| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. febr. 26. 15h:02' EZ A 564. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 565. játékheted kezdete: márc. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
| hu 84 89 129 | hulladék: 84 89 129 |
| hu 323 692 271 | hulladék: 323 692 271 |
| hu 1107 166 312 | hulladék: 1107 166 312 |
| hu 85 623 317 | hulladék: 85 623 317 |
| tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
| tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| kf 687 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat |
| v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
| be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt.
| ve 341 1 | megveszed a 341. tárgyat 1 |
| m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,103] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 29, gyógyulás: 104, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [182,104] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ekharion ragyás testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 37, gyógyulás: 22, összesen: -15 ÉP}
| m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 26, gyógyulás: 103, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [180,106] Még mindig dombos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ekharion fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 27, gyógyulás: 21, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [179,106] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 24 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 41, gyógyulás: 43, összesen: +2 ÉP}
| m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a magger jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a magger testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 50, gyógyulás: 31, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [177,105] A sík vidéket bozótos váltja fel.
| kut 5 | kutatsz 5 pontért |
| ef 1 | energia fejlesztése 1 |
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| szk 226 | keresed a 226. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá. |
| Erő: | 27 (42) | Szint: | 23 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (32) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (41) | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 5/16 év |
| Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 414/528 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 34 (36) | Varázspont: | 828/98 | Pénz: | 529 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 141/105 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 29 (+1) |
| vágófegyverek: | 11 | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 11 |
| dobófegyverek: | 27 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 67 | 3. lopás: | 6 |
| 4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 19 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
| 7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 19 |
| 10. szörnyidomítás: | 6 | 11. teológia: | 52 (+1) | 12. taumaturgia: | 50 |
| 13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 11 | 15. harcművészetek: | 3 |
| 16. zene: | 2 | 17. szörnyismeret: | 28 | 18. pszi: | 18 |
| 19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 3 | 21. bányászat: | 11 (+1) |
| 22. úszás: | 2 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ) |
| elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| trikornis herceg (#261) |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 17 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
| varázsenergia (#161) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | 20. szintű lényekre | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | fürgülés (#92) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 25 TU-t fejlesztettél be.. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 67 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | bronzpajzs (#89) | 2 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
| 6 | kaja (#2) | 3 | pirkit (#153) | 1 | ryuku csizma (#692) | |||
| 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 8 | sallank nyíl (#129) | |||
| 3 | szürke bőrkesztyű (#271) | 7 | tűzbimbó (#623) | 72 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | varkaudar csizma (#317) | 4 | varkaudar látógömb (#1107) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
| 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | |||