188. forduló, 190. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 10. 10h:46'
EZ A 532. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
533. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,105] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Khossus del Maullal. Egy árnygyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szem szimbólumot, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt és egy uglaok szögescsizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon ismét összefutsz Khossus del Maullal. Hirtelen kezdesz elfelejteni néhány dolgot - például hogy hogyan is néz ki, akivel most találkozol, és hogy mit is akartál csinálni (feltételes parancsaid törlődtek). Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked egy bőrkantárt, egy tenger gyümölcsét (ld. enc.), egy ogre övet és 3 őscápa fogat (ld. enc.). Álmod furcsa, lüktető gondolatokat szült: A vér a minden... a vér a minden... a vér a minden... a vér a minden!... a vér a minden!!! A VÉR A MINDEN!!!...
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+300 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+10 TVP).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval megcsapod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 372.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 362.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
72 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 357.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 351.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

fkt 43 40 1 felt. készítesz a 43. tárgyat (40 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

fkt 203 40 1 felt. készítesz a 203. tárgyat (40 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ek 116 60 313 t. energia kisütése: 116 60 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

bb 441 1 beraksz a bankba a 441. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

p 74 326 8 használod a 74. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 7 ilkin érc molekuláit, előállítottál 7 ezüstdarabot. [-70 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

a 1624 1457 1 átadod az 1624. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 Mamajaga kőpálcáját Thar'dan részére. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[186,106] Továbbmész a város utcáján.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bumerángot 4 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 11 rézgolyót 11 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért.

(Továbbmész...) [187,106] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 9450 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).
Találkozol Earth Spirittel. Tharr bíborosa. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy hatalom fülbevalóját, egy holdezüst fejpántot, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Thargodan karkötőt, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sötét ölész trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 52, gyógyulás: 38, összesen: -14 ÉP}

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [39 pontot használtál fel, van még 302.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve puha ütés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 272.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 222.]

a 466 2428 1 átadod a 466. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Morgan sipkáját Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

aa 703 1612 1270 átadod a 703. tárgyat az 1612. tárgyat az 1270. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 medúzacsápot Bea Melindre részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranymosó serpenyőt Bea Melindre részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 gyémánt okulárét Bea Melindre részére. [15 pontot használtál fel, van még 202.]

aa 1572 1663 610 átadod az 1572. tárgyat az 1663. tárgyat a 610. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 életköves gyűrűt Bea Melindre részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 bajnoki övet Bea Melindre részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi katalizátort Bea Melindre részére. [15 pontot használtál fel, van még 187.]

aa 304 1158 687 átadod a 304. tárgyat az 1158. tárgyat a 687. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kőszemet Bea Melindre részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku vadászinget Bea Melindre részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku karvédőt Bea Melindre részére. [15 pontot használtál fel, van még 172.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[189,106] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy Blounther apó. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó jobb lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Zombilapítóval súrolod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 4 pirkit. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 46, gyógyulás: 33, összesen: -13 ÉP}

