192. forduló, 194. forduló,
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 11. 9h:21'
EZ A 388. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
389. játékheted kezdete: aug. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 27. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 smaragd védőgyűrűt (500 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (501 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 540 arany, ebből a kezelési költség: 54 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 521 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 569 arany, ebből a kezelési költség: 56 arany), 2 sámán gyógykenőcs (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany), 1 ork csodaszer (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 501 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). A vérvörös rózsa bódító illatát belélegezve eltölt a vágy, hogy utódokkal örökítsd tovább véred. Gazdád elégedett lesz veled.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 828. hetének nyerőszámai: 26, 5, 13. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. KP: elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 344.]

ek 116 80 5 t. energia kisütése: 116 80 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

ef 6 501 energia fejlesztése 6
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 28 29 30 mozogsz 28 29 30
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [28. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [29. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [30. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 31 11 19 mozogsz 31 11 19
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [11. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [12. PONT.] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [13. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [16. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
A fenébe! Egy zsákutca. [19. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 292.]

lm 18 21 23 mozogsz 18 21 23
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [16. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-27 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [21. PONT.] Haladsz előre. [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trollfa. {támadása: 11.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trollfa jobb karját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy miksziszi húsgólem. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a miksziszi húsgólem jobb karját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a miksziszi húsgólem rotható testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a miksziszi húsgólem bal vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 1542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 38 39 40 mozogsz 38 39 40
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [22. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [35. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Egy varkaudar mágust pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar mágus jobb lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+9 varázspont). 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [37. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [38. PONT.] Egy varkaudar mágust pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+9 varázspont). 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Tugt-ork jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A Tugt-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+9 varázspont). 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
[45 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 42 43 47 mozogsz 42 43 47
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Egy óriás patkányt pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriás patkány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [42. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [43. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [44. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [45. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [46. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [47. PONT.] Egy óriás szőröspókot pillantasz meg. (ld. enc.) {max. életpontja: 261-290.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás szőröspók egyik lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás szőröspók testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás szőröspók testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar íjász trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes óriás szőröspók trófeát. 1583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Legyőzted a labirintus mélyén rejtőző ocsmány szörnyet, nyilván ez lehetett a feladat, amelyet a toborzáshoz kértek. Mostmár elégedetten térhetsz vissza.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 162.]

lm 47 47 1 mozogsz 47 47 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [46. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [45. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [44. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [39. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [37. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [35. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [25. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [24. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-62 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Egy kis szobába érkezel. [13. PONT.] Mész tovább, előre. [14. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [80 pontot használtál fel, van még 82.]

ek 116 50 5 t. energia kisütése: 116 50 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[96,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag " Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [96,110] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány alpesi tehén nyomokat fedezel fel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,109] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 52.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[97,108] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Hősök csarnokat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.


(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 2 kék orchideát 8 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 3 mocsári penkét 3 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 3 ubuk dobónyílat 15 aranyért, 8 ubuk tüskét 8 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! "

(Továbbmész...) [97,106] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

[30 pontot használtál fel, van még 22.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+9 arany). [20 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 14, 12.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját töm magába a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 331 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét.
Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. --&&--

ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 63. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 22 Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 151 cm
IQ: 20 Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 275/234 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (31) Varázspont: 171/0 Pénz: 3652 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 22/16 EFejl: 23
Eddig összesen 1057 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4255 TP-t kaptál. Jelenleg 358153 TP-d van. A következő szinthez még 91847 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, óriás szőröspók. A 190. fordulódban 7590 arany került a bankszámládra. 7665 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/44 (+4%) vágófegyverek: 20/56 ütőfegyverek: 2/15
lőfegyverek: 16/58 (+3%) dobófegyverek: 22/26 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/9 2. nyomkövetés: 26/25 (+12%) 3. lopás: 7/83
4. mászás: 7/75 5. csapdakészítés: 13/89 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/42 (+40%)
7. gyógyítás: 46/6 8. titkosírás: 3/0 9. felderítés: 14/4 (+10%)
10. szörnyidomítás: 4/45 11. teológia: 15/97 (+16%) 12. taumaturgia: 12/29 (+6%)
13. szerencsejáték: 2/1 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 17/0
16. zene: 15/55 (+20%) 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 3/8 (+3%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 7/16 21. bányászat: 12/7
22. főzés: 8/56 23. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar böllér (#692) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 1 bumeráng (#249) 2 kék orchidea (#68)
2 kerek kő (#19) 1 magszim bél (#103) 3 mocsári penke (#148)
1 mutáns csont (#331) 1 nyílvessző (#108) 3 orgyilkos tőr (#225)
1 rákpajzs (#98) 1 sallank nyíl (#129) 3 ubuk dobónyíl (#138)
8 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
312 arany (#50) 8 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,110) Dornodon rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, alpesi tehenek (#91)
(96,111) Fairlight oltár
(96,112) a 192. labirintus bejárata, trollfa (#80), miksziszi húsgólem (#126), varkaudar mágus (#128), Tugt-ork (#46), óriás patkány (#42), óriás szőröspók (#7076)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(97,108) oltár, erődítmény (#488), Hősök csarnoka (#496)
(97,109) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek