TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. okt. 5. 12h:25'
EZ A 535. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
536. játékheted kezdete: okt. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
|
VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI
15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Moonstruckkal. Auráját mágikus vihar övezi. Egy balkezes gyűrűt, egy drag'kór vértet, egy fejvadász medált, egy hósárkánybőr csizmát, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Thargodan amulettet és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy Fürge Maidena trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Shark Attacktal . Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz Csendes McPoggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy varkaudar katona trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre színe zöld. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kampós kezet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriás fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy yiang csuklópántot, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy Genyuku trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy álomosztó őrszellem trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Összeismerkedtek. Az ő neve Qpica. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, félszemű troll férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy démoni palástot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy olimpiai titanitot, egy örökkéval. topázát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy torz fülkarikát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy rothadó borzalom trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy ködmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Érzékeled auráját: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Koppány Aga. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, félszemű ember férfival. Fekete a bőre. Dornodon földi és égi helytartója. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bámulatos zombi trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nem tűnik túl barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. (letapogatás: Elektor Kalandor ) Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon újból találkozol Csendes McPoggal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, teljesen vak, borzasztó hosszú szakállas ember férfival. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy nemesi ruhadíszt, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy vámpírkesztyűt, egy védőtalizmánt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy álomosztó őrszellem trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tb.gátló Vlagyimir. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon összeakadsz Hegyi Barbarával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. A nekromanták rendjének beavatott rangú tagja. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mentori gyűrűt, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát és egy szerencsetalizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Tud Ákossal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének az elemi síkok ismerője rangú tagja. Egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy Urgod fétisét, egy Urgod kesztyűjét és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kreiton jótündér trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-40 életerő.) Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! A vérvörös rózsával kezedben kezdesz hozzá a mindennapos varázslatok elmondásához. A véred megnövelni látszik mágiád erejét, a fájdalom gyorsan elenyészik. Nem is olyan nagy ár ez. A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+440 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 887. hetének nyerőszámai: 19, 26, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 365.]
| * 1. KP: |
t. energia kisütése: 273 9 219 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 365.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 359.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 355.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
104 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 353.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 351.]
| * 5. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 350.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 344.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 344.]
| a 561 1457 1 |
átadod az 561. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Urgod fétisét Thar'dan részére. [5 pontot használtál fel, van még 339.]
| v 22 71 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rézpáncélt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 bőrpáncél, 8 rézdarab. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]
| p 74 85 10 |
használod a 74. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 10 rézdarab molekuláit, előállítottál 10 óndarabot. [-100 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]
| be 497 8 |
bemész a 497. épületbe |
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 27, gyógyulás: 19, összesen: -8 ÉP}
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 12 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló bal oldalát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 97, gyógyulás: 37, összesen: -60 ÉP}
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval eltalálod a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar mágus
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 10 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sáska amulett. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 23, gyógyulás: 23, összesen: +0 ÉP}
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod a borzalmas varkaudar bal karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló. 1765 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 244.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +113 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 244.]
| fa 689 2428 1 |
feladod a 689. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot) |
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 244.]
[143,61] Még mindig a városban vagy.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 bev formázó mintát 25 aranyért, 2 bruhatagnyelvet 14 aranyért, 8 ezüst gyűrűt 48 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 5 ezüst nyakláncot 50 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, félszemű árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Chara-din halandók felett uralkodó helyettese. Egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy kék rakolits trófea, egy acélkolosszus trófea és egy aranyfecske trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát tart. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[13 pontot használtál fel, van még 231.]
| ve 2 50 |
megveszed a 2. tárgyat 50 |
Vásároltál 50 kaját. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkságot ritka erdő váltja fel. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar katona. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Látsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rowena hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[13 pontot használtál fel, van még 218.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 402 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 215.]
| ek 180 5 |
t. energia kisütése: 180 5 |
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+5 TU). [35 pontot használtál fel, van még 180.]
| ef 9 |
energia fejlesztése 9 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] A befejezéshez még 1487 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 90.]
| kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar támad rád.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany és egy ezüstshuriken. 1765 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 26, gyógyulás: 22, összesen: -4 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kis vaspajzs. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a varkaudar hírnök jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval többször eltalálod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1606 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy gyöngymangó. 1765 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy nőstény varkaudar intéz feléd kihívást.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar bal oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 2756 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 40, gyógyulás: 42, összesen: +2 ÉP}
Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. A következő kincseket találtad: 17 ugh méreg, egy tolmokov-koktél és egy fekete bőrcsizma. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 45.]
| h 341 51 11 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 45.]
| h 341 65 11 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 45.]
| h 341 294 11 |
használod a 341. tárgyat |
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 45.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 67 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 5.]
| tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]
| tf 4 27 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| tf 2 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| szk 285 |
keresed a 285. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 2. BP: |
t. energia kisütése: 273 2 231 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 3. BP: |
t. energia kisütése: 244 2 |
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 4. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 5. BP: |
elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 8, 19.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 5 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.
| Erő: |
31 (42) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
30 (32) |
Támadás: |
29 (31) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
80 kg |
| Ügyesség: |
30 (33) |
Védekezés: |
69 (73) |
Menekülés: |
17 % |
Életkor: |
5/12 év |
| Egészség: |
31 (34) |
Életpont: |
405/283 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
34 (46) |
Varázspont: |
759/0 |
Pénz: |
7814 arany |
Kép. pont: |
13 |
| Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
174/4 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1106 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17088 TP-t kaptál. Jelenleg 1112312 TP-d van. A következő szinthez még 87688 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
ősdentor,
Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5877 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
11/48 |
ökölvívás: |
7/30 (+24%) |
szúrófegyverek: |
9/27 (+33%) |
| vágófegyverek: |
10/90 |
ütőfegyverek: |
27/79 (+4%) |
lőfegyverek: |
8/25 (+12%) |
| dobófegyverek: |
25/26 (+9%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
13/60 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
46/28 (+4%) |
3. lopás: |
1/0 |
| 4. mászás: |
12/0 |
5. csapdakészítés: |
17/73 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
2/10 |
| 7. gyógyítás: |
6/1 |
8. titkosírás: |
1/69 |
9. felderítés: |
21/37 (+4%) |
| 10. szörnyidomítás: |
8/8 |
11. teológia: |
60/7 (+41%) |
12. taumaturgia: |
39/45 (+10%) |
| 13. szerencsejáték: |
5/22 |
14. versengés: |
2/33 |
15. harcművészetek: |
3/17 |
| 16. szkanderozás: |
1/0 |
17. zene: |
6/76 |
18. szörnyismeret: |
29/74 (+26%) |
| 19. pszi: |
24/96 (+9%) |
20. zárnyitás: |
5/97 |
21. vadászat: |
1/20 |
| 22. bányászat: |
10/98 |
23. úszás: |
7/2 |
24. főzés: |
11/1 (+10%) |
| 25. csapatmunka: |
2/32 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 20. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
| lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
szintszívó (#96) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
ongóliant (#159) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
Zinthurg (#180) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
férfiak (#998) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
nők (#999) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
massza (#217) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
pszionikus entitás (#553) |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
| pszi-acéltorony (#98) |
>> |
fertőzött entitás (#7074) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
| tompítás (#40) |
>> |
massza (#217) |
|
elektromos pajzs (#51) |
>> |
nők (#999) |
| elektromos pajzs (#51) |
>> |
férfiak (#998) |
|
|
|
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1495.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(202,117) varkaudar katona (#691), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), nőstény varkaudar (#689)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2010.10.05 12:14 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