónyíl (#138) 17 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)
1 viharamulett (#611) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 bev formázó minta (#299)
1 Fekete Kehely (#283) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 deus ex machina (#1)
1 Eldaran karkötője (#373) 7 ezüst nyaklánc (#117) 2 fekete gyöngy (#99)
1 karbin plazma (#199) 49 sallank karom (#128) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(186,60) őrült varázsló (#255), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2011.05.23 12:07 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
2011.06.21 09:08 Változások a számládon! 51 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kronoplazma átadható lett.
* - Mnhúmenisz gyűrűje jelentősen erősödött.
* - A tűztagadó nem működött bizonyos szörnyképességek ellen. Javítottuk.
* - A Kiégett Földeken a reverziós prizmát lecseréltük kisebb rev. prizmára, ami 2D4 TVP-t ad kronoérintéskor.
* - Az óelf hatalomjel a Handastye csontúr ritka kincse helyett Ungosuliathar ritka kincse lett. A csontúrnak amúgy is van másik ritka kincse.

Üzenet küldése a karakternek