| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. aug. 12. 9h:22' EZ A 389. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 390. játékheted kezdete: aug. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 364. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
| * 5. KP: | energia fejlesztése 1 |
| ef 6 501 | energia fejlesztése 6 |
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,104] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [100,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
| m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. Jutalmad nem marad el (+9 varázspont). 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 136-160.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 1285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök bal vállát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 52 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy vadász varkaudar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar nyakát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg jobb lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Látsz egy rát-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Cras Lorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy szent tölgyfát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy élőholt mirg. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 7.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök bal első lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 57 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
| * 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
| * 4. BP: | használod a 135. tárgyat |
| Erő: | 22 | Szint: | 19 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
| IQ: | 20 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
| Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 275/241 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 29 (31) | Varázspont: | 171/4 | Pénz: | 3662 arany | Kép. pont: | 4 |
| Tudatpont: | 7/-1 | Pszi pont: | 22/1 | EFejl: | 24 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 22/54 (+10%) | vágófegyverek: | 20/56 | ütőfegyverek: | 2/15 |
| lőfegyverek: | 16/70 (+12%) | dobófegyverek: | 22/30 (+4%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/9 | 2. nyomkövetés: | 26/65 (+40%) | 3. lopás: | 7/83 |
| 4. mászás: | 7/79 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 13/94 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/42 |
| 7. gyógyítás: | 46/66 (+60%) | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 14/48 (+44%) |
| 10. szörnyidomítás: | 4/45 | 11. teológia: | 16/1 (+4%) | 12. taumaturgia: | 12/41 (+12%) |
| 13. szerencsejáték: | 2/4 (+3%) | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 17/0 |
| 16. zene: | 15/71 (+16%) | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 3/11 (+3%) |
| 19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/16 | 21. bányászat: | 12/7 |
| 22. főzés: | 8/66 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/59 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| lopsz a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2582. karakternek |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
| pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | pszi-ernyő (#64) | az elme hatalma (#123) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
| karmos tankány (#137) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
| 3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 13 TU. Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aranypikkely (#415) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 10 | arany (#50) | 2 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 1 | bronzpajzs (#89) | 2 | bronzsisak (#88) | 7 | kaja (#2) | |||
| 13 | madártoll (#112) | 25 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
| 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 5 | sallank nyíl (#129) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
| 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
| 1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 13 | víz (#27) | |||