Felfedeztél egy csodák kútját.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sebesült csataremák. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Találsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rowena előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tükröt. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [120 pontot használtál fel, van még 52.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 49.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpáncél és egy bakkura csizma. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar iszákos készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal oldalát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Zombilapítóval csak érinted a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 2653 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 91, gyógyulás: 47, összesen: -44 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vassisak, 3 rézgolyó, egy vashegyű nyíl és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +113 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 285 keresed a 285. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
22 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 32 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 25, 7.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TENGER GYÜMÖLCSE (1155. TÁRGY)
A tengerfenéken összegyűlt kagylók között vannak nagyok, vannak kisebbek, vannak élénk színűek, vannak szürke, a homokba olvadók, vannak girbe-gurba formájúak, vannak egyenes élű, a vízmozgás által simára csiszoltak. Ha ügyes vagy - és ugyan miért ne lennél az, hiszen már nem először jársz a víz alatt -, ki tudod választani, melyik kagyló az, melynek belsejét akár ki is szürcsölheted héjából, és sem hasfájás, sem egyéb nyavalya nem lesz torkosságod következménye. Ritkán bukkannak fel ehhez hasonló tárgyak a nagyobb városok árusainál, mégis, az ennyi vizet egy medencében soha nem látott városlakók tudják, milyen névvel kell illetni ezeket az elfogyasztható kagylókat: a "tenger gyümölcseinek" hívják őket. Nos, ha jólelkűséged nem terjed odáig, hogy efféle jóemberek életét gazdagítsd a tenger mélyéről szerzett kincseiddel, akkor pattintsd fel, majd hörpintsd fel a kagyló tartalmát a H 1155 paranccsal. A különleges ízek hatása a fordulód végéig tart: ha udvarlásod viszonzásra talál a másik nem kiszemelt tagjánál, és érzéseitek egy hihetetlen együttlétben egyesülnek, a teljes kipihentség állapotába kerülsz, sebeid fele beforr, a hiányzó manaforrásaid harmada pedig visszatöltődik. Sajnos a tenger gyümölcse csupán annak elfogyasztójára van hatással, így a megszokott mennyei érzéseken felül párod ragyogó arcod látványának élményén kívül másban nem részesül. Ezután a tenger gyümölcse hatása elmúlik.

ŐSCÁPA FOG (1164. TÁRGY)
Ha valaha rábukkansz egy őscápa partravetett tetemére (te magad sosem leszel képes legyőzni a tengerek koronázatlan királyát), kimetszheted a fogát. Ha a fogat a H 1164 paranccsal elmorzsolod és a szájpadlásodra kened, teljes körre immúnis leszel a hullámelementál fojtogatására.

PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 30 (41) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 69 (73) Menekülés: 17 % Életkor: 5/10 év
Egészség: 31 (34) Életpont: 405/249 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 759/22 Pénz: 5832 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 14/13 Pszi pont: 174/2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1078 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13416 TP-t kaptál. Jelenleg 1073841 TP-d van. A következő szinthez még 126159 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5801 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 6/76 (+6%) szúrófegyverek: 8/39 (+23%)
vágófegyverek: 10/90 ütőfegyverek: 27/70 (+6%) lőfegyverek: 7/89 (+6%)
dobófegyverek: 25/5 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/38 (+11%) 2. nyomkövetés: 46/24 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 12/0 5. csapdakészítés: 17/55 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 21/23 (+5%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 59/8 (+18%) 12. taumaturgia: 39/15 (+14%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 6/76 18. szörnyismeret: 28/96 (+40%)
19. pszi: 24/68 (+10%) 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. bányászat: 10/98 23. úszás: 7/2 24. főzés: 10/81 (+10%)
25. csapatmunka: 2/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) tűzmágia (#157) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1495.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 bajnoki öv (#1663)
1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 csontpálca (#329)
3 drótszőr (#37) 1 életköves gyűrű (#1572) 1 ezüsttőr (#322)
1 gyémánt okuláré (#1270) 1 gyógykenőcs (#313) 7 ilkin érc (#232)
9 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 kőszem (#304)
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 Mamajaga kőpálcája (#1624) 1 medúzacsáp (#703)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 Morgan sipkája (#466) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 pszi katalizátor (#610) 1 quwarg tojás (#360) 8 rézgolyó (#343)
1 rézsisak (#72) 2 rövid íj (#107) 1 ryuku karvédő (#687)
1 ryuku vadászing (#1158) 5 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronzpáncél (#90)
3 ezüst gyűrű (#180) 7 ezüstdarab (#326) 10 isteni könnycsepp (#260)
1 nyílvessző (#108) 1 ork csodaszer (#1228) 8 pirkit (#153)
1 sallank karom (#128) 20 tükör (#43) 2 varkaudar pálinka (#1137)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 vassisak (#160) 44 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(202,117) csataremák (#694), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar iszákos (#688)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2010.09.10 09:03 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A rizspapír-vért módosult. Minden fajú kalandozó tudja használni, ha rendelkezik legalább 40-es harcművészet szakértelemmel.

Üzenet küldése a karakternek