186. forduló, 188. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 16. 15h:05'
EZ A 563. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
564. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


725 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,114] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Aranyszemmel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy Thargodan koronát, egy törpe bakancsot, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tohony a Melák. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tohony a Melákot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 súlyzót (50 arany), 1 hoarián sarut (200 arany), 10 manakristályt (6000 arany), 2 manakristályt (1161 arany), 3 manakristályt (1800 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 4. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy bűbájlidérc trófea, egy Hoxxurton trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy sivatagi doareg. Összeismerkedtek. Az ő neve Ninive. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy!
A 4. napon találkozol egy hosszú csíkos hajú, vizenyős szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy királyi őrjáratos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Shadowfighter. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 4. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Bőre gránitszürke. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy gránit szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Ovgun trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Aldaer di'Messetar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 4. napon megintcsak összefutsz Aranyszemmel. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemű rettentően szikár mutáns nővel. Fekete a bőre. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Leah bíborosa. Egy Eldaran karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy kalózcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy ősdentor trófea és egy mammutóriás trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent átható csapatszellem. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 5. napon összeakadsz Corel con Copredoccal. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dentor vértet, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy szánalmas pondró trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 6. napon találkozol Trog A. Liennel. Elenios kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy Blounther gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy derit láncvértt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kabutót, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy csáp entitás trófea és egy Techiulan trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Egy ezüstsólyom piheg a vállán. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 6. napon összefutsz egy tüsi aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens kesztyűjét, egy mászó-karperecet, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku karvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy manaelementál trófea és egy Kitaszított trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve AnCor Aryon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Én nem vagyok rasszista, mindenkit egyformán utálok..." Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem!
Glanga Dor Blazeer, amikor összefutottatok, adott neked egy kyorg vállpántot (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+456 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

kf 1346 kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 340.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

ek 7 4 1 t. energia kisütése: 7 4 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 330.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 gyöngymangót. Elhagyod a furcsa képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 314.]

ftv 98 258 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 258. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ftv 98 212 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 212. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ftv 92 238 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 238. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ftv 155 236 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 236. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ftv 33 249 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 249. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ba 200 nem támadod a 200. szörnyet
BA 200 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[201,115] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg hófehér sörényét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis herceg testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a trikornis herceg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 45, gyógyulás: 65, összesen: +20 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,116] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés gigaféreg került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a tüskés gigaféreg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tüskés gigaféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki a tüskés gigaféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 115, gyógyulás: 118, összesen: +3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [202,117] Bozótos terepre értél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 30, gyógyulás: 20, összesen: -10 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mandibulakasza, egy mérg. ubuk dobónyíl, 2 ubuk tüske és egy sallank nyíl. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb vállát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 32, gyógyulás: 24, összesen: -8 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 65, gyógyulás: 25, összesen: -40 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos intéz feléd kihívást.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar pálinka. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 100, gyógyulás: 69, összesen: -31 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy Fairlight köpenye (ld. enc.), 2 obszidián függő, egy ezüst kulcs és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Fortuna szentélyét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rowena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy varkaudar vajákos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar vajákos fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 89 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár pajzs. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar vajákos jobb lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 87 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár sisak. A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 446, gyógyulás: 155, összesen: -291 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [81 pontot használtál fel, van még 233.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+209 életerő.) "De hiszen nincs is deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 33995 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni, amint lehetséges!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(200,114) bundás csirmáz (#93)
(201,115) trikornis herceg (#261), quwarg boly (#359), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, tüskés gigaféreg (#256)
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, Fortuna szentélye (#645), művészi porolit (#720), varkaudar vajákos (#690)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,119] A bozótost ritka erdő váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Látsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar vajákos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 208 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod...
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+208 életerő.) "De hiszen nincs is deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 0 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni, amint lehetséges!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(200,119) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), varkaudar vajákos (#690)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,120] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nőstény varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 9 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 57, gyógyulás: 65, összesen: +8 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]
[0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[197,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 22, gyógyulás: 26, összesen: +4 ÉP}

VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hidra került az utadba. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a hidra nyálkás testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra jobb vállát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a hidra bal első lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával eltalálod a hidra két fejét is. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a hidra testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 8 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 199, gyógyulás: 110, összesen: -89 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [195,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor szürke hengertestét. Kritikus ütés! (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+803 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 20, gyógyulás: 37, összesen: +17 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 192.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[194,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,121] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy aranyfecske. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger éles mandibuláját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a magger testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 54, gyógyulás: 48, összesen: -6 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 168.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[192,120] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 52, gyógyulás: 68, összesen: +16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.


