| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. jún. 22. 12h:06' EZ A 572. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 573. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Indulásképp halottidézőt választod ellenfélnek. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [halottidéző:] Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. [halottidéző:] Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 136 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző torz porhüvelyét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.)
Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halottidéző foszló testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a halottidéző testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) [halottidéző:] A halottidéző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. [bolyongó lidérc:] A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) [halottidéző:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Mivel bolyongó lidérc áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled. Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy energiapajzs varázslatot.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő felétek a másik. [Emella a Bombázó:] 20 életpontot vesztett. 76 életpontot vesztettél.
Emella a Bombázó lő a hosszú íjjal. Elrepül 2 acéltűz nyílvessző. Lövedékeivel perforálja az élőholt szertart.m. bal karját. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt szertart.m. testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.)
Aurgir lándzsájával Emella a Bombázó néhányszor teljesen átdöfi az élőholt szertart.m. testét. (6 támadással 1179 életpontot sebezve.) Emella a Bombázó létrehoz egy ősi hurrikán varázslatot. [élőholt szertart.m.:] 61 életpontot sebzett. 68 életpontot vesztettél. Gonemutlan tőrével Emella a Bombázó meghorzsolja az élőholt szertart.m. testét. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Mjölborg kalapácsával épp hogy eltalálod az élőholt szertart.m. bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az élőholt szertart.m. jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt szertart.m. karmai majdnem eltalálják Emella a Bombázót! Az élőholt szertart.m. szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3400 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%} Mindannyian egyetértetek, hogy Emella a Bombázó kutat át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP, összes sebzés: 1712, összes sebződés: 164}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| * 1. KP: | t. energia kisütése: 273 9 219 |
| * 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| vps 50 | VP spórolása: 50 |
| tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
| v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
| fa 283 2428 1 | feladod a 283. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot) |
| faa 584 429 203 | feladod az 584. tárgyat a 429. tárgyat a 203. tárgyat |
| faa 260 1228 611 | feladod a 260. tárgyat az 1228. tárgyat a 611. tárgyat |
| faa 1253 619 108 | feladod az 1253. tárgyat a 619. tárgyat a 108. tárgyat |
| fa 78 3489 1 | feladod a 78. tárgyat a 3489. kalandozónak (1 darabot) |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval eltalálod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 64) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
| hu 138 57 443 | hulladék: 138 57 443 |
| hu 229 1549 1265 | hulladék: 229 1549 1265 |
| hu 268 130 236 | hulladék: 268 130 236 |
| hu 125 97 14 | hulladék: 125 97 14 |
| hu 702 131 1458 | hulladék: 702 131 1458 |
| hu 443 1360 665 | hulladék: 443 1360 665 |
| vpf 50 | VP elővétele: 50 |
| v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,61] Épületek tűnnek fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
| ve 117 10 | megveszed a 117. tárgyat 10 |
| kt 1120 10 | elkészíted az 1120. tárgyat (10 darabot) |
| hu 117 1131 | hulladék: 117 1131 |
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
| ve 1 2 | megveszed az 1. tárgyat 2 |
| ve 128 50 | megveszed a 128. tárgyat 50 |
| m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló nyakát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 66) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 22, gyógyulás: 28, összesen: +6 ÉP}
| kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
| tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
| kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
| kb 373 1 | kiveszel a bankból a 373. tárgyat (1 darabot) |
| le 1550 | leveszed/lerakod az 1550. tárgyat |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| kf 1550 | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat |
| bb 459 315 316 | beraksz a bankba a 459. tárgyat (315 darabot) |
| bb 441 1164 531 | beraksz a bankba a 441. tárgyat (1164 darabot) |
| szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 231 |
| * 3. BP: | t. energia kisütése: 244 2 |
| * 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
| * 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
| SZENT KÉZIGRÁNÁT (1761. TÁRGY) Fegyverek kézikönyve 9-től 21-ig:"S a magasba emelé Szent Attila a kézigránátot és mondá: Ó, Uram, add áldásodat a te kézigránátodra, mellyel ellenségeidet ficlikké tépheted nagy kegyelmedben. És elégedett vala az Úr és ők lakmározának bárányt és lajhárt és málét és sós ringlit babbal és orángutánt és zsenge gyökereket és gyönge szekereket... És szólt az Úr, mondván: Húzd ki a Szent Biztosítószeget, majd ezután számolj el háromig. Se többet, se kevesebbet. Három legyen ameddig számolsz, s ameddig számolsz, az háromig legyen. Négyig ne számolj hát ezért, sem pedig kettőig. Hacsak nem folytatod a te számolásod háromig. Az ötöst szádra ne vedd. Midőn a hármashoz érsz, mely sorrendben a harmadik leszen, eldobandod te az Antiochiai Szent Kézigránátot a te ellened felé, ki, mivel nem kedves nekem, megdöglend." |
| MISZTIKUS TOJÁS (1515. TÁRGY) Nem tudod, milyen szörny tojása lehet, csak azt látod biztosan, hogy semmilyen általad ismert fajéra nem hasonlít. Ha megszagolod, erős, fanyar bűzt érzel, ezért nincs gusztusod megkóstolni, ráadásul jelentős mágikus energia is összpontosul benne, tehát nyilván értékes lehet. Ha a boltos nem adna érte egy rakás aranydukátot, biztos nem agyalnál annyit rajta, hogy vajon mire is használható. |
