| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 4. 9h:34' EZ A 199. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD 200. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| ek 40 40 | t. energia kisütése: 40 40 |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| be 709 138 19 | bemész a 709. épületbe |
| m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-10 életpont.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ököllel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) Aritma ostorával eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 42, gyógyulás: 7, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [131,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku futárbérenc. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Storm előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy régészeti lelőhelyet. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor megpöccinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
| v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus jobb vállát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 87 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 108, gyógyulás: 3, összesen: -105 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót jobb vállát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 61, gyógyulás: 9, összesen: -52 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Ököllel megcsapod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}
| v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Épületek tűnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
| fa 170 2257 40 | feladod a 170. tárgyat a 2257. kalandozónak (40 darabot) |
| faa 249 304 128 | feladod a 249. tárgyat a 304. tárgyat a 128. tárgyat |
| m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Storm vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy régészeti lelőhelyet. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 300.]
| be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
| lm 2 10 14 | mozogsz 2 10 14 |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi nyakát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a nómenklatúra jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a nómenklatúra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a nómenklatúra bal vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
| lm 14 14 17 | mozogsz 14 14 17 |
Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 103, gyógyulás: 2, összesen: -101 ÉP}
| lm 18 36 34 | mozogsz 18 36 34 |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
| lm 905 33 900 | mozogsz 905 33 900 |
| lm 26 29 32 | mozogsz 26 29 32 |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 87 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 106, gyógyulás: 2, összesen: -104 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 122 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 13 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 164, gyógyulás: 7, összesen: -157 ÉP}
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 34 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért |
| TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY) Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, és eggyel növeli a védettségedet, már ha van képed viselni - a legtöbben inkább elpasszolják a boltosnak. |
| Erő: | 42 (53) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 30 | Támadás: | 30 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 31 (34) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/32 év |
| Egészség: | 18 | Életpont: | 276/262 | Jellem: | jó (522) | Tul. pont: | -11 |
| Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 609/483 | Pénz: | 45402 arany | Kép. pont: | 22 |
| Tudatpont: | 56/48 | Pszi pont: | 123/120 | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 23/29 (+15%) | ütőfegyverek: | 27/54 (+5%) | lőfegyverek: | 25/19 |
| dobófegyverek: | 17/62 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4/20 | 2. nyomkövetés: | 47/44 (+23%) | 3. mászás: | 9/91 |
| 4. csapdakészítés: | 14/19 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/15 (+42%) | 6. gyógyítás: | 1/94 |
| 7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 23/67 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 6/66 |
| 10. teológia: | 13/98 (+6%) | 11. taumaturgia: | 26/28 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 2/87 |
| 13. harcművészetek: | 6/13 | 14. zene: | 10/56 | 15. szörnyismeret: | 26/82 (+20%) |
| 16. pszi: | 19/19 (+7%) | 17. vadászat: | 1/64 | 18. bányászat: | 23/7 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
| szintszívó lények (#9097), Evil Devil (#4742) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| oldás (#372, 15 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| feltámadás (#168) | varázsszem (#184) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
| védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
| 2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 1) |
| 3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Az új képesség készen van, de még 12 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 45 | arany (#50) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
| 9 | gyógykenőcs (#313) | 7 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 5 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
| 7 | kőszem (#304) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
| 1 | rövid íj (#107) | 5 | sallank karom (#128) | 59 | spiritusz (#170) | |||
| 9 | ugh méreg (#166) | 28 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontpálca (#329) | |||
| 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 6 | grifftojás (#179) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | varázskő (#305) | |||
| 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||