| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2009. febr. 16. 15h:05' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2745 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
| kf 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat |
| p 70 | használod a 70. pszi képességet |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
| ek 7 4 1 | t. energia kisütése: 7 4 1 |
| h 78 | használod a 78. tárgyat |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
| ftv 98 258 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 258. szörnyet |
| ftv 98 212 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 212. szörnyet |
| ftv 92 238 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 238. szörnyet |
| ftv 155 236 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 236. szörnyet |
| ftv 33 249 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 249. szörnyet |
| ba 200 | nem támadod a 200. szörnyet |
| m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg hófehér sörényét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis herceg testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a trikornis herceg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 45, gyógyulás: 65, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés gigaféreg került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 115, gyógyulás: 118, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Bozótos terepre értél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 30, gyógyulás: 20, összesen: -10 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb vállát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 32, gyógyulás: 24, összesen: -8 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 65, gyógyulás: 25, összesen: -40 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar pálinka. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 100, gyógyulás: 69, összesen: -31 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar vajákos fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 89 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár pajzs. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar vajákos jobb lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 87 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár sisak. A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 446, gyógyulás: 155, összesen: -291 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,119] A bozótost ritka erdő váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Látsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar vajákos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 208 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,120] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nőstény varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 9 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 57, gyógyulás: 65, összesen: +8 ÉP}
| m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [196,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 22, gyógyulás: 26, összesen: +4 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hidra nyálkás testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra jobb vállát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a hidra bal első lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával eltalálod a hidra két fejét is. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a hidra testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 199, gyógyulás: 110, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [195,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor szürke hengertestét. Kritikus ütés! (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+803 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 20, gyógyulás: 37, összesen: +17 ÉP}
| m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [193,121] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy aranyfecske. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger éles mandibuláját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a magger testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 54, gyógyulás: 48, összesen: -6 ÉP}
| h 78 | használod a 78. tárgyat |
| m 7 2 | mozogsz északnyugatra, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 52, gyógyulás: 68, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [193,120] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 68, gyógyulás: 67, összesen: -1 ÉP}
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
| szk 290 | keresed a 290. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
| ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
| KYORG VÁLLPÁNT (901. TÁRGY) A kyorg vállpánt az elismerés jelképe. A bársonyosan csillogó ruhadarabot a trakuunok csak a legjobb és leghosszabb távon szolgálóiknak adományozták. Csekély mágikus tulajdonságai csak tovább növelik az ősi relikvia értékét: ha a válladra csatolod, védettséged 3-mal, szerencséd és támadásod pedig 2-vel nő. A kyorg vállpántot csak már bizonyító (legalább 30. szintű) kalandozók vehetik fel. A másik sajnálatos korlát a vállpánt kinézete miatti: hosszú keresztcsatolása miatt csupán az elfek vállára illik. |
| HOARIÁN SARU (1346. TÁRGY) A saru a hoarián barbárok könnyed viselete, egy állatbőrből készült, felül megköthető, aranyos lábbeli. Oldalára törzsi szimbólumokat varrtak. Szinte hangtalanul surranhatsz vele bármerre. Ha úgy döntesz, hogy a lábadra húzod, a következőt tapasztalhatod: védelmed, ügyességed és lopás szakértelmed megnő 5-tel. |
| FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY) Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal. |
HIDRA (780. SZÖRNY)Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY)Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
| A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. |
| Erő: | 26 (43) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (36) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (43) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 5/15 év |
| Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 413/247 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 33 (39) | Varázspont: | 808/584 | Pénz: | 56 arany | Kép. pont: | 12 |
| Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 133/90 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 33 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/80 | ökölvívás: | 7/81 (+38%) | szúrófegyverek: | 28/58 (+17%) |
| vágófegyverek: | 11/82 | ütőfegyverek: | 8/80 | lőfegyverek: | 11/5 |
| dobófegyverek: | 27/58 (+12%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 16/35 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 66/39 (+12%) | 3. lopás: | 6/0 (+500%) |
| 4. mászás: | 3/82 (+111%) | 5. csapdakészítés: | 18/81 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/28 |
| 7. gyógyítás: | 15/40 | 8. titkosírás: | 2/10 | 9. felderítés: | 18/3 (+25%) |
| 10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 48/90 (+88%) | 12. taumaturgia: | 48/37 (+48%) |
| 13. szerencsejáték: | 3/79 | 14. versengés: | 11/32 | 15. harcművészetek: | 3/58 |
| 16. zene: | 1/41 | 17. szörnyismeret: | 27/74 | 18. pszi: | 17/47 (+13%) |
| 19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 3/10 | 21. bányászat: | 9/57 |
| 22. úszás: | 2/95 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért |
| kutatsz max. 200 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ) |
| elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
| csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
| tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
| varázsenergia (#161) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | tűzeső (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | Orkhan Thai (#238) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
| fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| Famulusod egy erdei tündér. |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
| A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 246 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | kvazár pajzs (#296) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
| 1 | manakristály (#500) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | |||
| 5 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 56 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | Fairlight köpenye (#303) | |||
| 2 | gyöngymangó (#135) | 11 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
| 1 | mandibulakasza (#127) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 1 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián függő (#195) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
| 4 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
| 2 | ubuk tüske (#131) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vasérc (#152) | |||