| DÍSZES TUNIKA (1488. TÁRGY) Sem mintázatában, sem színeiben nincs elképzelhetetlen, ahány nemes csak él a Ryuku Birodalomban, mind egyedi tunika varratására törekszik. Vannak olyan tartományok, ahol a tunika hátára kézzel hímezik fel a család, és a terület közismert címerét, másutt mágikus szimbólumok dívnak, és persze mindig vannak olyanok, akik valami egyedi, és megismételhetetlen mintát képzelnek el a jellegzetes nemesi viselet díszeként. A tunikát páncélként KF-elheted, ha már elérted a 30. tapasztalati szintet, de készülj fel rá, hogy legtöbbször csak a tulajdonosa élete árán szerezheted meg. Mivel viselve valódi ryuku nemes benyomását kelted, ellenfeleidben ez némi félelmet ébreszt, amit persze te a javadra fordíthatsz. A tunika ezért a védettséged 10-zel növeli, a max. ÉP-dhez pedig 300-at ad. |
| HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY) A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
| VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
| ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY) Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik. |
| ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY) Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek. |
| ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
| DZSUMBUJHARCOS BÓLA (1458. TÁRGY) Te is megfigyelted már, hogy szinte minden élőlénynek van olyan testrésze, amelyre egy jól irányzott dobással, súlyokkal ellátott szíjakat lehetne tekerni. Igen, ez a fura, golyókból és szíjakból álló valami a bóla! Ezt a nagyszerű dobófegyvert 3 teriád kobakból és 3 parittyából magad is elkészítheted, de csak akkor, ha már van nálad egy másik, mintának. Ehhez a KT 1458 parancsot add ki, 5 TVP-ért. Ez a remek dobófegyver egy ügyes vadász kezében 6D6+3 sebzést képes okozni, és nagyon nehezen veszik el. A sebzést kisebb részben a szíjak szorítása, nagyobbrészt viszont a kobakok ütése okozza, ezért a bóla ütőfegyverként sebez. Használni akkor tudod, ha dobófegyver szakértelmed már legalább 10-es. Az elhajított bóla a levegőben olyan félelmetes hangot ad (hála a zsugorított koponyákon átáramló levegőnek), hogy az áldozat szinte megkövül a rémülettől. Mindezért a dobáskor +5 támadást kapsz. |
| TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY) Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
| MEDVEBŐR ÖV (1675. TÁRGY) Minden bizonnyal nem tudott a vezetőség a verseny során legyűrt genrath vérmedvék bőrével semmi mást kezdeni, mint praktikus ruhadarabokat készíttetni belőle, majd díjként az azt következő versenyeken elajándékozni. A medvebőr öv tökéletes munka, ami a teljesítménye alapján harmadik legjobb kalandozónak jár. Ha vagy már legalább 29. szintű, a derekadra csatolhatod, és ilyenkor +6 erőt és +15 max. ÉP-t kapsz. |
| Erő: | 31 (43) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 31 (33) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 30 (38) | Védekezés: | 73 (77) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 5/13 év |
| Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 408/394 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 789/76 | Pénz: | 3196 arany | Kép. pont: | 13 |
| Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 174/265 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 7/66 (+6%) | szúrófegyverek: | 9/79 |
| vágófegyverek: | 10/90 | ütőfegyverek: | 28/5 (+5%) | lőfegyverek: | 8/55 (+6%) |
| dobófegyverek: | 25/48 (+2%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 13/60 | 2. nyomkövetés: | 46/37 (+5%) | 3. lopás: | 6/0 |
| 4. mászás: | 12/0 | 5. csapdakészítés: | 18/3 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/10 |
| 7. gyógyítás: | 6/1 | 8. titkosírás: | 2/5 (-1400%) | 9. felderítés: | 21/42 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 61/33 (+35%) | 12. taumaturgia: | 40/15 (+16%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 3/17 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 6/76 | 18. szörnyismeret: | 31/32 (+40%) |
| 19. pszi: | *24/100 | 20. zárnyitás: | 5/97 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 10/98 | 24. úszás: | 7/2 |
| 25. főzés: | 11/11 | 26. csapatmunka: | 3/29 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
| tűzmágia (#157) | hadiszerencse III (#59) | vámpirizáció (#1) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) porszem megszólal (146) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) kp. varázsenergia (191) nyugodt pihenés (195) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a művész jutalma (244) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 330 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 945. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | amniosz (#203) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
| 7 | bőrsisak (#57) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
| 2 | drótszőr (#37) | 36 | elkarog szőr (#665) | 6 | extra takarmány (#1360) | |||
| 1 | dzsumbujharcos bóla (#1458) | 1 | griff nyakék (#1579) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
| 2 | gyilkos méreg (#1265) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 8 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
| 2 | lélekesszencia (#619) | 5 | mandibulapenge (#125) | 1 | mászókarom (#78) | |||
| 3 | mópat tetem (#584) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
| 2 | optiri agysisak (#315) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rákpáncél (#97) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
| 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | teknősesszencia (#702) | 1 | Tharr pajzsa (#459) | |||
| 8 | ubuk dobónyíl (#138) | 17 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
| 1 | viharamulett (#611) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
| 1 | Fekete Kehely (#283) | 1 | aranypikkely (#415) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 48 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
| 1 | Eldaran karkötője (#373) | 7 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 1 | karbin plazma (#199) | 49 | sallank karom (#128) | 12 | víz (#27) | |||