186. forduló, 188. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 2. 15h:10'
EZ A 531. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
532. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,105] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, copfos hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy párducbőr övtáskát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy szánalmas pondró trófea, egy ősdentor trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy energialándzsát tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Weina Barston. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
A 2. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia esszenciájának örököse. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló ametiszét, egy ősi nyakláncot, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencse gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy vámpírkesztyűt, egy yiang csuklópántot, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy teriád nekromanta trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ryuku sorkatona trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Nem látszik valami barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Továbbmész.
A 2. napon összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight kisebb papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy rubin fülbevalót, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ében hadúr trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Összeismerkedtek. Az ő neve Silverina. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 5. napon újból összefutsz Silverina. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon találkozol Khossus del Maullal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szem szimbólumot, egy szerencse gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy muzsikus fülest, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt és egy uglaok szögescsizmát visel. Ruházatát egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki vasvértet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 vasvértet. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Aztán elköszöntök egymástól.
A 12. napon ismét összefutsz Khossus del Maullal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki vasvértet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 vasvértet. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 12. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy mithril sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy szellemdarázs trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Nem látszik valami barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Folytatod utadat.
A 15. napon megintcsak összefutsz Khossus del Maullal. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki vasvértet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 vasvértet. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 16. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon főpap-jelöltje. Egy denevér szimbólumot, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Shidehara. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Weina Barston, amikor összefutottatok, adott neked egy szopókövet. A vérvörös rózsa bódító illatát belélegezve eltölt a vágy, hogy utódokkal örökítsd tovább véred. Gazdád elégedett lesz veled.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+296 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 881. hetének nyerőszámai: 24, 10, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 360.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 273 9 219
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 19 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 352.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 350.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
224 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 350.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 348.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 346.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 345.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +0 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 339.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 339.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

p 74 85 15 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 15 rézdarab molekuláit, előállítottál 15 óndarabot. [-150 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rowena. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-1 max. életerő.] Ajaj! Megsemmisültek a birtokodban levő aranypikkelyek. Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[13 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [45 pontot használtál fel, van még 258.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [30 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 466 451 723 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 451. tárggyal a 723. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Leveszed a Huddens kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a császári kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(202,117) csataremák (#694), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), szopógödör (#177), borzalmas varkaudar (#166)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 9700 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz Caramonnal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy teriádbőr karkötőt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy Friedurgonoma trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hihi! A tenyereidet dörzsölöd, mert egy szopóköved gazdát cserélt.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 218.]

kb 441 1 kiveszel a bankból a 441. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

fa 1158 1457 1 feladod az 1158. tárgyat az 1457. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Thar'dan részére szánod. Átadsz 1 ryuku vadászinget. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 215.]

faa 364 1624 363 feladod a 364. tárgyat az 1624. tárgyat a 363. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Thar'dan részére szánod. Átadsz 1 vámpírtőrt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Mamajaga kőpálcáját. Ennek elküldése 28 arany lesz. Átadsz 1 ezüsttollú nyilat. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 1 Mamajaga kőpálcája. [9 pontot használtál fel, van még 206.]

faa 1641 1483 1579 feladod az 1641. tárgyat az 1483. tárgyat az 1579. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Thar'dan részére szánod. Átadsz 1 kentaurusz szőttest. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 1 kalózcsizmát. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 griff nyakéket. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 1 kentaurusz szőttes, 1 kalózcsizma, 1 griff nyakék. [9 pontot használtál fel, van még 197.]

faa 1107 1360 441 feladod az 1107. tárgyat az 1360. tárgyat a 441. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Thar'dan részére szánod. Átadsz 2 varkaudar látógömböt. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 6 extra takarmányt. Ennek elküldése 30 arany lesz. Átadsz 1 láthatatlan köpenyt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 2 varkaudar látógömb, 6 extra takarmány, 1 láthatatlan köpeny. [9 pontot használtál fel, van még 188.]

a 649 2428 11 átadod a 649. tárgyat a 2428. kalandozónak (11 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Huddens kesztyűjét Bea Melindre részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

aa 358 1531 1346 átadod a 358. tárgyat az 1531. tárgyat az 1346. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vámpírkardot Bea Melindre részére. Ok, sikeresen átadtál 1 méregtagadót Bea Melindre részére. Ok, sikeresen átadtál 1 hoarián sarut Bea Melindre részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 183.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 231
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 244 2
Rendben van, ha rajz akkor legyen Rajz! Úgy döntesz, hogy táborozásod alatt átmész Művészbe, és rajzolgatni fogsz kedvedre. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 183.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 143.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 4 33 fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-0 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 23, 30.
Hozzákészülsz, hogy valami nagyot alkoss. Rajzolsz, rajzolsz szépen, a kép a következőképp néz ki: Vígan lobogó táborrűz mellet Yasminát látod Dalamar ölében. Úgy tűnik boldogok. Velük szemben a híres Jerikó tisztogatja csontszuronyát... Csala Csíny-Csilla áhítattal nézi a hatalmas kalandozó csupasz felsőtestét. Don Caloni pedig büszkén emeli magasba tintacsiga trófeáját. Idilli környezet, mintha tegnap lett volna... Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 187. fordulód.

Erő: 30 (41) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 69 (73) Menekülés: 17 % Életkor: 5/10 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 404/347 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 745/9 Pénz: 4836 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 174/14 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1059 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 345 TP-t kaptál. Jelenleg 1046301 TP-d van. A következő szinthez még 153699 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, Blounther apó. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 161. fordulódban 5089 arany került a bankszámládra. 5750 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 6/28 szúrófegyverek: 8/7
vágófegyverek: 10/90 ütőfegyverek: 27/59 lőfegyverek: 7/59
dobófegyverek: 24/93 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << varkaudar lándzsa (#224) (100%) << mandibulakasza (#127) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/16 (+11%) 2. nyomkövetés: 46/16 (+4%) 3. lopás: 1/0 (-500%)
4. mászás: 12/0 5. csapdakészítés: 17/43 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10
7. gyógyítás: 6/1 8. titkosírás: 1/69 9. felderítés: 21/14 (+5%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 58/52 (+26%) 12. taumaturgia: 38/87 (+9%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 3/17
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 6/76 18. szörnyismeret: 28/30 (+26%)
19. pszi: 24/48 (+16%) 20. zárnyitás: 5/97 21. vadászat: 1/20
22. bányászat: 10/98 23. úszás: 7/2 24. főzés: 10/61 (+10%)
25. csapatmunka: 2/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) tűzmágia (#157) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a művész jutalma (244)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1495.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
261 arany (#50) 4 aranypikkely (#415) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 hoarián saru (#1346) 1 Huddens kesztyűje (#649)
1 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 méregtagadó (#1531)
1 quwarg tojás (#360) 15 rézdarab (#70) 1 ryuku vadászing (#1158)
1 sallank karom (#128) 1 vámpírkard (#358) 1 vámpírtőr (#364)
4 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27) 1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 láthatatlan köpeny (#441) 15 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, Arénagödör (#497), ház (#400), Caramon (5439. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2010.08.30 12:04 Változások a számládon! 62 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek