188. forduló, 190. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 17. 15h:17'
EZ A 563. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
564. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,119] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Caius Brutusszal. Tharr főpap-jelöltje. Egy Amélia nyakláncát, egy Batharak vállemezét, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy tankány karmot, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy csataremák! Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy copfos ősz hajú, piros szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy ulkor kötényt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy cápafogat tart. Egy élőholt sullár a hátasa. Összeismerkedtek. Az ő neve Morcos Mugrul. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat!
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Neal Syrrus-Derra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem!
Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah kisebb avatárja. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mordaith álarcot, egy mordaith cipőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy teknősbőr nadrágot, egy torz fülkarikát és egy Virotac gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 6 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Shee. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy!
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadász quwarg fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 24, gyógyulás: 49, összesen: +25 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 323.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-46 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

f 929 kísérletezel a 929. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy hajító csillagot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 288.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 286.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 271.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 261.]

ftv 98 232 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 232. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

ftv 155 20 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 20. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

ek 7 4 1 t. energia kisütése: 7 4 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 261.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 18, gyógyulás: 26, összesen: +8 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kis vaspajzs. Egy varkaudar hírnök jön feléd. {támadása: 38.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 20, gyógyulás: 23, összesen: +3 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 63, gyógyulás: 24, összesen: -39 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar iszákos támad rád. {támadása: 55.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 80, gyógyulás: 66, összesen: -14 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttollú nyíl, egy zangrozi csizma, 9 ugh méreg (Nincs mibe rakni 9 ugh mérget.), egy rézgolyó és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. [45 pontot használtál fel, van még 216.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[198,118] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy legyengült varkaudar katona. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csataremák. {egyik sebzési módja: 12x 4d8+6.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Lulu King. {támadása: 31.} Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lulu King. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [197,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 2 gyöngymangót. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. {max. életpontja: 211-250.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 7, gyógyulás: 38, összesen: +31 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy csataremák. {támadása: 78.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 176.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 160.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[196,117] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a pszi őselementál bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+793 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 39, gyógyulás: 29, összesen: -10 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 73, gyógyulás: 32, összesen: -41 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru támad rád. {támadása: 47.} Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [195,116] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Felfedeztél egy smirglibokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

(Továbbmész...) [194,115] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 191-205.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ekharion jobb karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ekharion fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 31, gyógyulás: 25, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-45 varázspont.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 6x 2d6.} Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 28, gyógyulás: 104, összesen: +76 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [99 pontot használtál fel, van még 61.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[194,114] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj és egy kígyóbőr kesztyű. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 81-90.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag földet termelsz ki. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus támad rád. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 21, összesen: +7 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).


(Továbbmész...) [193,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [54 pontot használtál fel, van még 7.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

fkt 939 10 felt. készítesz a 939. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 241 keresed a 241. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász quwargot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 1, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY)
Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 26 (41) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (41) Védekezés: 63 Menekülés: 20 % Életkor: 5/15 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 413/537 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 33 (37) Varázspont: 814/240 Pénz: 119 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 133/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 33
Eddig összesen 1259 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20850 TP-t kaptál. Jelenleg 1051870 TP-d van. A következő szinthez még 148130 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 187. fordulódban 2786 arany került a bankszámládra. 2841 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 7/81 szúrófegyverek: 28/77 (+10%)
vágófegyverek: 11/82 ütőfegyverek: 9/41 (+34%) lőfegyverek: 11/5
dobófegyverek: 27/72 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/90 (+33%) 2. nyomkövetés: 66/69 (+18%) 3. lopás: 6/0
4. mászás: 4/4 (+22%) 5. csapdakészítés: 18/93 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 15/40 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 18/82 (+54%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 49/34 (+138%) 12. taumaturgia: 49/12 (+50%)
13. szerencsejáték: 3/79 14. versengés: 11/48 15. harcművészetek: 3/58
16. zene: 1/41 17. szörnyismeret: 28/8 (+34%) 18. pszi: 17/91 (+37%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 3/10 21. bányászat: 9/86 (+29%)
22. úszás: 2/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) fürgülés (#92) >> Orkhan Thai (#238)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200) fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 236 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 25 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
1 manakristály (#500) 4 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis vaspajzs (#159) 1 nyílvessző (#108) 2 óndarab (#85)
1 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107) 1 sötét tekercs (#535)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,113) 47. jellempróba
(194,114) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), 48. jellempróba
(194,115) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 21. jellempróba, érclelőhely, ekharionok (#232), woorgard (#231)
(195,116) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 46. jellempróba
(196,117) pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár
(197,118) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, 50. jellempróba, bundás csirmáz (#93), quwarg nagymesterek (#214), csataremák (#694)
(198,118) varkaudar katona (#691), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 23. jellempróba, oltár, csataremák (#694), Lulu King (5271. kalandozó)
(199,119) vadász quwarg (#241), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688)

Üzenet küldése a karakternek