(Továbbmész...) [193,120] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 68, gyógyulás: 67, összesen: -1 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 144.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 139.]

szk 290 keresed a 290. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manaelementált. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 129.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 89.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 21, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) A jövőben lehetőséged van behozni valamit a lemaradásodból (megismerted az EXT parancsot)! (ld. enc.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.

KYORG VÁLLPÁNT (901. TÁRGY)
A kyorg vállpánt az elismerés jelképe. A bársonyosan csillogó ruhadarabot a trakuunok csak a legjobb és leghosszabb távon szolgálóiknak adományozták. Csekély mágikus tulajdonságai csak tovább növelik az ősi relikvia értékét: ha a válladra csatolod, védettséged 3-mal, szerencséd és támadásod pedig 2-vel nő. A kyorg vállpántot csak már bizonyító (legalább 30. szintű) kalandozók vehetik fel. A másik sajnálatos korlát a vállpánt kinézete miatti: hosszú keresztcsatolása miatt csupán az elfek vállára illik.

HOARIÁN SARU (1346. TÁRGY)
A saru a hoarián barbárok könnyed viselete, egy állatbőrből készült, felül megköthető, aranyos lábbeli. Oldalára törzsi szimbólumokat varrtak. Szinte hangtalanul surranhatsz vele bármerre. Ha úgy döntesz, hogy a lábadra húzod, a következőt tapasztalhatod: védelmed, ügyességed és lopás szakértelmed megnő 5-tel.

FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY)
Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal.

HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé.

ARANYFECSKE (283. SZÖRNY)
Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára...

A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA
Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van.
A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza):
* 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét.
* 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét.
* 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét.
* 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét.
* 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét.
* 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét.
* 601. fordulótól - 2 játékhét.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 187. fordulód.

Erő: 26 (43) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (36) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (43) Védekezés: 69 Menekülés: 20 % Életkor: 5/15 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 413/247 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 33 (39) Varázspont: 808/584 Pénz: 56 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 133/90 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 33
Eddig összesen 1236 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26664 TP-t kaptál. Jelenleg 1013721 TP-d van. A következő szinthez még 186279 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, taalru, Notermanthi. A 187. fordulódban 2786 arany került a bankszámládra. 2786 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 7/81 (+38%) szúrófegyverek: 28/58 (+17%)
vágófegyverek: 11/82 ütőfegyverek: 8/80 lőfegyverek: 11/5
dobófegyverek: 27/58 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/35 (+11%) 2. nyomkövetés: 66/39 (+12%) 3. lopás: 6/0 (+500%)
4. mászás: 3/82 (+111%) 5. csapdakészítés: 18/81 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/28
7. gyógyítás: 15/40 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 18/3 (+25%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 48/90 (+88%) 12. taumaturgia: 48/37 (+48%)
13. szerencsejáték: 3/79 14. versengés: 11/32 15. harcművészetek: 3/58
16. zene: 1/41 17. szörnyismeret: 27/74 18. pszi: 17/47 (+13%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 3/10 21. bányászat: 9/57
22. úszás: 2/95

