| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. febr. 12. 9h:10' EZ A 774. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD 775. játékheted kezdete: febr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| p 64 | használod a 64. pszi képességet |
| hu 72 333 | hulladék: 72 333 |
| kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
| ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
| pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
| ea 169 5 | eladod a 169. tárgyat 5 |
| ve 1 5 | megveszed az 1. tárgyat 5 |
| ve 348 | megveszed a 348. tárgyat |
| bb 127 360 213 |
| m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az autentikus vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 87775 TP, -8 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -17 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [80,86] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [80,85] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy fabontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a fabontó szójer testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [82,85] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [81,86] A terep továbbra is ritka erdő.
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs bal szárnyát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| tk 1 4325 4325 | többszemélyes kaland 1 4325 4325 |
| szk 157 | keresed a 157. szörnyet |
| a 396 4363 20 | átadod a 396. tárgyat a 4363. kalandozónak (20 darabot) |
| a 661 4363 1 | átadod a 661. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
| a 658 4363 1 | átadod a 658. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
| kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
| kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
| * 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
| SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
| SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY) Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.) [Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.] A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció. |
| A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY) Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
| BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
| BANKREFORM A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni. Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát. A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg. Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk. Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön. A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni. |
| Erő: | 24 | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
| IQ: | 27 (29) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
| Ügyesség: | 25 | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
| Egészség: | 20 | Életpont: | 267/251 | Jellem: | jó (231) | Tul. pont: | -2 |
| Szerencse: | 20 | Varázspont: | 182/2 | Pénz: | 1100 arany | Kép. pont: | 1 |
| Tudatpont: | 10/0 | Pszi pont: | 7/1 | EFejl: | 9 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 2/6 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
| ütőfegyverek: | 22/73 (+6%) | lőfegyverek: | 15/98 (+9%) | dobófegyverek: | 1/57 |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 11/51 | 2. nyomkövetés: | 48/30 (+20%) | 3. lopás: | 1/37 |
| 4. mászás: | 7/66 | 5. csapdakészítés: | 12/22 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/2 |
| 7. gyógyítás: | 50/48 | 8. titkosírás: | 2/0 | 9. felderítés: | 5/9 |
| 10. szörnyidomítás: | 1/88 | 11. teológia: | 21/61 (+4%) | 12. taumaturgia: | 11/9 (+7%) |
| 13. versengés: | 4/83 (+16%) | 14. zene: | 11/71 (+6%) | 15. szörnyismeret: | 8/22 (+30%) |
| 16. pszi: | 1/64 (+5%) | 17. zárnyitás: | 3/60 | 18. vadászat: | 19/42 |
| 19. bányászat: | 17/51 | 20. csapatmunka: | 3/59 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
| segítesz max. 100 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
| elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
| mászol max. 50 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
| bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), tűzeső (#61) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
| 2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
| 3.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1) |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 224 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 67 TU-t fejlesztettél be.. |
| Összsúly: 67.64 kg | Megterheltség: 93% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 5278 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 21 | álompor (#396) | |||
| 1 | aurach bőr (#658) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 3 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | 11 | rákfatty váladék (#333) | |||
| 5 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | 5 | uzbány csőr (#169) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
| 3 | fabontó (#106) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
| 1 | smirglilevél (#29) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 60 | víz (#27) | |||
| 1 | zöld üveg (#82) | |||||||