| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 8. 9h:53' EZ A 199. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 200. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| ek 40 40 | t. energia kisütése: 40 40 |
| ek 7 19 7 | t. energia kisütése: 7 19 7 |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
| be 709 138 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [140,47] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmos tankány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány bal hátsó lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Mallon botjával eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Aritma ostorával meghorzsolod az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 17 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 76, gyógyulás: 8, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa! (ld. enc.)
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 119, gyógyulás: 3, összesen: -116 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ököllel megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 108, gyógyulás: 20, összesen: -88 ÉP}
| m 6 2 2 | mozogsz nyugatra, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}
| v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Épületek tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
| kb 458 689 999 | kiveszel a bankból a 458. tárgyat (689 darabot) |
| fa 1534 3136 1 | feladod az 1534. tárgyat a 3136. kalandozónak (1 darabot) |
| faa 689 363 266 | feladod a 689. tárgyat a 363. tárgyat a 266. tárgyat |
| faa 315 688 692 | feladod a 315. tárgyat a 688. tárgyat a 692. tárgyat |
| faa 223 210 257 | feladod a 223. tárgyat a 210. tárgyat a 257. tárgyat |
| faa 1639 1233 473 | feladod az 1639. tárgyat az 1233. tárgyat a 473. tárgyat |
| faa 248 1633 1629 | feladod a 248. tárgyat az 1633. tárgyat az 1629. tárgyat |
| faa 458 312 310 | feladod a 458. tárgyat a 312. tárgyat a 310. tárgyat |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 67, gyógyulás: 15, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 33 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY)Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
| VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
| Erő: | 42 (53) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 30 | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/31 év |
| Egészség: | 23 | Életpont: | 282/259 | Jellem: | jó (534) | Tul. pont: | -8 |
| Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 630/327 | Pénz: | 44783 arany | Kép. pont: | 24 |
| Tudatpont: | 56/29 | Pszi pont: | 123/277 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 2/0 (+200%) | ökölvívás: | 23/49 (+6%) | ütőfegyverek: | 27/63 (+3%) |
| lőfegyverek: | 25/19 | dobófegyverek: | 17/62 | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/20 | 2. nyomkövetés: | 48/41 (+5%) | 3. mászás: | 9/99 |
| 4. csapdakészítés: | 14/43 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/15 | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 23/72 | 9. szörnyidomítás: | 6/66 |
| 10. teológia: | 14/22 (+6%) | 11. taumaturgia: | 26/85 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 2/89 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/56 | 15. szörnyismeret: | 27/56 (+20%) |
| 16. pszi: | 19/33 (+3%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 23/40 (+11%) |
| 19. úszás: | 8/19 (+719%) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 1) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 717 | arany (#50) | 29 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bűvészpálca (#1639) | |||
| 25 | cirkuszi pergamen (#1233) | 26 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | fiatalság itala (#473) | |||
| 30 | fűszertartó (#210) | 7 | galachmit (#310) | 7 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 5 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 1 | kisebb teleportkő (#1633) | |||
| 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kvazár sisak (#266) | 1 | optiri agysisak (#315) | |||
| 10 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | ryuku csizma (#692) | |||
| 1 | ryuku sisak (#688) | 9 | sáfránypor (#211) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
| 16 | spiritusz (#170) | 7 | szent kehely (#257) | 19 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 1 | tankány karom (#237) | |||||||