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Orkhan Thai (#238) pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)
fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 246 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 kvazár pajzs (#296) 1 kvazár sisak (#266)
1 manakristály (#500) 1 sallank karom (#128) 1 varázskő (#305)
5 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 1 Fairlight köpenye (#303)
2 gyöngymangó (#135) 11 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
1 mandibulakasza (#127) 2 mandibulapenge (#125) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195) 2 purifikátor háj (#269)
4 sáfránypor (#211) 1 sallank nyíl (#129) 3 trikornis szarv (#198)
2 ubuk tüske (#131) 2 varkaudar pálinka (#1137) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,120) kultúrmasztodonok (#227), gumifa (#38), 37. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(193,120) kultúrmasztodonok (#227)
(193,121) aranyfecske (#283), 42. jellempróba, magger (#747)
(195,122) purifikátorok (#157)
(196,121) purifikátorok (#157), hidra (#780)
(197,121) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(198,120) 255. jellempróba, oltár, nőstény varkaudar (#689)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az újszülöttek szüleiktől több képességet is örökölhettek, köztük az ősteológiát és őstaumaturgiát, ami természetesen hiba volt. Ezeket a képességeket minden karakternek magának kell megszereznie. Ezentúl már nem öröklődik.
* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* A MAK X Y 1 parancs sajnos nem az első, hanem a második utasítást mentette. Mostantól ez az enciklopédiának megfeleően működik.
* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.
* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.
* Az olimpiai kategóriák enciklopédiája hibásan került kiküldésre. Az olimpiai változás, hogy megnöveltük az arany és TP díjat, És a 8. kategóriában a mostani olimpián már lesznek díjak, amelyeket a karakterek meg is kapnak.
* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhető meg.
* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.
* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.
* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).
* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.
* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.
* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.
* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.
* Az aura transzformáció varázslat hatása korlátozva lett, ezentúl maximálisan 20 jellempont változást okozhat.
* Az EXT parancs ezentúl már nem csak három havonta, hanem akár havonta is kiadható. Játékhét visszadátumozás: 200 fordulóig 50 játékhét, 201-400 fordulóig 40 játékhét, 401-600 fordulóig 30 játékhét, 601-700 fordulóig 20 játékhét, 701 fordulótól 10 játékhét.
* Az EXT parancs játékhét visszadátumozási idői mégsem változtak, a régiek maradtak, vagyis: 100 fordulóig 25 játékhét, 200 fordulóig 20 játékhét, 300 fordulóig 15 játékhét, 400 fordulóig 10 játékhét, 500 fordulóig 5 játékhét, 600 fordulóig 3 játékhét, 600 forduló fölött 2 játékhét
* ** 2008.02.03, **** - Az 505-ös képesség (7 helyett 6-os osztó van az MXTU regenerációnál) nem működött. javítottam. - Megölt valaki egy Kitaszítottat, de nem nőtt az isteni küldetés számláló (ölj tíz nevest). Itt a küldetés az ősi birodalmak és esthar császárság neveseire vonatkozott, az újonnan bekerült neveseket a program nem fogadja el. Visszamenőleg ezt nem is tudom megváltoztatni, a küldetés szövegét egyértelműsítettem. - Igaz Barátok Rend Ereje képessége lecserélésre került, mégis működött továbbra is. Javítva. - A karakterek támadása és védekezése sokszor elromlott. Ezt az 502-es új képesség okozta. A hibát javítottam, valamint beraktam, hogy a képességt‹l kapott támadás és védekezés megjelenjen a karakterlapon is. - Ha Káoszportál használata közben valaki DEMezett, a program a TVP-t duplán vonta tőle. Korrigálv.a - Ha valaki úgy adta ki a K, FK parancsot, hogy nem volt több lépés lehetősége, nőtt a nyomkövetése. Javítottam. - Valaki jelezte, hogy a szkander képesség nem jól írja a statisztikákat, és nem jól számolja a fejlődést időnként. Ezzel sokat foglalkoztam, de elég összetett probléma, még nem tudtam javítani, majd a következő adaggal. - Kérésre beraktam, hogy a Kihívás tornyának 4. és 5. szintje is elérhető legyen a csatornától nyugatra. - Bekerült egy új mágikus balkezes vágófegyver (átadható), a sárkánypenge, Moi Ro Fa és Ting Ro Ce dobja 15% eséllyel. - Tihor Miklós

Üzenet küldése a karakternek