187. forduló, 189. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 17. 9h:23'
EZ A 563. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
564. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,120] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+223 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 7 4 1 t. energia kisütése: 7 4 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 343.]

vi 6 3 viselkedésed: 6 3
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ba 690 274 nem támadod a 690. szörnyet a 274. szörnyet
BA 690 parancs tárolva. BA 274 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ff 123 127 28 felt. fegyverváltás: 123 127 28
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó << mandibulakasza << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

v 22 181 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó, 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

ek 273 17 30 t. energia kisütése: 273 17 30
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 17 VP-nél kevesebb, plusz 30 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 17 VP-nél kevesebb, plusz 30 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

ek 116 80 58 t. energia kisütése: 116 80 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 328.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

ef 10 501 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 223.]

t 227 támadod a 227. szörnyet
FT 227 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy kultúrmasztodon! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 68, gyógyulás: 71, összesen: +3 ÉP}


fkt 929 10 1 felt. készítesz a 929. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

fkt 934 10 1 felt. készítesz a 934. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[194,120] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 203 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 2385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 270, gyógyulás: 62, összesen: -208 ÉP}

A ceremóniamester eléd siet.
- Gratulálok, minden amulettet összegyűjtöttél! - mondja. - Cserébe értük a halálhozó karkötőjét adom neked. - Boldogan veszed át a jutalmat. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-45 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-45 varázspont.]
A sátrak közt bolyongva, egyszer csak egy kolosszális épületre leszel figyelmes. A sötétségbe vesző bejárata felett nagybetűk hirdetik: "SZELLEMKASTÉLY". Szemügyre veszed az őrt álló kísértetet is, akinek áttetsző szellemalakjára pillantva, borzongás fog el.
- Megvan az öt tárgy, amit az alappróbákon szereztél? - kérdezi tőled, érdeklődésedet kihasználva.
- Itt vannak - mondod, és sorban mind előkerül (halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), hogy átnyújthasd őket.
- Rendben - mondja a kísértet. - Tegyél próbát! A kastélyba léphetsz. - Remegő térddel indulsz neki a következő megmérettetésnek. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (132 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, az ősi szellem támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át. (ld. enc.) - Nem ér annyit ez a próba, hogy itt hagyjam a fogam - fut át a gondolat fejedben, majd megszületését tett követi, hátat fordítasz ellenfelednek, és futásnak eredsz visszafelé a folyosón. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-45 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-45 varázspont.]
Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [195,120] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [196,120] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar iszákos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos nyakát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos bal karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 98, gyógyulás: 72, összesen: -26 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 147.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[197,120] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [198,119] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,119] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Felfedeztél egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 34, gyógyulás: 23, összesen: -11 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 25, gyógyulás: 24, összesen: -1 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és egy ezüst nyaklánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+801 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 67, gyógyulás: 40, összesen: -27 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy hro formázó minta (ld. enc.), egy umbatari karkötő, 3 vasérc, egy aranytű, egy aranygyűrű és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-45 varázspont.]
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Találsz egy pézsmatököt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar hadúr. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a varkaudar hadúr bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny. 2680 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 89, gyógyulás: 23, összesen: -66 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz egy barna, zilált hajú, kék szemű, többnapos borostájú mutáns férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mithril láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy nőstény varkaudar trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy sárkánytőrt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lassú Víz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 csillagbotot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. [146 pontot használtál fel, van még 1.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 241 keresed a 241. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadász quwargot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -9.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 14, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY)
A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni.

ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY)
Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet.

HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 26 (41) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (41) Védekezés: 63 Menekülés: 20 % Életkor: 5/15 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 413/345 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 33 (37) Varázspont: 808/652 Pénz: 99 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 133/106 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 33
Eddig összesen 1244 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17299 TP-t kaptál. Jelenleg 1031020 TP-d van. A következő szinthez még 168980 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 187. fordulódban 2786 arany került a bankszámládra. 2813 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 7/81 szúrófegyverek: 28/67 (+9%)
vágófegyverek: 11/82 ütőfegyverek: 9/7 (+27%) lőfegyverek: 11/5
dobófegyverek: 27/62 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/57 (+22%) 2. nyomkövetés: 66/51 (+12%) 3. lopás: 6/0
4. mászás: 3/82 5. csapdakészítés: 18/87 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 15/40 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 18/28 (+25%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 47/96 (-94%) 12. taumaturgia: 48/62 (+25%)
13. szerencsejáték: 3/79 14. versengés: 11/48 (+16%) 15. harcművészetek: 3/58
16. zene: 1/41 17. szörnyismeret: 27/74 18. pszi: 17/54 (+7%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 3/10 21. bányászat: 9/57
22. úszás: 2/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Orkhan Thai (#238) pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)
fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 236 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 25 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aranytermő erszény (#819) 4 bumeráng (#249)
6 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 korinthai talizmán (#814) 1 manakristály (#500) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 sallank karom (#128) 1 szirén köpenye (#820) 1 teremtés zsákja (#818)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
10 csillagbot (#929) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 hro formázó minta (#601) 2 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 10 pézsmatökmag (#934) 20 pirkit (#153)
1 rejtőköpeny (#277) 1 umbatari karkötő (#278) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vas dobónyíl (#189) 13 vasérc (#152) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,120) kultúrmasztodonok (#227)
(194,120) kristálypalota (#401), smaragdgólem (#417)
(195,120) vark. kardtáncos (#693)
(196,120) phua-kúp (#372), oltár, 27. jellempróba, varkaudar iszákos (#688)
(197,120) csataremák (#694)
(198,119) bávatag golombárok (#165), művészi porolit (#720), Sheran oltár, 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), 49. jellempróba, egy mutáns férfi, Lassú Víz (4414. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek