187. forduló, 189. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 23. 9h:22'
EZ A 197. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
198. játékheted kezdete: szept. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 galachmit (eladási ár: 840 arany, ebből a kezelési költség: 67 arany), 16 szárnyas hernyó (eladási ár: 1600 arany, ebből a kezelési költség: 128 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod.

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy a lélek védelme varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

* 2. KP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

ek 40 40 t. energia kisütése: 40 40
Ebben a körben már csak 12 TU-t válthatsz át: Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 60 TVP-t. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 435.]

bb 152 458 179 beraksz a bankba a 152. tárgyat (458 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 Rhatt páncélját. Beraksz a bank széfjébe 1 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

bb 153 112 999 beraksz a bankba a 153. tárgyat (112 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 21 madártollat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

h 1633 használod az 1633. tárgyat
Használod a kisebb teleportkövet. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

hu 514 373 308 hulladék: 514 373 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Eldaran karkötőjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

hu 246 135 282 hulladék: 246 135 282
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy aranykulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngymangót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégszivet. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(124,51) a 73. labirintus bejárata

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 425.]

be 709 138 19 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 420.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,51] A síkságot ritka erdő váltja fel. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög A Vörös Pimperner előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,52] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 ezüst kulcsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tündöklő szobrot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [126,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Felfedeztél egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 374.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(124,51) a 73. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484)
(125,52) márványtorony (#175), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(126,52) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Felfedeztél egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.). Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: ő volt Perbit. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Abdullal. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: stratéga. Ruházatát egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy tleikan főbíra trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Málhásállata egy bazaltelementál. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, te dobsz először: kettes. Ellenfeled egy ötöst gurít. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. (Önanalízis: +1% szerencsejáték.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 364.]

be 497 5 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. Kritikus ütés! (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 54, gyógyulás: 5, összesen: -49 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits kitines vázát. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a vörös rakolits testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 33, gyógyulás: 1, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót nyakát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 400 aranyat. [55 pontot használtál fel, van még 309.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +87 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 6 2 1 mozogsz nyugatra, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[126,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [127,52] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +63 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag földet termelsz ki. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz támad rád.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 54, gyógyulás: 3, összesen: -51 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy rövid kard. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +63 életerő.)
Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,51] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [48 pontot használtál fel, van még 261.]

v 96 73 58 elmormolod a 96. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(126,52) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), erszényes elkarog (#354)
(127,52) erszényes elkarog (#354), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve
(128,51) Chara-din oltár, Chara-din rúnaköve, 47. jellempróba

[73,58] Épületek tűnnek fel.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vadaspark (769. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 251.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 hegyi szamarat. 43 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 5 6 1 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északkeletre
[72,59] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 1 cru formázó mintát 25 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 3 elkarog szőrt 3 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 3 ezüsttőrt 24 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 3 gyenge mérget 3 aranyért, 2 gyöngymangót 4 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 7 mérg. ubuk tüskét 14 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 3 nagy aranykulcsot 72 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért, 6 ugh mérget 12 aranyért, 3 varkaudar csontot 12 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért, 1 zafír medalliont 25 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,51] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [129,50] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy kazmárt. Találsz egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 233.]

m 1 mozogsz északkeletre
[130,49] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Látsz egy álomvirágot. Látsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. [6 pontot használtál fel, van még 227.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(128,51) Chara-din oltár, Chara-din rúnaköve, 47. jellempróba
(129,50) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Elenios rúnaköve, Sheran oltár, 37. jellempróba, érclelőhely
(130,49) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)

[73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.


Találkozol Pszinával. Auráját mágikus vihar övezi. Chara-din ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A vérmágusok rendjének tehetséges tanítvány rangú tagja. Egy Eldereth kristályt, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 tyrex csont. Elrakod.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 217.]

id 7168 200 idomítod a 7168. szörnyet 200 pontért
Hozzálátsz a hegyi szamár neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 93 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 192.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 189.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 149.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 109.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 69.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. A szervezetedet méreg pusztítja (-10 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 18, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia püspöke vagy. Papi hited: 208. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 41 (52) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 30 Támadás: 30 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 31 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 23/32 év
Egészség: 17 Életpont: 278/268 Jellem: jó (508) Tul. pont: -11
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 603/39 Pénz: 34172 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 56/44 Pszi pont: 117/97 EFejl: 30
Eddig összesen 2134 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8665 TP-t kaptál. Jelenleg 358946 TP-d van. A következő szinthez még 91054 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, Rodrig, ongóliant. A 152. fordulódban 8522 arany került a bankszámládra. 9246 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *22/100 (+10%) ütőfegyverek: 27/42 (+2%) lőfegyverek: 25/19
dobófegyverek: 17/62

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/20 2. nyomkövetés: 46/15 (+27%) 3. mászás: 9/83 (+8%)
4. csapdakészítés: 13/95 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/73 6. gyógyítás: 1/94
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 23/33 (+4%) 9. szörnyidomítás: 6/66 (+29%)
10. teológia: 13/74 (+6%) 11. taumaturgia: 25/87 (+18%) 12. szerencsejáték: 2/77 (+1%)
13. harcművészetek: 6/13 14. zene: 10/56 15. szörnyismeret: 25/94
16. pszi: 18/78 (+7%) 17. vadászat: 1/64 18. bányászat: 22/85 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Evil Devil (#4742)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) a lélek védelme (#57) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy orgoró maradványait a szélben! (számláló: 1)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 55 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 2 bronzsisak (#88) 1 cru formázó minta (#300)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst papi karkötő (#308)
3 ezüsttőr (#322) 1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
3 gyenge méreg (#26) 3 gyógykenőcs (#313) 2 gyöngymangó (#135)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszív (#282) 9 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 21 madártoll (#112) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
2 mocsári penke (#148) 3 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 obszidián függő (#195) 5 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
1 Rhatt páncélja (#458) 1 shinai gömb (#348) 1 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152)
1 vaskulcs (#183) 13 víz (#27) 1 zafír medallion (#514)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
715 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 rakolits por (#669)
1 rövid kard (#171) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Pszina (1312. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek